AnonymBruker Skrevet 17. august 2019 #1 Del Skrevet 17. august 2019 Har siden idag tidlig hatt krampe aktige smerter i venstre legg,gjør såpass vondt at jeg ikke greier belaste venstre ben når jeg går. Men så lenge jeg sitter stille så har jeg ikke vondt! Er i uke 30 hvis det har noe å si. Noen som vet hva dette kan være? Blir engstelig .. Anonymkode: 3b6e2...ca6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2019 #2 Del Skrevet 17. august 2019 Vanlig å være plaget av når man er gravid, kjøp magnesium tilskudd på apoteket og ta anbefalt døgndose + husk å strekke ut muskulaturen så fort krampen biter på. Da går den fortere over og blir ikke så vondt etterpå Anonymkode: 56d25...a35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bardonken Skrevet 19. august 2019 #3 Del Skrevet 19. august 2019 syns d hjelp med støttestrømper, har hatt vann i beina og, de har på lindex og apotek Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2019 #4 Del Skrevet 19. august 2019 Leggkrampe om natta her 😑 Er jo så pokkers vondt! 38+1 idag - har vært plaget i et par måneder nå er det vel! Hører flere si det er en vanlig plage ja👍 Anonymkode: d79a1...5ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå