AnonymBruker Skrevet 17. august 2019 #1 Skrevet 17. august 2019 Har bestilt en del pakker i det siste, og synes det er underlig hvordan noen sklir rett gjennom og er fremme på kort tid, mens noen tilsynelatende blir liggende på et lager et sted i dager og uker. Har blant annet en nå som det står departed Oslo på, for en uke siden. Uten at den står som ankommet Oslo på noe tidspunkt. I mellomtiden har jeg bestilt flere pakker som er både ankommet byen, fortollet og utlevert i den samme perioden. Hva er det lengste en av dine pakker har vært stuck og faktisk kommet frem til slutt? Anonymkode: 50cfc...a3d 2
AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #2 Skrevet 18. august 2019 Hvis en pakke blir stående som "departed Oslo" i en hel uke ville jeg ringt transportøren. En hel uke er ikke normalt. At en pakke fra et annet land ankommer Norge i container, og at Posten bruker noen dager før de åpner containeren har hendt. Anonymkode: 689d0...871
AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #3 Skrevet 18. august 2019 Universets lover tilsier at en pakke bruker kortere tid fra Kina til Oslo enn fra Oslo til Bærum. Det er bare sånn det er. Anonymkode: f14e4...795 2
AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #4 Skrevet 18. august 2019 Om det er bestilt fra utlandet hender det iblant at det tas ut til stikkprøve i tollen, og det kan ta tid. Har skjedd meg. Anonymkode: 199bb...b9a
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #5 Skrevet 21. august 2019 På Saturday, August 17, 2019 den 20.50, AnonymBruker skrev: Har bestilt en del pakker i det siste, og synes det er underlig hvordan noen sklir rett gjennom og er fremme på kort tid, mens noen tilsynelatende blir liggende på et lager et sted i dager og uker. Har blant annet en nå som det står departed Oslo på, for en uke siden. Uten at den står som ankommet Oslo på noe tidspunkt. I mellomtiden har jeg bestilt flere pakker som er både ankommet byen, fortollet og utlevert i den samme perioden. Hva er det lengste en av dine pakker har vært stuck og faktisk kommet frem til slutt? Anonymkode: 50cfc...a3d Har du forsøkt å kontakte posten angående denne pakken? Anonymkode: 9f13f...2cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå