AnonymBruker Skrevet 17. august 2019 #1 Skrevet 17. august 2019 Noen andre her som blir deprimert når de er arbeidsledig over tid? Noen tips til hvordan unngå det? Sist var jeg arbeidsledig i 5 mnder å jeg ble deprimert,hyppig angstanfall noe jeg nesten aldri har ellers, å følte at jeg ikke hadde noe grunn til å stå opp. Nå er vikariatet i barnehagen slutt så er nok en gang arbeidsledig å gruer meg veldig til hverdagen. Er redd for å bli så deprimert igjen. Noen tips? Anonymkode: 5f226...88e
AnonymBruker Skrevet 17. august 2019 #2 Skrevet 17. august 2019 Hei, Jeg vet hvordan du har det. Jeg er jobbsøkende nå og synes det er nedtrykkende med stadige avvisninger. Tror det er helt normalt.. Tips? Vet ikke. Men trening er jo bra. frivillig arbeid. Kurs. og å søke jobb, så klart. Anonymkode: 143e3...ee7
Butternut Skrevet 17. august 2019 #4 Skrevet 17. august 2019 Samme her! Jeg meldte meg som frivillig hver søndag, det hjelper mye:) Pluss at jeg kan fortsette der når jeg engang får ny jobb.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2019 #5 Skrevet 17. august 2019 Er alenemamma så har ikke mulighet til å være frivellig i helger,men på dagtid går det fint Skal også prøve å bli flinkere til å gå tur,selv om det ikke frister så mye her i Bergen når det alltid regner Anonymkode: 5f226...88e
AnonymBruker Skrevet 17. august 2019 #6 Skrevet 17. august 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er alenemamma så har ikke mulighet til å være frivellig i helger,men på dagtid går det fint Skal også prøve å bli flinkere til å gå tur,selv om det ikke frister så mye her i Bergen når det alltid regner Anonymkode: 5f226...88e Ta med deg paraply og riktige klær etter været. Jobb gjerne frivillig på dagtid, jeg har også hørt at det er gull verdt på CV. Anonymkode: 7a735...3d3 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #7 Skrevet 18. august 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Ta med deg paraply og riktige klær etter været. Jobb gjerne frivillig på dagtid, jeg har også hørt at det er gull verdt på CV. Anonymkode: 7a735...3d3 Ja jeg har nå meldt meg som frivellig i kirken for de trenger visst hjelp. Greit å hs noe å fylle dagene med. Anonymkode: 5f226...88e
frubaluba Skrevet 18. august 2019 #8 Skrevet 18. august 2019 Jeg er arbeidsledig, og gjør frivillig arbeid, men likevel ønsker jeg å ha en jobb å gå til.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #9 Skrevet 18. august 2019 Jeg har ikke utdannelse men har alltid klart å få meg jobb. Ikke de beste jobbene men allikevel jobb. Var sykemeldt pga alvorlig sykdom i familien men gikk på veggen og begynte jobbe igjen. Det må da finnes en eller annen jobb du kan søke på? Får du penger fra nav nå da? Isåfall be om praksis et sted så har du noe å gå til ? Ellers er det vel alltid behov for hjelp på syke og eldre-hjem. Skjønner godt du ikke vil «bare» gå hjemme. hva m utdannelse på nettet ? Anonymkode: 607dd...55a
AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #10 Skrevet 18. august 2019 Kontakt alle barnehager. Du har jo nå erfaring så jeg vil tro det er enkelt for deg å få en stilling om ikke en 100% med en gang. Anonymkode: 6f214...b3c
AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #11 Skrevet 18. august 2019 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke utdannelse men har alltid klart å få meg jobb. Ikke de beste jobbene men allikevel jobb. Var sykemeldt pga alvorlig sykdom i familien men gikk på veggen og begynte jobbe igjen. Det må da finnes en eller annen jobb du kan søke på? Får du penger fra nav nå da? Isåfall be om praksis et sted så har du noe å gå til ? Ellers er det vel alltid behov for hjelp på syke og eldre-hjem. Skjønner godt du ikke vil «bare» gå hjemme. hva m utdannelse på nettet ? Anonymkode: 607dd...55a Får sosialhjelp ja siden jeg står uten inntekt. Jeg har barn og ungdomsarbeider å mangler bare lærlingplass men det har jeg ikke fått enda. Så søker på alt av jobber nå. Anonymkode: 5f226...88e
AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #12 Skrevet 18. august 2019 Det er ofte lett å få jobb i bar. Folk slutter hele tiden Anonymkode: 3d4d3...539
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå