AnonymBruker Skrevet 17. august 2019 #1 Skrevet 17. august 2019 "Menn i ufrivillig sølibat møtes på mørke internettforum og kaller seg «incels». De kommuniserer i koder man ikke forstår om man ikke kjenner til incel-bevegelsen. I denne artikkelen er flere av kodene forklart" https://www.nettavisen.no/livsstil/vet-du-hva-chad-og-awalt-betyr-dette-er-incel-ordboka/3423829723.html Anonymkode: 2b3c5...fc3
AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #2 Skrevet 18. august 2019 Noe du ville diskutere? Anonymkode: aa0f1...a8f
AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #3 Skrevet 18. august 2019 Hæhæhæ!! Heightcel En incel som mener han er i ufrivillig sølibat utelukkende på grunn av at han er for lav. Referer stadig til studier som viser hvor viktig høyde skal være for kvinner. KG i et nøtteskall Anonymkode: e04cb...dbf 6
AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #4 Skrevet 18. august 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Noe du ville diskutere? Anonymkode: aa0f1...a8f Hvor er resten av ordlisten? Anonymkode: 2b3c5...fc3
Ripshagen Skrevet 18. august 2019 #5 Skrevet 18. august 2019 Incels er tragiske. De kan vel knulle hverandre om kvinner er så forferdelige. 4
Deerinspotlight Skrevet 18. august 2019 #6 Skrevet 18. august 2019 Det kunne jo vært en fin ting om menn som sliter på den romantiske fronten brukte en platform til å støtte, gi råd og oppmuntre hverandre. Men hele incel greia handler jo kun om å legge all skyld på kvinner, og å spre vrangforestillinger om at kvinner skylder menn sex som en tjeneste. Er bare trist 😕 5
dr_zhivago Skrevet 18. august 2019 #7 Skrevet 18. august 2019 It's over Det man sier etter/samtidig som man tar «the black pill». Etterfulges gjerne av «it never began», og oppsummerer øyeblikket hvor en incel gir opp og innser det han mener er sannheten: Hvis du ikke er hvit, har pent ansikt, er veltrent eller høy, så kommer du aldri til å lykkes med damer. Bahahaha! Jeg tror disse karene må komme seg ut av kjelleren i blant. De fleste mennsker er hverken hvite, veltrente, eller høye. Skulle jo trodd alle som falt utenfor denne gruppen automatisk døde ut relativt kjapt, og at Hitlers drøm gikk i oppfyllelse av seg selv! 8
AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #8 Skrevet 18. august 2019 7 minutter siden, Deerinspotlight said: Det kunne jo vært en fin ting om menn som sliter på den romantiske fronten brukte en platform til å støtte, gi råd og oppmuntre hverandre. Men hele incel greia handler jo kun om å legge all skyld på kvinner, og å spre vrangforestillinger om at kvinner skylder menn sex som en tjeneste. Er bare trist 😕 Incel-begrepet startet jo som nettopp det: et nettforum der mennesker(av alle kjønn) i ufrivillig sølibat kunne dele erfaringer, tanker og følelser. Det var en kanadisk, kvinnelig student som startet "Alana's Involuntary Celibacy Project" i 1993, et prosjekt hun senere forlot(rundt 2000) og ga nettstedet til en fremmed person. Og vi vet jo hvordan dét har utviklet seg. https://en.wikipedia.org/wiki/Incel P.S. Anbefaler Wikipedias engelskversjon framfor den norske artikkelen, siden førstnevnte er mer omfattende og detaljert. Anonymkode: 9b501...a13 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #9 Skrevet 18. august 2019 P.S. Jeg mente å si at "incel-bevegelsen" faktisk startet som et forum for gjensidig støtte, og ikke som en den hatgruppen det er i dag. Anonymkode: 9b501...a13 1
Deerinspotlight Skrevet 18. august 2019 #10 Skrevet 18. august 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Incel-begrepet startet jo som nettopp det: et nettforum der mennesker(av alle kjønn) i ufrivillig sølibat kunne dele erfaringer, tanker og følelser. Det var en kanadisk, kvinnelig student som startet "Alana's Involuntary Celibacy Project" i 1993, et prosjekt hun senere forlot(rundt 2000) og ga nettstedet til en fremmed person. Og vi vet jo hvordan dét har utviklet seg. https://en.wikipedia.org/wiki/Incel P.S. Anbefaler Wikipedias engelskversjon framfor den norske artikkelen, siden førstnevnte er mer omfattende og detaljert. Anonymkode: 9b501...a13 Aha. Takk for info! Synd det gikk som det gikk da. Originalen kunne jo faktisk ha hjelpt noen, men slik det miljøet er nå blir jo tilstanden bare forverret
AmandaVI Skrevet 18. august 2019 #11 Skrevet 18. august 2019 Hele "ordlista": subst. "Jeg har masse problemer her i livet samt personlige lyter og mangler som jeg ikke finnes modig nok til å konfrontere og gjøre noe med, derfor legger jeg all skylden for min utilstrekkelighet over på vilt fremmede. Det som gjør meg så sjalu på par jeg tilfeldigvis møter der ute er at jeg er overfladisk og ser på kvinner som objekter og statussymboler i stedet for mennesker. Men det er mammas skyld at jeg er sånn." 5
AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #12 Skrevet 18. august 2019 13 hours ago, AnonymBruker said: "Menn i ufrivillig sølibat møtes på mørke internettforum og kaller seg «incels». De kommuniserer i koder man ikke forstår om man ikke kjenner til incel-bevegelsen. I denne artikkelen er flere av kodene forklart" https://www.nettavisen.no/livsstil/vet-du-hva-chad-og-awalt-betyr-dette-er-incel-ordboka/3423829723.html Anonymkode: 2b3c5...fc3 Hvorfor ikke poste en komplett ordliste: https://rationalwiki.org/wiki/Manosphere_glossary Anonymkode: ed398...2cc
dr_zhivago Skrevet 18. august 2019 #13 Skrevet 18. august 2019 Min teori om "incels" og andre frustrerte folk som danner seg "samfunn" av likesinnede, når utgangspunktet deres er noe de er misfornøyd med i livet, er at det istedetfor å virke støttende heller får den effekten at problemene deres virker enda mer håpløse, fordi så mange andre tilsynelatende sitter fast i samme smørja. Og ingen har noen løsning, for da ville de jo ikke vært i den situasjonen i utgangspunktet. I tillegg tror jeg sånne grupper har en tendens til å tiltrekke seg psykopatiske folk som ser sitt snitt til å vinne hjertene til sårbare folk, og manipulere dem til å gjøre ting de ikke burde gjøre (f.eks. heie frem masseskytere og lignende). Det er jo ganske åpenbart at det er det som har skjedd med disse "incelsene", dette kodespråket deres bekrefter jo bare at de har kommet til den konklusjonen at det ikke finnes håp, og frustrasjonen vokser. Så mitt råd er, til de som har problemer av ymse slag, IKKE oppsøk "støttegrupper". Søk heller hjelp fra profesjonelle mennesker som psykologer til tunge problemer, og prøv heller å henge med de som er mer normale og avbalanserte. En deprimert og forstyrret hjerne er ikke skikket til å hjelpe andre deprimerte og forstyrrede hjerner. 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #14 Skrevet 18. august 2019 Men det har jo noe selvforsterkende over seg når man ser vestlige kvinner lar seg bestige av den ene araberen etter den andre, kun avbrutt av tilfeldige afrikanere som får slippe til. Det er en kjensgjerning at alle overfallsvoldtekter utføres av innvandrere fra MENA-land. Norske kvinners standpunkt til et slikt faktum er "ja takk - mange flere innvandrere fra MENA til Norge nå med en gang". For verden utenfor fremstår det virkelig som at norske kvinner mye heller vil bli voldtatt av en afrikaner enn å nedverdige seg til å involvere seg med en nordmann. Anonymkode: f5cf7...0fb
Miklo Velka Skrevet 18. august 2019 #15 Skrevet 18. august 2019 2 hours ago, Ripshagen said: Incels er tragiske. Hvorfor?
dr_zhivago Skrevet 18. august 2019 #16 Skrevet 18. august 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men det har jo noe selvforsterkende over seg når man ser vestlige kvinner lar seg bestige av den ene araberen etter den andre, kun avbrutt av tilfeldige afrikanere som får slippe til. Det er en kjensgjerning at alle overfallsvoldtekter utføres av innvandrere fra MENA-land. Norske kvinners standpunkt til et slikt faktum er "ja takk - mange flere innvandrere fra MENA til Norge nå med en gang". For verden utenfor fremstår det virkelig som at norske kvinner mye heller vil bli voldtatt av en afrikaner enn å nedverdige seg til å involvere seg med en nordmann. Anonymkode: f5cf7...0fb Hvor mange damer kjenner du egentlig? Kan du gå god for alle damer? 4
AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #17 Skrevet 18. august 2019 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men det har jo noe selvforsterkende over seg når man ser vestlige kvinner lar seg bestige av den ene araberen etter den andre, kun avbrutt av tilfeldige afrikanere som får slippe til. Det er en kjensgjerning at alle overfallsvoldtekter utføres av innvandrere fra MENA-land. Norske kvinners standpunkt til et slikt faktum er "ja takk - mange flere innvandrere fra MENA til Norge nå med en gang". For verden utenfor fremstår det virkelig som at norske kvinner mye heller vil bli voldtatt av en afrikaner enn å nedverdige seg til å involvere seg med en nordmann. Anonymkode: f5cf7...0fb Logikken din er så haltende at jeg mistenker at du ikke en gang har tatt ex.phil. Ta en utdannelse. Bli klok (og attraktiv). Dumme, rasistiske menn er det siste kvinner vil ha. Anonymkode: 5751e...bf3 5
AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #18 Skrevet 18. august 2019 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men det har jo noe selvforsterkende over seg når man ser vestlige kvinner lar seg bestige av den ene araberen etter den andre, kun avbrutt av tilfeldige afrikanere som får slippe til. Det er en kjensgjerning at alle overfallsvoldtekter utføres av innvandrere fra MENA-land. Norske kvinners standpunkt til et slikt faktum er "ja takk - mange flere innvandrere fra MENA til Norge nå med en gang". For verden utenfor fremstår det virkelig som at norske kvinner mye heller vil bli voldtatt av en afrikaner enn å nedverdige seg til å involvere seg med en nordmann. Anonymkode: f5cf7...0fb Du har tydeligvis skjønt det. Norske kvinner vil heller bli voldtatt enn å ha gode forhold med ordentlige menn. Ja, men da vet du visst det så da er vel det sannheten da. Anonymkode: 272c1...a0b 1
Kågebruker Skrevet 18. august 2019 #19 Skrevet 18. august 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Men det har jo noe selvforsterkende over seg når man ser vestlige kvinner lar seg bestige av den ene araberen etter den andre, kun avbrutt av tilfeldige afrikanere som får slippe til. Det er en kjensgjerning at alle overfallsvoldtekter utføres av innvandrere fra MENA-land. Norske kvinners standpunkt til et slikt faktum er "ja takk - mange flere innvandrere fra MENA til Norge nå med en gang". For verden utenfor fremstår det virkelig som at norske kvinner mye heller vil bli voldtatt av en afrikaner enn å nedverdige seg til å involvere seg med en nordmann. Anonymkode: f5cf7...0fb Noen ganger er det best å la være å skrive. 2
AnonymBruker Skrevet 19. august 2019 #20 Skrevet 19. august 2019 synd chadcels ikke fantes, da jeg er høy og velstelt , uten drag på damene😂 Anonymkode: de9ce...184
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå