Gå til innhold

Hva slags kalender-bok har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her mener jeg alla Filofax, A-plan osv.

Selv bruker jeg Filofax, men jeg synes den er så kjedelig :roll: Jeg har helt dilla på sånne bøker, egentlig, og kan kjøpe flere i året fordi jeg finner en som virker mere interessant. Synes det er så gøy å planlegge og skrive inn bursdager og lønningsdager osv.

Men jeg finner liksom ingenting i bokhandlerne og nå har det blitt sånn at jeg ikke orker å skrive i Filofaxen min... Den ligger faktisk hjemme hele tiden og er ikke i bruk.

Et annet problem er størrelsen på disse bøkene. De litt store får man ikke med seg i vesken og de små er det så vanskelig å skrive i... (Huff, for et problem :ler: )

Hva har du og har du noen tips til noen litt mere orginale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en sånn fin liten sort mini-kalender fra Grieg kalenderforlag.

Den har spiraler i ryggen (veldig kjekk å bla i!) også har den stive papp permer. Lommekalender heter den visst.

Lette lenge etter den og visste hva jeg skulle ha, så når jeg så den var jeg solgt (eller den). :wink:

Bruker den mye, og har plass til den i alle vesker.

Skrevet

Nemi - Alle rare dagene. :-)

Skrevet
Jeg har en sånn fin liten sort mini-kalender fra Grieg kalenderforlag.

Den har spiraler i ryggen (veldig kjekk å bla i!) også har den stive papp permer. Lommekalender heter den visst.

Lette lenge etter den og visste hva jeg skulle ha, så når jeg så den var jeg solgt (eller den). :wink:

Denne har jeg også, og bruker den som lommebok også. Veldig fin! Akkurat passe stor.

Skrevet

Bruker den som lommebok?! :klø:

Gjest Anonymous
Skrevet
Lommekalender heter den visst.

Skrevet

Har en sort en som jeg fikk med gratis i Mag en gang, og bruker likesågodt den.

Skrevet
Bruker den som lommebok?! :klø:

Ja, det er en lommebok også. Det er plass til sedler på samme måte som i en lommebok (altså en slags bred seddellomme "bak"), det er en myntlomme på siden og det er plass til kort på innsiden av "permene".

Skrevet

Arkana: ikke på min. Min er så liten, på str. med min hånd (og den er ikke så svær).

Skrevet

Ok, min er liten også, som en vanlig lommebok, og har altså mulighet for å kunne brukes som lommebok også.

Skrevet

Min mangel på organisering, som medfører at jeg skulle hatt en filofax eller lignende, medfører at jeg ikke får tenkt på å kjøpe en før i mars, og da er de utsolgt...

Gjest gjest1
Skrevet

Utdanningsforbundets filofax. Heilt passe størrelse, får den ned i dei store veskene mine, og god plass til å skrive på! :)

Gjest Oktavia
Skrevet
Utdanningsforbundets filofax. Heilt passe størrelse, får den ned i dei store veskene mine, og god plass til å skrive på! :)

Denne bruker jeg også :)

Gjest gjest1
Skrevet

Denne bruker jeg også :)

Det er den beste! ;)

Skrevet

Har skoledagbok... :oops:

Men limer over alle gutter, reklame osv, med bilder av venner, ferier, osv. Blir på en måte en minnebok samtidig, og masser av plass til å skrive ting på for hver dag.

Gjest seroxata
Skrevet

nå for tiden går jeg rundt med en plastdings jeg fikk i et eller annet blad.. men er en sucker etter skoledagbøker! I fjor var første året jeg ikke kjøpte noen, men jeg MÅ ha igjen dette året! jeg blit ikke voksen jeg:D :oops:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...