Gå til innhold

Hvordan er det å bo på kolbotn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Som overskriften sier, hvordan er det å bo i Kolbotn? Vurderer å flytte der, fordeler og ulemper. 

Anonymkode: d4b0b...fc7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

???

Skrevet

Det er en typisk Oslo-"forstad"; Sjelløst, semi-urbant, deprimerende.

Anonymkode: 4bbb2...b8e

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er en typisk Oslo-"forstad"; Sjelløst, semi-urbant, deprimerende.

Veldig snodig holdning. Sjelløst? Deprimerende? Da er du temmelig sær 😂

• Liker 8
Skrevet

Nei om man trives med intetsigende, masseprodusert arkitektur og kvasi-urbane småsteder som verken er ordentlig land eller by, er det sikkert fint.

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei om man trives med intetsigende, masseprodusert arkitektur og kvasi-urbane småsteder som verken er ordentlig land eller by, er det sikkert fint.

Haha, arkitektur? Helt fint på Kolbotn 😂

Skrevet

Skjønner at du ikke er så opptatt av dine omgivelser. For sånne som deg vil jeg si at Kolbotn absolutt er "helt fint".

Skrevet

Kolbotn sentrum har i hvert fall fått en skikkelig makeover (nedbygging) de siste åra. Til det bedre eller ei skal jeg ikke uttale meg om, men det må ha ført til mer "liv" i sentrum i hvert fall. Så er det jo ikke langt til naturen heller. Vil tro Kolbotn har litt av hvert egentlig. Men jeg har aldri bodd der selv da, bare kjørt forbi med toget..

Anonymkode: d22c1...d8a

• Liker 1
Skrevet

Jeg bor på Tårnåsen som er rett ved siden av Kolbotn. Elsker å bo her! Hyggelig mennesker, lett tilgjengelig natur og bussen inn til Oslo går hele tiden. Og verdens beste barnehage og skole!

Anonymkode: af478...e96

• Liker 2
Skrevet

Jeg bor på Kolbotn og trives veldig godt. 10 minutter til byen med riktig tog, skogen rett utenfor døren, alle butikker man trenger i gangavstand. Gode skoler. Lite støy. Er oppvokst her, og veldig mange av vennene mine er blitt boende.

Anonymkode: 484f8...87a

Skrevet

Ts

da blir det Kolbotn jeg skal flytte til. Blir stas det ☺️

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...