AnonymBruker Skrevet 17. august 2019 #1 Skrevet 17. august 2019 Menn som liker å bli spanka på rumpa av ei dame, er dette turnoff eller turnon for kvinner? Eller er dette kanskje noe som ikke har noe å si for tiltrekkelsen av en mann? Anonymkode: 3f5a8...666
Gjest Alterego666 Skrevet 17. august 2019 #2 Skrevet 17. august 2019 Det varierer fra person til person. Det er nok et flertall dominante menn, men desto større grunn for en dominant kvinne å tenne på en submissiv mann.
Bamseklemmer Skrevet 17. august 2019 #3 Skrevet 17. august 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Menn som liker å bli spanka på rumpa av ei dame, er dette turnoff eller turnon for kvinner? Eller er dette kanskje noe som ikke har noe å si for tiltrekkelsen av en mann? Vet du hva, jeg har aldri blitt spanket, men innrømmer gjerne å ha lyst til å prøve🤫
crashbunny Skrevet 17. august 2019 #4 Skrevet 17. august 2019 Jeg liker dominante menn så for meg er det turn-off 1
Bamseklemmer Skrevet 17. august 2019 #5 Skrevet 17. august 2019 4 minutter siden, crashbunny skrev: Jeg liker dominante menn så for meg er det turn-off Har du prøvd å være dominant selv da? Ikke alle det faller naturlig for, for min del sliter jeg med å være dominant, fordi jeg har for mye omsorg i meg☺️
AnonymBruker Skrevet 17. august 2019 #7 Skrevet 17. august 2019 Spanket er en ting, men klapps på rumpa er nok ikke det samme. I misjonær elsker jeg at dama tar meg på rumpa og klappser den. Anonymkode: adbce...e9d
AnonymBruker Skrevet 17. august 2019 #8 Skrevet 17. august 2019 4 hours ago, AnonymBruker said: Menn som liker å bli spanka på rumpa av ei dame, er dette turnoff eller turnon for kvinner? Eller er dette kanskje noe som ikke har noe å si for tiltrekkelsen av en mann? Anonymkode: 3f5a8...666 Datet en mann for flere år siden som likte å bli pisket, tatt i rumpa med dildo osv, og som ikke klarte å komme ved normal sex.. Siden jeg heller tenner på å bli dominert, enn å dominere, og hans lyster og behov alltid ble prioritert, så fungerte det til slutt overhodet ikke for meg seksuelt, og det ble en skikkelig turn off.. Hver sin lyst! Anonymkode: 8942b...2a7 2
crashbunny Skrevet 17. august 2019 #9 Skrevet 17. august 2019 33 minutter siden, museslikker69 skrev: Har du prøvd å være dominant selv da? Ikke alle det faller naturlig for, for min del sliter jeg med å være dominant, fordi jeg har for mye omsorg i meg☺️ Nope er sub selv, det er det eneste som er naturlig for meg 1
baremeg Skrevet 17. august 2019 #10 Skrevet 17. august 2019 Jeg liker best å bli dominert selv, men så lenge jeg er sammen med en mann som jeg elsker så er det viktigste at han har det deilig sammen med meg. Ingenting skal være tabu og vi skal begge to få nyte og kose oss med akkurat det vil vil uten å være redd for at ting skal være turn-off for den andre
SardintrollReturns Skrevet 19. august 2019 #11 Skrevet 19. august 2019 Ideen i seg selv blir jeg verken tent eller avtent av, men det var en jeg var sammen med før som likte det, jeg gikk med på å gi ham litt ris, han ble skikkelig opphisset av det, og det er klart at det "smittet".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå