Gå til innhold

Er det jeg som er teit i dette tilfellet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal et sted i dag sammen, men trenger ikke være der før kl 18. Samboer ville dra så vi er der fire timer før, så han kunne ordne noe han ønsket å gjøre mens vi var der. Jeg har ikke spesielt lyst og er ikke helt i humør til å vente på han i ubestemt tid ved å bare vasse rundt på et sikkert overfylt senter lenge før vi skal være på avtalen vår. Nå virker det som jeg er bad guy og jeg må vel enten tvinge meg til å late som om det er greit og stresse rundt, kjede meg og vente, eller ha dårlig samvittighet for at han ble sur.. 

Anonymkode: 3c10b...4cf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det langt unna, sånn at det vil ta mye tid for ham å dra alene en annen gang? I så fall kunne jeg kikket litt i butikker og sittet på kafé og ventet på ham noen timer, selv om jeg ikke liker kjøpesentere.

Skrevet
1 minutt siden, godfisk said:

Er det langt unna, sånn at det vil ta mye tid for ham å dra alene en annen gang? I så fall kunne jeg kikket litt i butikker og sittet på kafé og ventet på ham noen timer, selv om jeg ikke liker kjøpesentere.

Ja. Ca to timer unna.. Ender vel med at jeg blir med.

Anonymkode: 3c10b...4cf

Skrevet

For meg hadde denne vært enkel. Jeg vet at samboer hadde gjort det samme for meg, så da hadde jeg gjort det for han også. Man ofrer seg for den man er glad i, og omvendt. Er det ikke slik for dere? 

Anonymkode: b4cec...5d3

• Liker 8
Skrevet

Min mann hadde gjort det samme for meg, så jeg ville dratt med han tidligere, tatt med en bok og satt meg på en café eller noe slikt.. 

• Liker 4
Skrevet

Samboer hadde glatt ventet på meg, så jeg hadde uten tvil ventet på ham, men det kommer jo an på dynamikken i forholdet deres. Ville han gjort det samme for deg? 

Skrevet

Hadde funnet meg en plass med gode stoler og tatt med meg en bok. Evt gått meg en tur. Mulighet for å slappe av i bilen?

Anonymkode: dfb5f...d72

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...