AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #21 Del Skrevet 21. august 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jo, det er posten som bestemmer at alle postmottakere i en blindvei f.eks, må samle alle postkassene sine på et samlestativ på et visst sted i blindveien. Postbudet skal kjøre minst mulig, ha færrest mulig stopp, så derfor lager posten sånne regler. Svigermor har vært postbud i en årrekke og har fortalt dette (landpostbud). Det er planlagt akkurat hvor mange stopp man maks får på en postrute osv. Da kan ikke folk ha postkassene sine rundt om foran egne boliger. De må samles et stykke fra. Anonymkode: df958...334 Postkassene skal være samlet ja, men om en kjøper en annen type postkasse en standard, så er ikke det noe problem. Bare de står på sammen med de andre. Har opplevd mange forskjellige postkasser som tidligere landpostbud. Anonymkode: ffef4...4ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TMB Skrevet 26. august 2019 #22 Del Skrevet 26. august 2019 På 17.8.2019 den 22.24, Husholdning1 skrev: Ja. Genialt med indikator. Har laget meg hjemmelaget indikator jeg. Får varsel på mobilen når posten kommer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Husholdning1 Skrevet 26. august 2019 #23 Del Skrevet 26. august 2019 10 timer siden, TMB skrev: Har laget meg hjemmelaget indikator jeg. Får varsel på mobilen når posten kommer Selvsagt enda litt bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2019 #24 Del Skrevet 26. august 2019 På 18.8.2019 den 7.54, AnonymBruker skrev: Som tidligere postbud kan jeg bekrefte at så lenge objektet du ønsker posten din levert i er merket med navnet ditt og har plass til posten din så kan du bruke akkurat hva du vil. De amerikanske postkassene er dessuten helt geniale da de er store og romslige, og enkle for postbudet å slenge pakker inn i feks;) Anonymkode: e3ee4...2f8 Jeg ser for meg de avlange, smale postkassene når jeg tenker amerikansk postkasse. Der man må rulle posten sammen for å få plass. Hvilke postkasser er det som er store og romslige? Anonymkode: d0588...e1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå