Gjest Anonymous Skrevet 2. september 2002 #1 Skrevet 2. september 2002 Både mannen min og jeg liker stimuleringen best når han er inni meg, men ofte kommer han fortere enn meg da... Det tar ofte lengere tid med meg, klarer ikke å slappe så godt av som når jeg onanerer alene. HVA kan vi finne på??
Gjest quit Skrevet 2. september 2002 #2 Skrevet 2. september 2002 Det å kunne onanere avslappet sammen med partneren, er en "treningssak". Det er nok ikke så dumt at du selv, eller han, bringer deg ganske "høyt" og nær orgasmen, før han trenger inn i deg, da er det lettere å få "samstemt" orgasmen med hverandre.
Kevin Skrevet 3. september 2002 #3 Skrevet 3. september 2002 Nettopp fordi menn og kvinner fra naturens side er så lite samstemt, er forspillet utrolig viktig. La ham sette fokus på deg i forspillet helt til du er på bristepunktet, og så slipper du ham til.... da skal du se hvor fort du kommer....
miss tiger Skrevet 3. september 2002 #4 Skrevet 3. september 2002 slutter meg til foregående svar her jeg..
Isla Skrevet 5. september 2002 #5 Skrevet 5. september 2002 Penisring er tingen! Jeg kjøpte en på kondomeriet med et lite påheng som er for å stimulere klitoris. Jeg har ingenting imot at det går fort her i gården, men det plager han en del da... Så da vi prøvde penisring holdt vi jo på i "evigheter" :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå