Gå til innhold

Hostel

Gjest Respect

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Bhsiltsk

Hostel ville jeg oversatt til ungdomsherberge.

Forskjellen fra hotell er gedigen!!!

Da særlig i pris og renslighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hostel er vel ikke ensbetydende med skittent..men standarden er nok mye enklere på hostel ja. Enklere er ikke det samme som dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På et hotel har man stort sett eget bad. På et hostel deler man bad og sover vanligvis på en sovesal sammen med flere. Har også leid vanlig dobbeltrom med delt bad på hostel. Billigere og enklere enn hotell, er f.eks ikke alltid sengeklær (det forventes egen sovepose eller liknende), og ikke ting som hårføner, tv, minibar... Dette er det vanlige, men et hostel kan være til forveksling likt et hotell, og man kan også finne billige hoteller der man må dele bad og ikke har andre fasiliteter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bodd på 2 - 3 hostel i forskjellige land. Alle stedene jeg har bod var det dobbeltrom med eget bad. Var også aircondition, sengeklær og hårføner.

Ellers var det av enkel, men helt grei, standard.

Så hostel kan være så mangt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vandre

Jeg har gode erfaringer med vandrerhjem i Danmark. Ser av årets priser overnatting fra ca. 100 Nkr/døgn.

Man tar med eget sengetrekk (eller leier for en femtilapp). Jeg har en gang ligget på sovesal for damer. Helt ok. Andre ganger har jeg delt firemannsrom med andre jenter. Man har eget skap å låse inn sakene sine i.

Enkel standard, men helt flott!

Jeg trives med å reise/bo sånn.

De fleste har flotte sanitære forhold, og gjestekjøkken der man kan lage mat selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...