Gjest gjest1 Skrevet 11. mai 2005 #1 Skrevet 11. mai 2005 Går det an å koble ut tastaturet på ein laptop? Pga. cola i laptop-tastaturet mitt går det litt berserk av og til, og eg har begynt å bruke eksternt tastatur. Men sidan f.eks bindrstrek-tasten sitt inne av og til, skulle eg gjerne fått kobla fra laptop-tastaturet. Går dette an???
Gjest gjest1 Skrevet 12. mai 2005 #2 Skrevet 12. mai 2005 Ingen data-kyndige som har peiling på om dette går an?!??!?
Cronos Skrevet 12. mai 2005 #3 Skrevet 12. mai 2005 Er ikke sikker, men jeg tror ikke det er mulig å bare deaktivere det. Det kan hende det er mulig å skru opp maskinen og fjerne det. Trodde at når du koblet inn et annet tastatur, så ville det "gamle" slutte å virke.
Gjest gjest1 Skrevet 12. mai 2005 #4 Skrevet 12. mai 2005 Er ikke sikker, men jeg tror ikke det er mulig å bare deaktivere det. Det kan hende det er mulig å skru opp maskinen og fjerne det. Trodde at når du koblet inn et annet tastatur, så ville det "gamle" slutte å virke. Begge tastatura virkar... Hmm.. er mulig vi må skru det ut då...
Cronos Skrevet 12. mai 2005 #5 Skrevet 12. mai 2005 Hvis du har to tastaturer som fungerer, så kan du jo prøve å deaktivere det ene. Kanskje gjennom kontrollpanelet.
Gjest gjest1 Skrevet 12. mai 2005 #6 Skrevet 12. mai 2005 Hvis du har to tastaturer som fungerer' date=' så kan du jo prøve å deaktivere det ene. Kanskje gjennom kontrollpanelet.[/quote'] Kor i kontroll-panelet gjer eg det då? (har ikkje så mykje peiling eg, forstår du...)
Cronos Skrevet 12. mai 2005 #7 Skrevet 12. mai 2005 Hei. Jeg vet ikke hvordan dette ser ut når du har to tastaturer tilkobet. Men du kan jo prøve Kontrollpanel - Tastatur - Maskinvare og kikke der for å se om det er noe du kan skru av og på?
Gjest gjest1 Skrevet 12. mai 2005 #8 Skrevet 12. mai 2005 Hei. Jeg vet ikke hvordan dette ser ut når du har to tastaturer tilkobet. Men du kan jo prøve Kontrollpanel - Tastatur - Maskinvare og kikke der for å se om det er noe du kan skru av og på? Prøvde å avinstallere drivaren for det eine tastaturet, men ingenting skjedde... Hmm...
Cronos Skrevet 13. mai 2005 #9 Skrevet 13. mai 2005 Beklager. Har ikke vært borti dette før, så jeg kan nok ikke hjelpe deg. Du får sjekke om det er mulig å skru ut tastaturet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå