AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #1 Skrevet 18. august 2019 Jeg skal være i Alta i 3-4 dager i september og lurer på hva jeg kan bedrive mens jeg er der for å få mest ut av besøket? Vil gjerne gå turer på dagtid og ta en fest på kveldstid (er der en langhelg). Har vært i Finnmark før, men har aldri i Alta og er ikke kjent der i det hele tatt. Tar gledelig imot tips om hva som bør ses og oppleves der oppe, hvilke steder som anbefales, osv. Anonymkode: 058f2...364
AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #2 Skrevet 18. august 2019 https://www.tripadvisor.com/Attractions-g226916-Activities-Alta_Alta_Municipality_Finnmark_Northern_Norway.html Anonymkode: f5a13...a70
AnonymBruker Skrevet 23. august 2019 #3 Skrevet 23. august 2019 Mange fine turer. Sjekk f.eks perletur.no for tips. Klatreparken er visst ganske bra! Ikke vært der selv ennå I city(sentrum ja😂) er det noen uteplasser. Barila f.eks., men Alta er ikke plassen du drar ut på byen alene i med mindre du er veldig utadvendt:) Anonymkode: d4e14...05e
AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 #4 Skrevet 3. september 2019 www.altaturer.no/Altaturer.html Masse flotte turstier i Alta. Evnt ta kontakt med GLØD og Expedition Nord for arrangert tur. Gå ut og spis middag på Brasserie Nord, og ta en drink eller fem i Gabo Bar 😊 Anonymkode: 1b33c...02c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå