AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #1 Skrevet 18. august 2019 Vet ikke hvem jeg skal takke! 😀 takk for at jeg har en kjærste som forstår meg!♥️♥️ takk for god helse, nyter vært sekund på gymmen!!😀 takk for at min mor har god helse, glad I deg mamma♥️ Takk for min veldig spesielle og sære Franskebulldog ♥️, ler mye av deg😊 takk for at jeg har en jobb å gå til, og penger samt trygghet. takk til alle negative mennesker jeg møter, dere er med å forme meg 💪💪 takk til alle som lager så mye negative tråder på KG, dette får mine problemer til å virke små. min største takk går til meg selv, du hever deg over negativitet, og tar alt du har lyst på i dette livet, takk, elsker deg mest♥️♥️♥️ Håper vi får mange fine år samme🥰 Anonymkode: ce565...0ab 15
Antoinette Skrevet 18. august 2019 #2 Skrevet 18. august 2019 Poster du visdomsord på andre mennesker facebook også? 6
AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #3 Skrevet 18. august 2019 2 minutter siden, Antoinette skrev: Poster du visdomsord på andre mennesker facebook også? Min jobb er å spre kjærlighet♥️♥️ Ønsker deg det beste, god helg😊 Anonymkode: ce565...0ab 3
AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #4 Skrevet 18. august 2019 Viktig å nyte livet mens man kan!Anonymkode: b4625...84d 4
Gjest Forumhei Skrevet 18. august 2019 #5 Skrevet 18. august 2019 Dere er dårlige på positivitet her på forumet🤔😀.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #6 Skrevet 18. august 2019 Enig med TS:-)! Livet er hva man gjør det til og takk for det. Man har det helt fantastisk! Kan ikke klage på noenting, jeg har det så bra som jeg overhodet kan ha det. Anonymkode: d5e0d...a9a 2
SoWhat? Skrevet 18. august 2019 #7 Skrevet 18. august 2019 Håper også at du får mange gode år! 🙂 Ang negativitet så har du skjønt det. Hvis en har problemer, så oppsøk de som har det verre. Det setter ting i perspektiv! 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #9 Skrevet 18. august 2019 Supert at du er tilfreds. Anonymkode: 431d0...974 4
The Kitten Skrevet 18. august 2019 #10 Skrevet 18. august 2019 Dette ble så sukkersøtt at det er fare for at jeg får diabetes.
mellomtomater67 Skrevet 18. august 2019 #11 Skrevet 18. august 2019 Hm, motsatt til meg. Hater livet jeg, lol. sååå fint at du liker livet så godt (ironi hvis du ikke skjønte det.)
AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #12 Skrevet 18. august 2019 jeg, jeg, jeg, jeg, min, min, min, jeg, jeg... Anonymkode: c2425...851 4
AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #13 Skrevet 18. august 2019 Takk, lysbarn fordi du kriger i denne mørken striden. Spre lyset på facebook, på twitter og på foraer. Fortell dem alle at mørket må vike for det som skinner, og at lyset i oss alle bor. Velsigne deg datter. Måtte alle gudene og energiene og kreftene stå deg bi. Anonymkode: c47fd...4b2 2
AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #14 Skrevet 18. august 2019 53 minutter siden, mellomtomater67 skrev: Hm, motsatt til meg. Hater livet jeg, lol. sååå fint at du liker livet så godt (ironi hvis du ikke skjønte det.) ♥️ Anonymkode: ce565...0ab
AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #15 Skrevet 18. august 2019 Takk 🙏❤️ Skriv mer positivt ! Vi trenger det ! 🙋♀️🙏💪🤗❤️ Anonymkode: bbbb5...7da 4
AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #16 Skrevet 18. august 2019 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: jeg, jeg, jeg, jeg, min, min, min, jeg, jeg... Anonymkode: c2425...851 Ja, er jo gjennom meg selv jeg utrykker meg og ser livet, så blir mye meg meg meg så klart😊 noe annet ville bare vært trist😔 Anonymkode: ce565...0ab 3
AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #17 Skrevet 18. august 2019 11 timer siden, Antoinette skrev: Poster du visdomsord på andre mennesker facebook også? Visste sure kommentarer ville komme til TS. Det er fint å se en positiv tråd for en gangs skyld. Jeg er midt i en helvetes depresjon og ser at det er veldig mye klaging på alt mulig blant nordmenn. Glad på vegne av de som har det bra, som har god helse og trives i livet. Man får et annet perspektiv på ting når man er langt nede og det var faktisk veldig fint å lese et positivt innlegg her!! Anonymkode: bf322...9e3 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #18 Skrevet 18. august 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Vet ikke hvem jeg skal takke! 😀 takk for at jeg har en kjærste som forstår meg!♥️♥️ takk for god helse, nyter vært sekund på gymmen!!😀 takk for at min mor har god helse, glad I deg mamma♥️ Takk for min veldig spesielle og sære Franskebulldog ♥️, ler mye av deg😊 takk for at jeg har en jobb å gå til, og penger samt trygghet. takk til alle negative mennesker jeg møter, dere er med å forme meg 💪💪 takk til alle som lager så mye negative tråder på KG, dette får mine problemer til å virke små. min største takk går til meg selv, du hever deg over negativitet, og tar alt du har lyst på i dette livet, takk, elsker deg mest♥️♥️♥️ Håper vi får mange fine år samme🥰 Anonymkode: ce565...0ab ❤️❤️❤️ Så koselig lesing. Jeg har hatt et tøft liv og har en del utfordringer i hverdagen, men er veldig takknemmelig for det jeg har og at jeg vokser. Gjør godt å lese slike innlegg ❤️ Anonymkode: fec45...763 3
SoWhat? Skrevet 18. august 2019 #19 Skrevet 18. august 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Visste sure kommentarer ville komme til TS. Det er fint å se en positiv tråd for en gangs skyld. Jeg er midt i en helvetes depresjon og ser at det er veldig mye klaging på alt mulig blant nordmenn. Glad på vegne av de som har det bra, som har god helse og trives i livet. Man får et annet perspektiv på ting når man er langt nede og det var faktisk veldig fint å lese et positivt innlegg her!! Anonymkode: bf322...9e3 God bedring. Du er et sjenerøst og klokt menneske. Det vil nok betale seg. 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #20 Skrevet 21. august 2019 Det finnes temmelig mange negative tråder her på Kvinneguiden. Folk som oppretter tråder, bare for å klage over alle "problemene" sine. Så det skader vel ikke med litt positive tråder her! Anonymkode: 856c2...955 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå