Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Går det an å koble ut tastaturet på ein laptop? Pga. cola i laptop-tastaturet mitt går det litt berserk av og til, og eg har begynt å bruke eksternt tastatur. Men sidan f.eks bindrstrek-tasten sitt inne av og til, skulle eg gjerne fått kobla fra laptop-tastaturet. Går dette an???

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Ingen data-kyndige som har peiling på om dette går an?!??!?

Skrevet

Er ikke sikker, men jeg tror ikke det er mulig å bare deaktivere det. Det kan hende det er mulig å skru opp maskinen og fjerne det.

Trodde at når du koblet inn et annet tastatur, så ville det "gamle" slutte å virke.

Gjest gjest1
Skrevet
Er ikke sikker, men jeg tror ikke det er mulig å bare deaktivere det. Det kan hende det er mulig å skru opp maskinen og fjerne det.  

Trodde at når du koblet inn et annet tastatur, så ville det "gamle" slutte å virke.

Begge tastatura virkar... Hmm.. er mulig vi må skru det ut då...

Skrevet

Hvis du har to tastaturer som fungerer, så kan du jo prøve å deaktivere det ene. Kanskje gjennom kontrollpanelet.

Gjest gjest1
Skrevet
Hvis du har to tastaturer som fungerer' date=' så kan du jo prøve å deaktivere det ene. Kanskje gjennom kontrollpanelet.[/quote']

Kor i kontroll-panelet gjer eg det då? (har ikkje så mykje peiling eg, forstår du...)

Skrevet

Hei.

Jeg vet ikke hvordan dette ser ut når du har to tastaturer tilkobet. Men du kan jo prøve Kontrollpanel - Tastatur - Maskinvare og kikke der for å se om det er noe du kan skru av og på?

Gjest gjest1
Skrevet
Hei.  

Jeg vet ikke hvordan dette ser ut når du har to tastaturer tilkobet. Men du kan jo prøve Kontrollpanel - Tastatur - Maskinvare og kikke der for å se om det er noe du kan skru av og på?

Prøvde å avinstallere drivaren for det eine tastaturet, men ingenting skjedde... Hmm...

Skrevet

Beklager. Har ikke vært borti dette før, så jeg kan nok ikke hjelpe deg. Du får sjekke om det er mulig å skru ut tastaturet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...