Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bestilt en del pakker i det siste, og synes det er underlig hvordan noen sklir rett gjennom og er fremme på kort tid, mens noen tilsynelatende blir liggende på et lager et sted i dager og uker. Har blant annet en nå som det står departed Oslo på, for en uke siden. Uten at den står som ankommet Oslo på noe tidspunkt. I mellomtiden har jeg bestilt flere pakker som er både ankommet byen, fortollet og utlevert i den samme perioden. Hva er det lengste en av dine pakker har vært stuck og faktisk kommet frem til slutt?

Anonymkode: 50cfc...a3d

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis en pakke blir stående som "departed Oslo" i en hel uke ville jeg ringt transportøren. En hel uke er ikke normalt.

At en pakke fra et annet land ankommer Norge i container, og at Posten bruker noen dager før de åpner containeren har hendt. 

Anonymkode: 689d0...871

Skrevet

Universets lover tilsier at en pakke bruker kortere tid fra Kina til Oslo enn fra Oslo til Bærum. Det er bare sånn det er. 

Anonymkode: f14e4...795

• Liker 2
Skrevet

Om det er bestilt fra utlandet hender det iblant at det tas ut til stikkprøve i tollen, og det kan ta tid. Har skjedd meg. 

Anonymkode: 199bb...b9a

Skrevet
På Saturday, August 17, 2019 den 20.50, AnonymBruker skrev:

Har bestilt en del pakker i det siste, og synes det er underlig hvordan noen sklir rett gjennom og er fremme på kort tid, mens noen tilsynelatende blir liggende på et lager et sted i dager og uker. Har blant annet en nå som det står departed Oslo på, for en uke siden. Uten at den står som ankommet Oslo på noe tidspunkt. I mellomtiden har jeg bestilt flere pakker som er både ankommet byen, fortollet og utlevert i den samme perioden. Hva er det lengste en av dine pakker har vært stuck og faktisk kommet frem til slutt?

Anonymkode: 50cfc...a3d

Har du forsøkt å kontakte posten angående denne pakken?    

Anonymkode: 9f13f...2cf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...