Gå til innhold

Rareste plassen du har onanert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag onanerte jeg på lesesalen på universitet. :( Det var ingen der! Jeg lover. Jeg ble bare veldig kåt og så tenkte jeg at det hadde kanskje vært litt kult å gjøre det på en slik plass. Jeg bare stappa handa ned i buksa og tok en kjapp en med langefingeren. Jeg vasket jo henda mine godt etterpå altså. :flau: 

Anonymkode: ced0a...2fd

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I en tunnel undergang en sommernatt da jeg var 15 år og på vei hjem fra en fest. Jeg fikk ta på pupper for første gang den kvelden, og jeg var ganske yr og hormonell. 

Anonymkode: 32119...978

• Liker 2
Skrevet

Kom du? 

Anonymkode: 58da9...852

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kom du? 

Ja, det gjorde jeg. Ikke noe jeg er stolt av, men skammer meg heller ikke. Ungdom er ungdom. 

• Liker 1
Skrevet

På handikap toalettet på skolen når jeg gikk på videregående 

Anonymkode: 0d231...b24

• Liker 1
Skrevet

I fruktavdelingen på kiwi, gjør det i blant. Deilig å cumme ut over jordbærkurvene.

Anonymkode: b891b...05a

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det gjorde jeg. Ikke noe jeg er stolt av, men skammer meg heller ikke. Ungdom er ungdom. 

Jeg spurte Ts. 

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kom du? 

Ja, to ganger. Jeg kommer alltid når jeg onanerer. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

I dag onanerte jeg på lesesalen på universitet. :( Det var ingen der! Jeg lover. Jeg ble bare veldig kåt og så tenkte jeg at det hadde kanskje vært litt kult å gjøre det på en slik plass. Jeg bare stappa handa ned i buksa og tok en kjapp en med langefingeren. Jeg vasket jo henda mine godt etterpå altså. :flau: 

Er det ikke kamera-overvåking slike steder? 

Anonymkode: 2b804...af0

• Liker 2
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hot dame!!! :smilyblomst:

Anonymkode: b736c...608

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bare stappa handa ned i buksa og tok en kjapp en med langefingeren

Jenter "stapper" vel ikke bare hånda si nedi der? 🤔ok, jeg tror deg, men det hørtes ikke så feminimt ut🤭

• Liker 1
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

I fruktavdelingen på kiwi, gjør det i blant. Deilig å cumme ut over jordbærkurvene.

Anonymkode: b891b...05a

Jorbær med saus over deilig ;)

Anonymkode: a8593...196

Skrevet
43 minutter siden, museslikker69 skrev:

Jenter "stapper" vel ikke bare hånda si nedi der? 🤔ok, jeg tror deg, men det hørtes ikke så feminimt ut🤭

Hvorfor ikke? Hvordan skal dette gjøres mer feminint da?

Anonymkode: 2e2d7...609

• Liker 2
Skrevet

Det hørtes så brutalt skrevet ut fra ei jente, jenter flest skriver at de "lurer" eller "stakk" hånda nedi in trusa☺️Men jeg kan også ta feil🤭

Skrevet
1 time siden, museslikker69 skrev:

Jo da, det gjør vi 🤫😄 

Anonymkode: c8d47...76c

• Liker 1
Skrevet (endret)
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo da, det gjør vi 🤫😄 

Okey, hvem er vi? du snakker vel for deg selv? Har du hørt at dine venninner gjør det? da er det forståelig, for da har du kåte og nasty venninner🤭😂

Endret av museslikker69
Skrevet
18 minutter siden, museslikker69 skrev:

Okey, hvem er vi? du snakker vel for deg selv? Har du hørt at dine venninner gjør det? da er det forståelig, for da har du kåte og nasty venninner🤭😂

Vi er i hvertfall to her i tråden :fnise:

Få venninner, så ingen jeg har diskutert dét med 😛 

Anonymkode: c8d47...76c

Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke kamera-overvåking slike steder? 

Anonymkode: 2b804...af0

Nei. Hva skal de med kameraovervåkning på et låst rom som ikke er på gateplan? Dessuten må man informere folk om de blir overvåket. Dessuten har lesesaler skrivepult med høye vegger rundt, slik at man får sitt eget "space" liksom uten å måtte se andre. 

Skrevet
5 timer siden, museslikker69 skrev:

Det hørtes så brutalt skrevet ut fra ei jente, jenter flest skriver at de "lurer" eller "stakk" hånda nedi in trusa☺️Men jeg kan også ta feil🤭

Spiller det noen rolle hvordan jeg sier det når jeg er anonym. Jeg hadde ikke sagt det til noen venner uansett. 

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spiller det noen rolle hvordan jeg sier det når jeg er anonym. Jeg hadde ikke sagt det til noen venner uansett. 

Hemmeligheter varer lengst🤫

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...