Gjest LaptopPute Skrevet 17. august 2019 #1 Del Skrevet 17. august 2019 Planlegger kjøkken en gang i fremtida. Synes at svarte vasker/kummer med kran ser veldig pent ut, men fått høre at alt mulig "synes" i svarte kummer og at det ikke ser bra ut over tid. At det blir veldig slitt og slikt. Har noen svarte kummer her? Hva er erfaringene deres? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #2 Del Skrevet 18. august 2019 16 minutter siden, LaptopPute skrev: Planlegger kjøkken en gang i fremtida. Synes at svarte vasker/kummer med kran ser veldig pent ut, men fått høre at alt mulig "synes" i svarte kummer og at det ikke ser bra ut over tid. At det blir veldig slitt og slikt. Har noen svarte kummer her? Hva er erfaringene deres? Er det svart porselensvask du mener? Anonymkode: 23ecc...c57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #3 Del Skrevet 18. august 2019 7 timer siden, LaptopPute skrev: Planlegger kjøkken en gang i fremtida. Synes at svarte vasker/kummer med kran ser veldig pent ut, men fått høre at alt mulig "synes" i svarte kummer og at det ikke ser bra ut over tid. At det blir veldig slitt og slikt. Har noen svarte kummer her? Hva er erfaringene deres? Jeg har svart kum. Ingenting synes, ingen merker, ingenting. Man må jo være flink å ta vare på den som alt annet. Anonymkode: c4148...521 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #4 Del Skrevet 18. august 2019 Jeg har hatt svart vask på kjøkkenet, og hatet det. Hver minste ting lagde riper og de var ikke mulig å få vekk igjen. Ser stilig ut, menutrolig upraktisk. Anonymkode: e274f...f7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #5 Del Skrevet 18. august 2019 Hadde svart kum på kjøkkenet i seks år, ble ingen riper eller skader. Synes ikke flekker syntes noe bedre heller. Men kommer kanskje ann på kvaliteten/merke? Anonymkode: 203f9...fc0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LaptopPute Skrevet 18. august 2019 #6 Del Skrevet 18. august 2019 5 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har svart kum. Ingenting synes, ingen merker, ingenting. Man må jo være flink å ta vare på den som alt annet. Anonymkode: c4148...521 Hva slags materiale har du? Er det noen spesiell måte man må ta vare på den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LaptopPute Skrevet 18. august 2019 #7 Del Skrevet 18. august 2019 3 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har hatt svart vask på kjøkkenet, og hatet det. Hver minste ting lagde riper og de var ikke mulig å få vekk igjen. Ser stilig ut, menutrolig upraktisk. Anonymkode: e274f...f7d Husker du hvor du fikk vasken din fra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LaptopPute Skrevet 18. august 2019 #8 Del Skrevet 18. august 2019 2 hours ago, AnonymBruker said: Hadde svart kum på kjøkkenet i seks år, ble ingen riper eller skader. Synes ikke flekker syntes noe bedre heller. Men kommer kanskje ann på kvaliteten/merke? Anonymkode: 203f9...fc0 Husker du hvilket merke du hadde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #9 Del Skrevet 18. august 2019 Jeg har svart vask. Meget fornøyd. Har ingen problemer med riper. Anonymkode: ebedf...4b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #10 Del Skrevet 18. august 2019 Har en sort vask fra Blanco. Eller den heter antrasitt, så den er vel mørk grå. Anonymkode: 173f0...bed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #11 Del Skrevet 18. august 2019 Slitasje og riper kommer an på kvaliteten på kummen, ikke fargen. Når det gjelder hvor mye som synes er det kanskje lettere at skitt og matrester synes i en svart kum, men jeg synes ikke det gjør noe. Kjøkkenkummen er jo gjerne noe man vil holde så rent som mulig uansett, så det er jo bare å rengjøre jevnlig. Vi hadde svart kum der vi bodde før, og valgte det igjen ved husbygging nå. Synes det er utrolig stilig i kombinasjon med messingkran. Anonymkode: b8db9...357 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåklokka* Skrevet 20. august 2019 #12 Del Skrevet 20. august 2019 Vi har hatt svart komposittkum i 10 år, kjempefornøyd! Jeg vet ikke hvilket merke, men vi kjøpte den og kjøkkenet på Kvik. Skitt vises ikke noe bedre i den enn i vanlige vasker, heller motsatt spør du meg. Ingen striper, hakk eller skader etter 10 år. Like fin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2019 #13 Del Skrevet 20. august 2019 På 18.8.2019 den 14.37, LaptopPute skrev: Husker du hvilket merke du hadde? Var ikke meg du spurte da men, min er fra Ikea. Storfornøyd. Anonymkode: c4148...521 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LaptopPute Skrevet 20. august 2019 #14 Del Skrevet 20. august 2019 7 hours ago, AnonymBruker said: Var ikke meg du spurte da men, min er fra Ikea. Storfornøyd. Anonymkode: c4148...521 Åh så herlig. Tusen takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #15 Del Skrevet 21. august 2019 8 timer siden, LaptopPute skrev: Åh så herlig. Tusen takk for svar! Bare hyggelig ☺️ Anonymkode: c4148...521 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LaptopPute Skrevet 21. august 2019 #16 Del Skrevet 21. august 2019 Just now, AnonymBruker said: Bare hyggelig ☺️ Anonymkode: c4148...521 Gjør du noe spesielt for å ta vare på den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #17 Del Skrevet 21. august 2019 Akkurat nå, LaptopPute skrev: Gjør du noe spesielt for å ta vare på den? Egentlig ikke, bare vanlig vask. Noen ganger bruker jeg litt skurekrem og svamp, for å få litt glans i den. Ellers vanlig vask☺️ Er denne jeg har: https://www.ikea.com/no/no/p/haellviken-innbyggingskum-1-1-2-kum-m-avrenning-svart-kvartskompositt-s79158196/ Anonymkode: c4148...521 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LaptopPute Skrevet 21. august 2019 #18 Del Skrevet 21. august 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Egentlig ikke, bare vanlig vask. Noen ganger bruker jeg litt skurekrem og svamp, for å få litt glans i den. Ellers vanlig vask☺️ Er denne jeg har: https://www.ikea.com/no/no/p/haellviken-innbyggingskum-1-1-2-kum-m-avrenning-svart-kvartskompositt-s79158196/ Anonymkode: c4148...521 Stor hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå