Gå til innhold

Fysioterapaut

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Tulipan (ikke innlogget)

Noen som har en god fysio å anbefale i Oslo???

Helst ikke alt for dyr og med spesialfelt rygg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

har ingen å anbefale i Oslo, men du må vel til en fysioterapaut som er manuell terapaut i tillegg?, de er i hvert fall gode for rygg, men ikke særlig billige :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

har ingen å anbefale i Oslo, men du må vel til en fysioterapaut som er manuell terapaut i tillegg?, de er i hvert fall gode for rygg, men ikke særlig billige :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke allerede har det, ville jeg startet med å få en rekvisisjon fra legen din.

Det har mye å si for prisen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Hvis du ikke allerede har det, ville jeg startet med å få en rekvisisjon fra legen din.

Det har mye å si for prisen!!

Vet du sånn cirka hvor stor forskjellen er? Jeg har en rekvisisjon liggende og slenge her, men jeg ble typisk bedre da jeg hadde fått den, så har ikke somlet meg til å ringe enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei det veit jeg ikke eksakt...

Men en rekvisisjon gjør jo at trygdekassen betaler en del av prisen, så det er en ganske stor forskjell(hvis det ikke hadde nor økonomisk å si, nar det vel ingen som hadde giddi lå benyttet seg av det)....trur eg.....

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prisene varierer veldig!

400 tar noen, jeg betalte 70 (!) per gang, nå går jeg til ei som jeg betaler 150 hos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dalwhinnie

Hans og Olaf fysikalske i Torggt bad er flinke, og de fleste (alle?) som jobber der er manuell terapeuter. Egenandelen der er 210 (litt høyere enn vanlig fysio siden de er manuell terapeuter).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også hørt at den ved Torggt bad er bra. Så jeg ville ringt til både den og til den i operapassasjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dalwhinnie
Jeg har rekvisisjon til fysioterapaut.

En manuell terapeut er en fysioterapeut med vidreutdanning, så du kan bruke fysio-henvisningen din her og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...