AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #1 Del Skrevet 18. august 2019 Jeg har et problem med at debitkortet mitt avises ofte. Dermed får jeg ikke trumfpoeng når jeg handler i butikkene som er medlem. Men dersom jeg bruker trumf bonuskorter for så å dra kredittkortet....vil da disse poengene registreres? Anonymkode: cc2eb...20c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #2 Del Skrevet 18. august 2019 Ja, jeg gjorde det mye når jeg brukte Bank Norwegian-kortet til å betale for mat + registrering av Trumf bonuskort (betalte selvfølgelig regningen på kredittkortet i sin helhet hver måned). Det funket veldig bra. Nå har jeg gått over til Trumf Visa slik at jeg slipper å ha med bonuskortet på butikken hele tiden. Anonymkode: a1a46...06c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #3 Del Skrevet 18. august 2019 Her finner du alt du trenger å vite om Trumf (og ViaTrumf): Bonusjegerens guide til Trumf og ViaTrumf Anonymkode: b50e1...bfc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 18. august 2019 #4 Del Skrevet 18. august 2019 (endret) 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har et problem med at debitkortet mitt avises ofte. Dermed får jeg ikke trumfpoeng når jeg handler i butikkene som er medlem. Men dersom jeg bruker trumf bonuskorter for så å dra kredittkortet....vil da disse poengene registreres? Anonymkode: cc2eb...20c Skaff deg Trumf Visa kredittkort, og betal med det. Det gir deg en ekstra prosent i bonus. Med det vanlige bankkortet ditt får du 1% hos Trumf i bonus, med Trumf Visa får du 2%. Du slipper å drasse på Trumf bonuskortet i tillegg. Bare husk å betale hele fakturaen når den kommer, så du ikke får renter på det. Da går jo vinningen opp i spinningen. Selv overfører jeg beløpet jeg har handlet for (med Trumf Visa) fra brukskontoen til regningskontoen min for hver gang jeg har betalt med kredittkortet. Da betyr det at hele beløpet jeg har handlet for i løpet av en måned, står klar på regningskontoen og dekker regningen i sin helhet når den kommer. Ingen overraskelser eller "Oi, ble det så dyrt? Har jeg nok til dette?". Endret 18. august 2019 av Million Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #5 Del Skrevet 18. august 2019 Chrome har en utvidelse som gjør at det popper opp et varsel hver gang jeg besøker en butikk på nett som har trumf-bonus. Der har jeg hanket inn litt gjennom årene Anonymkode: 71c8c...6b6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #6 Del Skrevet 18. august 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Chrome har en utvidelse som gjør at det popper opp et varsel hver gang jeg besøker en butikk på nett som har trumf-bonus. Der har jeg hanket inn litt gjennom årene Anonymkode: 71c8c...6b6 Dette er et "viatrumf varsel", som lastes ned på viatrumf sin nettside. Helt uavhengig av hvilken nettleser du bruker (kan like gjerne være Safari). Men uansett - en god ide å ha innstallert. Til TS, ja du får bonus ved å trekke bonuskortet. Avvises debetkortet fordi du har overtrekk ? I så fall er jo det en problemstilling i seg selv, og løses neppe ved bruk av kredittkort. Anonymkode: b9fcc...0dc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet 18. august 2019 #7 Del Skrevet 18. august 2019 Hvorfor ikke bare registrere kredittkortet også hos Trumf? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #8 Del Skrevet 18. august 2019 3 minutter siden, _popcorn_ skrev: Hvorfor ikke bare registrere kredittkortet også hos Trumf? Mener jeg leste at det ikke gikk" ? Kredittkort registreres ikke eller noe. Anonymkode: cc2eb...20c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #9 Del Skrevet 18. august 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Mener jeg leste at det ikke gikk" ? Kredittkort registreres ikke eller noe. Anonymkode: cc2eb...20c Tror det har med kostnaden knyttet til kundens bruk av kredittkort. Butikken vil helst at kunden bruker debetkort med lavere avgifter for brukerstedet. Men ville absolutt vært en fordel. Anonymkode: b9fcc...0dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet 18. august 2019 #10 Del Skrevet 18. august 2019 8 minutter siden, AnonymBruker said: Mener jeg leste at det ikke gikk" ? Kredittkort registreres ikke eller noe. Anonymkode: cc2eb...20c uh, ja, ser jeg har tatt feil, det kan ikke registreres kredittkort nei. Men ja, drar du Trumf-kortet først, så registreres medlemsnummeret ditt, og dermed får du bonusen uavhengig av betalingsmiddel. Det var jo det alle gjorde før man kunne begynne registrere trumf på debetkortene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #11 Del Skrevet 18. august 2019 11 minutter siden, _popcorn_ skrev: uh, ja, ser jeg har tatt feil, det kan ikke registreres kredittkort nei. Men ja, drar du Trumf-kortet først, så registreres medlemsnummeret ditt, og dermed får du bonusen uavhengig av betalingsmiddel. Det var jo det alle gjorde før man kunne begynne registrere trumf på debetkortene. Huff, jeg er bare ikke noen pengemagnet. Var selvfølgelig så dum at jeg ikke bestilte kredittkort mens jeg hadde fast inntwkt. Fikk norwegian sitt for de har ikke noe krav til inntekt. Men har også funnet ut at Trumf kortet er mer lønnsomt for meg. Registrerte meg først i går liksom, men da jeg skulle bruke debitkortet ble det avvist...... Anonymkode: cc2eb...20c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå