Gjest Anonymous Skrevet 11. mai 2005 #1 Skrevet 11. mai 2005 selv var jeg å så på sammen med datteren min Belinda og to venninder av henne.vi hadde med oss Bandit og sweet Angie.cool underholding og masse kjentfolk! its only rock and roll but i like it!...Guran!
Gjest Anonymous Skrevet 11. mai 2005 #2 Skrevet 11. mai 2005 Ja, det var jeg. Jeg var der og irriterte meg over alle de utskuddene som nærmet seg 40 og som fortsatt gikk i tog. Snakk om tapere. Du var sikkert blandt dem Guran, med Bandit og datteren din
Gjest ilska Skrevet 11. mai 2005 #3 Skrevet 11. mai 2005 Nei jeg var ikke der. Jeg har hørt i altfor mange år at om ti år så blir hasj legalisert. Så jeg har egentlig gitt opp etter alle tiårene som har passert...
Gjest Gjesta Skrevet 12. mai 2005 #4 Skrevet 12. mai 2005 Nei, jeg jobbet da. Jeg var der i oslo i fjor og kikket på. jeg tro ikke det var så mange her i trondheim som gikk uansett, men det hadde vært gøy å sett på da..
Gjest lurven Skrevet 12. mai 2005 #8 Skrevet 12. mai 2005 jeg var på en måte med i marsjen, men det var bare fordi jeg skulle i samme retnig som demonstrantene
Gjest Xavia Skrevet 12. mai 2005 #9 Skrevet 12. mai 2005 jeg var på en måte med i marsjen' date=' men det var bare fordi jeg skulle i samme retnig som demonstrantene[/quote']
Diktern Skrevet 13. mai 2005 #10 Skrevet 13. mai 2005 Ja' date=' det var jeg. Jeg var der og irriterte meg over alle de utskuddene som nærmet seg 40 og som fortsatt gikk i tog. Snakk om tapere. Du var sikkert blandt dem Guran, med Bandit og datteren din [/quote'] Er det aldersgrense og nå?
Gjest Gjesta Skrevet 13. mai 2005 #11 Skrevet 13. mai 2005 Nei, det er vel ingen aldersgrense, men jeg også synes det er litt mere patetisk når en mann på 40 sitter og røyker og ruser seg enn når i 20 og til dels begynnelsen av 30 årene gjør det. Jeg vet ikke hvorfor , men det er bare slik jeg tenker.
Gjest gjest1 Skrevet 14. mai 2005 #12 Skrevet 14. mai 2005 Enig. Har opplevd i enkelte tilfeller jeg sitter hos 2 venninner (rundt 20 år), kommer det alltid opp en gnom på 50 år og setter seg og stjeler joint! Frekt! Så tror jeg synes han er patetisk mest fordi han får seg 30 år yngre venninner! Joa han er sikkert snill som gir dem pepper og kose seg med, for å få dem til sengs meget mulig! Fysj! Fjernet en setning jeg. Den bidro til å identifisere personen. Hege (admin)
Laina Skrevet 14. mai 2005 #13 Skrevet 14. mai 2005 Hvorfor er det patetisk at voksne mennesker går i marihuana-marsjen??? Bare til en opplysning: Det er mange voksne mennesker, samfunnstopper av forskjellig slag, ressurssterke personer som røyker hasj en gang i ny og ne. Om de også velger å gå i marhuana-marsjen er da ikke patetisk? Dersom det er et gjennomtenktsynspunkt de har vel og merke. Det er også en del mennesker som er for dyrking av industrihamp, men mot legalisering av marihuana som rusmiddel. Jeg vet ikke om disse velger å gå i marihuanamarsjen for å fremme sitt synspunkt, men det forundrer meg ikke. For ordens skyld: Jeg var ikke der.
Gjest seroxata Skrevet 14. mai 2005 #14 Skrevet 14. mai 2005 Enig. Har opplevd i enkelte tilfeller jeg sitter hos 2 venninner (rundt 20 år), kommer det alltid opp en gnom på 50 år og setter seg og stjeler joint! Frekt! Så tror jeg synes han er patetisk mest fordi han får seg 30 år yngre venninner! Joa han er sikkert snill som gir dem pepper og kose seg med, for å få dem til sengs meget mulig! Fysj! Fjernet en setning jeg. Den bidro til å identifisere personen. Hege (admin) hmmm... jeg lurer på hvilken gnom det er du sikter til her
waco Skrevet 14. mai 2005 #15 Skrevet 14. mai 2005 Joa han er sikkert snill som gir dem pepper og kose seg med' date=' for å få dem til sengs meget mulig! Fysj!i[/quote'] Så venninnene dine er sånne jenter som ligger med menner for litt pepperkos og kanskje en strek?
Gjest gjest1 Skrevet 14. mai 2005 #16 Skrevet 14. mai 2005 Njææææ de er mer slik at de sier til han de skal ligge med han hvis de får speed for å kaste han ut. Ha-ha! Neida. jeg vet ikke. Tror ikke det! ;p
waco Skrevet 14. mai 2005 #17 Skrevet 14. mai 2005 Jaha, du sier noe der, bare at min erfaring er at de mange jenter "yter det lille ekstra" for en oppkvikkende stund, - noen av kameratbekjetnskapene mine forteller om slike jenter, - passer seg for sånne jenter, - det blir litt dyrt i lengden, - men ingen jenter vil vel ha en mann som ikke forsørger henne på en eller annen måte... enten det er husly eller opplevelser...
Gjest Gjesta Skrevet 14. mai 2005 #18 Skrevet 14. mai 2005 hmmm... jeg lurer på hvilken gnom det er du sikter til her He h eh e.. kunne vært hvem som helst. er kjent med det fenomenet jeg også, men 50 år gamle rusmisbrukere er vel ikke akkurat avb de mest potente.. he he he
Gjest gjest1 Skrevet 14. mai 2005 #19 Skrevet 14. mai 2005 Jaha' date=' du sier noe der, bare at min erfaring er at de mange jenter "yter det lille ekstra" for en oppkvikkende stund, - noen av kameratbekjetnskapene mine forteller om slike jenter, - passer seg for sånne jenter, - det blir litt dyrt i lengden, - men ingen jenter vil vel ha en mann som ikke forsørger henne på en eller annen måte... enten det er husly eller opplevelser...[/quote'] Forsørger med speed må da være noe for enkelte? Men men jeg fnyser av slike gamle gubber fordi 1. Jeg liker ikke gamle gubber 2. Jeg er ikke interessert i speed opp mot disse to alternativene er faktisk litt grønnsaker bare barnemat.
waco Skrevet 14. mai 2005 #20 Skrevet 14. mai 2005 Stemmer nok det, - ingen liker egentlig pepperfolk, de er altfor slitsomme, de kjører på høyoktanflybensin, mens andre kjører vanlig,.... Nei takke meg til god gammeldags cannabis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå