AnonymBruker Skrevet 17. august 2019 #1 Skrevet 17. august 2019 Og hvilken styrer dere unna? Nå snakker jeg om tiltrekkende som i form av å være interessert i å bli kjent med damen, ikke interessert i ONS altså. Tenker jeg må unngå korte skjørt og dype utringinger, men samtidig vil jeg ikke se ut som en gammel tante. Hjelp? Anonymkode: dea6e...f38
Thyra Skrevet 17. august 2019 #2 Skrevet 17. august 2019 Er det virkelig vanskelig å unngå korte skjørt og utringninger uten å se ut somen gammel tante??? 19
AnonymBruker Skrevet 17. august 2019 #3 Skrevet 17. august 2019 Kle deg som du selv ønsker. Anonymkode: 95748...e41 6
AnonymBruker Skrevet 17. august 2019 #4 Skrevet 17. august 2019 Hvorfor tror du at menn skal bestemme og avgjøre om kvinner ser ut som horer eller gamle tanter når de går på byen? Du bestemmer selv. Anonymkode: a6495...09b 11
AnonymBruker Skrevet 17. august 2019 #5 Skrevet 17. august 2019 2 minutter siden, Thyra skrev: Er det virkelig vanskelig å unngå korte skjørt og utringninger uten å se ut somen gammel tante??? Kan du legge ved noen bilder av antrekk som du synes passer seg på byen? Tusen takk på forhånd:-) Anonymkode: dea6e...f38
AnonymBruker Skrevet 17. august 2019 #6 Skrevet 17. august 2019 Damen bør bruke skjørt som dekker anklene og bluse/skjorte hvor maks den øverste knappen er kneppet opp. Håret bør også være langt, helst flettet til midten. Av sminke kan hun bruke diskret lebestift, litt mascara og litt rouge i kinnene. Anonymkode: 19738...eb8 5
Thyra Skrevet 17. august 2019 #7 Skrevet 17. august 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan du legge ved noen bilder av antrekk som du synes passer seg på byen? Tusen takk på forhånd:-) Anonymkode: dea6e...f38 Finner ikke noen bilder i farten, mentenker (litt avhengig av årstid) smale bukser, ankelboots, ballerinasko, løstsittende t-skjorte, bluse, genser, jeansjakke, skinnjakke, svart kåpe. Enkelt og behagelig uten for mye dill. 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2019 #8 Skrevet 17. august 2019 Kort, enkel kjole med litt utringning. Aller best hvis hun er litt overpynta i forhold til resten av klientellet. Anonymkode: 358be...13d
Gjest Nina1975 Skrevet 17. august 2019 #9 Skrevet 17. august 2019 Gå i det som gir deg selvtillit og som du føler deg trygg i.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2019 #10 Skrevet 17. august 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kort, enkel kjole med litt utringning. Aller best hvis hun er litt overpynta i forhold til resten av klientellet. Anonymkode: 358be...13d Mann du vel😜 Anonymkode: 54be8...938 2
Rotehodet Skrevet 17. august 2019 #11 Skrevet 17. august 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Og hvilken styrer dere unna? Nå snakker jeg om tiltrekkende som i form av å være interessert i å bli kjent med damen, ikke interessert i ONS altså. Tenker jeg må unngå korte skjørt og dype utringinger, men samtidig vil jeg ikke se ut som en gammel tante. Hjelp? Anonymkode: dea6e...f38 Jeg går definitivt klar av de kvinnene som har rød plastikknese, aaaalt-for-store-sko, en hel dress med masse farger, og gjerne krøllete hår. Hvis hun i tillegg snakker litt nasalt og har pipestemme, ja, da blir jeg i hvert fall redd 8
AnonymBruker Skrevet 17. august 2019 #12 Skrevet 17. august 2019 Jeg lurer også på dette. Vil kle meg pent, men samtidig være mest mulig anonym, så jeg ikke tiltrekker meg noen seksuelt. Anonymkode: 809f6...156 1
Påkrevd Skrevet 17. august 2019 #13 Skrevet 17. august 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor tror du at menn skal bestemme og avgjøre om kvinner ser ut som horer eller gamle tanter når de går på byen? Du bestemmer selv. Anonymkode: a6495...09b Nå var det TS’ egne ord du siterte, og ikke det egentlige spørsmålet. Det var hva slags antrekk menn liker på kvinner . Det må nesten være lov å ha egne tanker rundt det. Selv som mann. Tipper du kanskje har dine egne preferanser på menns klær også, eller er det hipp som happ om vi går på byen i grilldress eller vanlig dress? For min del: Då lenge hun ikke ser ut og glitrer som et juletre, så funker det meste. Altså helst ikke for mye knalle farger og massevis sv smykker og slikt. Det viktigste er uansett hva som kommer ut når hun åpner munnen. 4
CabinCruiser Skrevet 17. august 2019 #14 Skrevet 17. august 2019 Dette er jo en hel problemstilling med like mange svar som det er menn. Hvis man kler seg etter hva man føler seg bra i blir det mye bedre som regel enn noe man ikke føler seg komfortable i. Pga selvtillit. 1
CabinCruiser Skrevet 17. august 2019 #15 Skrevet 17. august 2019 19 minutter siden, Rotehodet skrev: Jeg går definitivt klar av de kvinnene som har rød plastikknese, aaaalt-for-store-sko, en hel dress med masse farger, og gjerne krøllete hår. Hvis hun i tillegg snakker litt nasalt og har pipestemme, ja, da blir jeg i hvert fall redd Nå er jeg spent, hva er catch22 med krøllete hår på damer? 🤣
OnFire Skrevet 17. august 2019 #16 Skrevet 17. august 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor tror du at menn skal bestemme og avgjøre om kvinner ser ut som horer eller gamle tanter når de går på byen? Du bestemmer selv. Anonymkode: a6495...09b What? Man er jo selvsagt opptatt av hva motsatt kjønn tenker om disse tingene. Veldig merkelig svar. 3
Rotehodet Skrevet 17. august 2019 #17 Skrevet 17. august 2019 2 minutter siden, CabinCruiser skrev: Nå er jeg spent, hva er catch22 med krøllete hår på damer? 🤣 Tror ikke jeg har sett en klovn med stritt hår... Finnes de? 3
CabinCruiser Skrevet 17. august 2019 #18 Skrevet 17. august 2019 Akkurat nå, Rotehodet skrev: Tror ikke jeg har sett en klovn med stritt hår... Finnes de? 🤣🤣😂😄 Takk for forklaring 🤣
AnonymBruker Skrevet 17. august 2019 #19 Skrevet 17. august 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Og hvilken styrer dere unna? Nå snakker jeg om tiltrekkende som i form av å være interessert i å bli kjent med damen, ikke interessert i ONS altså. Tenker jeg må unngå korte skjørt og dype utringinger, men samtidig vil jeg ikke se ut som en gammel tante. Hjelp? Anonymkode: dea6e...f38 Finnes masse kjoler uten utringning. Sist jeg var på byen hadde jeg en sommerkjole (ikke tettsittende) som gikk til knærne, med litt ermer. Sommersko med kilehæl. Ganske uskyldig look på en måte. Kom i snakk med en fyr som virket interessert men på en seriøs måte. Ellers kan du gå i jeans med fin topp og kule ankelboots. Skjørt som går til knærne med en fin genser? Går fint an å kle seg stilig eller fint uten å vise kløft og lår. Den av venninnene mine som alltid får masse oppmerksomhet på byen går nesten alltid i bukse. Anonymkode: b5f50...232 6
AnonymBruker Skrevet 17. august 2019 #20 Skrevet 17. august 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Hvorfor tror du at menn skal bestemme og avgjøre om kvinner ser ut som horer eller gamle tanter når de går på byen? Du bestemmer selv. Anonymkode: a6495...09b Det ligger mye koder i klær. Ts, det spørs jo helt hvilken type mann du liker. Noen liker konservativ stil, andre liker sexy stil, noen liker tattiser, andre hater det. Hvilken type mann ser du etter? Anonymkode: edba9...750 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå