Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Generelt en fyr. Men jeg håper denne hårstilen blir populær i 2040

Hvis vi kan eliminere hipsterne. Tror enkelte måten er å si. Skjegg får deg ikke til å se maskulin ut og det er upraktisk. Kroppsbygg er kroppsbygg. Hår gjør ingenting. Dritt sitter seg fast i skjegg og det ser forferdelig ut. Kanskje greit om du prøver å virke ok, eksempel "poirot" men hipstere generelt er forferdelig.

Men uansett. Jeg synes denne hårstilen har vært kult i 2040 siden spillet tar plass i det året.

images_ripper_04.jpg

https://en.wikipedia.org/wiki/Ripper_(video_game)

Endret av Kallis92
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror nordmenn vil bli kjempehøye i fremtida, siden det kun er høye menn som forplanter seg. Kanskje 2 meter i snitt i år 2100

Anonymkode: 487a2...ee5

• Liker 1
Skrevet

Vi kommer til å få lavere intelligens, bli lavere, idiocracy for full guffe, dårlig kroppsholdning, og ikke minst kommer folk til å bli desperate etter underholdning da livet blir så kjipt. 

Anonymkode: 4b0fc...19d

Skrevet

Vi er i allefall i mindretall i vårt eget land.

Anonymkode: a3d90...6e3

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror nordmenn vil bli kjempehøye i fremtida, siden det kun er høye menn som forplanter seg. Kanskje 2 meter i snitt i år 2100

Høyde og iq har gått ned. 

Men penge-treet kommer til å vokse seg frodig og friskt. Heldigvis. 

Så da gjør det ikke noe at vi blir dummere. 

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og bananer kommer til vokse seg så store at vi bare trenger 1 banan for å mette 100.000 stk. 

Jippi.... 

Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi er i allefall i mindretall i vårt eget land.

Anonymkode: a3d90...6e3

Finnes ikke noe som tyder på det

Anonymkode: 708e4...9a0

• Liker 1
Gjest MadameDeRosa
Skrevet

Vi kommer til å bli født med bøyd nakke.

Skrevet
2 minutter siden, MadameDeRosa skrev:

Vi kommer til å bli født med bøyd nakke.

Og flate tomler 😅

Gjest MadameDeRosa
Skrevet
3 minutter siden, Ella1 skrev:

Og flate tomler 😅

Nettopp! 🤣 

Skrevet
On 8/17/2019 at 4:03 PM, AnonymBruker said:

I Sverige vil etniske svensker være i mindretall i aldersgruppen 0 - 40 år allerede i 2031.

Anonymkode: ffdd5...42f

Skrevet

Jeg liker skjegg jeg. Om man går rundt med dritt i skjegget har man antagelig mer skjegg enn man har hygiene til å ha. Da er det ikke skjegget som er problemet. ;)

Hvordan stilen er i 2040 vet jeg ikke. Vet ikke hvordan den er neste år. Tror det kommer mye rart, som det er og har vært.

Jeg kan leve med det meste, bare ikke bukser som henger under underbuksa, og får menn til å se ut som de har vært på flatfylla, ikke klart å komme seg på toalettet i tide, og har bare dratt buksa halvveis opp for å slippe å kjenne på griset. 

Skrevet
On 8/17/2019 at 4:03 PM, AnonymBruker said:

Mye som tyder på det, kanskje ikke allerede 2040 men det vil skje, men lev i fantasien du ;) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...