Cathie Skrevet 11. mai 2005 #1 Del Skrevet 11. mai 2005 Tok piercing i navelen på lørdag, og den har blitt skjev.. spørsmålet er om den er så skjev at jeg burde stikke opp nytt hull! Her er Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. mai 2005 #2 Del Skrevet 12. mai 2005 Jeg hadde i hvert fall ikke piercet meg på nytt. Har akkurat tatt ut piercingen i navlen, og hullet er nokså synlig.. (Nå hadde jeg riktignok piercing i mangfoldige år..) Tror ikke noen vil legge merke til at piercingen din er bittelitt skjev. Med mindre du påpeker det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fi Skrevet 12. mai 2005 #3 Del Skrevet 12. mai 2005 Neida, den så fin ut den! Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. mai 2005 #4 Del Skrevet 12. mai 2005 Nei det synes jeg ikke du trenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avery Skrevet 12. mai 2005 #5 Del Skrevet 12. mai 2005 Ja, den er litt skjev, men det er snakk om så lite at det antakelig bare er du som legger merke til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daniella_ Skrevet 12. mai 2005 #6 Del Skrevet 12. mai 2005 Ja, den er litt skjev, men det er snakk om så lite at det antakelig bare er du som legger merke til det. Mm... Enig i den. Ser at den er litt skjev ja. Men, jeg er så perfeksjonist så jeg ser alt sånt uansett :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eføy Skrevet 12. mai 2005 #7 Del Skrevet 12. mai 2005 Syns du kan ha den som den er jeg. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lena24 Skrevet 12. mai 2005 #8 Del Skrevet 12. mai 2005 den er litt skjev, men om du skal få nytt hul må jo du bestemme selv for det er jo du som da eventuelt vil gå å irritere deg over det. så utifra det er vel valget enkelt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 12. mai 2005 #9 Del Skrevet 12. mai 2005 du ser jo kun at den er skjev om du studerer veldig, så nei, synes fint du kan ha den som den er nå jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathie Skrevet 19. mai 2005 Forfatter #10 Del Skrevet 19. mai 2005 Nå var jeg såpass perfeksjonist at jeg stakk den opp jeg da.. Var innom han som hadde gjort det og han sa at jeg ikke burde være fornøyd, så han satte en bedøvelse :o på meg siden jeg allerede hadde hull der, og da gjorde det visst en del vondere! Så jeg merka ingenting... Dessuten tror jeg den var litt skjevere enn det så ut som på bildet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 20. mai 2005 #11 Del Skrevet 20. mai 2005 Hm, har du tatt vekk bildet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathie Skrevet 21. mai 2005 Forfatter #12 Del Skrevet 21. mai 2005 Ja.. fikk en ufin kommentar der og litt sånn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå