Gå til innhold

Menn som er i forhold, men har sexannonser på div steder...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Søker kun sex. Er det vanlig å ha regler for seg selv i den forbindelse ? Eks møte ei maks så og så mange ganger for ikke å få følelser. Kan menn (og kvinner) være så kyniske? Holde på i åresvis, bak ryggen på sin kjære. Sikkert individuelt, men sett litt i løpet av noen single år og lest en del artikler om temaet. Virker som det er så mange. 

Anonymkode: d57b9...33a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp er iallfall min erfaring med min eks. Syke folk. 

Anonymkode: 6771c...fc8

Skrevet

Ja, de finnes akkurat som mordere og andre grusomme folk

Anonymkode: 0505d...ed8

Skrevet

Noen av de er vel i åpne forhold og?

Min mann er det👀

Anonymkode: 881d2...f6e

• Liker 1
Skrevet

Veldig mange som holder på sånn i årevis bak ryggen på sin kjæreste ja. 

Jeg pleier å gjennomskue disse mennene så fort de bruker ordet "diskret". Jeg må være diskret, søker diskrete treff, hva sier du til å heller treffes hjemme hos deg, vi kan treffes på den bortgjemte cafeen fordi jeg har et yrke som gjør at jeg må være diskret.... Yeah right yrke.... 

Mange av de svarer faktisk ærlig når jeg deretter spør om det betyr at de er i forhold og søker noe uforpliketende, i den tro om at de skal få i pose og sekk. Nei du! Da får de en skjennepreken om hvor umoralske de er fra meg og trusler om at jeg sender informasjonen til kona deres. På vei til å separeres sier du? Å nei, det er den siste løgnen jeg tror på i en sånn sammenheng! 
Ja mye møkkamenn der ute.

Anonymkode: 09fc8...134

• Liker 3
Skrevet

Det er ikke noe kynisk i det, men mange velger å se på det som kynisk fordi det passer ikke med slik de vil at det skal være.

Anonymkode: c6f97...3ff

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke noe kynisk i det, men mange velger å se på det som kynisk fordi det passer ikke med slik de vil at det skal være.

Anonymkode: c6f97...3ff

Neivel, det er ikke noe kynisk med å lyve til den som har gitt deg all sin tillitt og hjerte og lojalitet nei. Ikke noe kynisk å spille dobbelt og være utro og smerte et annet menneske på det dypeste med viten og vilje nei. Nei jøss overhodet ikke 🙄

Anonymkode: 09fc8...134

• Liker 5
Gjest Alterego666
Skrevet

Er det mer kynisk at menn annonserer enn at kvinner gjør det?

Skrevet

Mange menn som har profil på Tinder og som er gift. Typisk anonym profil da uten ansiktsbilde, men bare kropp eller noe annet. De fleste er ærlige og skriver at de er gift og søker spenning og kjærlighet. Sikkert det samme med kvinner på Tinder vil jeg tro.

Datingappene gjør det mulig, folk var utro før også, da med nabodama eller andre man møtte ute i livet. Nå kan det gjøres enda mer hemmelig ved at man kommuniserer på nett og møtes på steder litt unna der man bor.

Dette er ikke bra, men det er nok dessverre ganske menneskelig....

Anonymkode: 869ea...e54

Skrevet

Dessverre skrur mange kvinner igjen kranen etter noen års samboerskap. Da er det forståelsesfullt at menn jakter ute. Han kommer jo hjem etterpå å tar seg av familien. 

Skrevet
2 timer siden, Alterego666 skrev:

Er det mer kynisk at menn annonserer enn at kvinner gjør det?

Det kyniske er kvinner og menn som innleder forhold med disse gifte/samboende folkene som vil være utro.

Anonymkode: d9ddb...463

Skrevet
13 minutter siden, Alex1977 skrev:

Dessverre skrur mange kvinner igjen kranen etter noen års samboerskap. Da er det forståelsesfullt at menn jakter ute. Han kommer jo hjem etterpå å tar seg av familien. 

Og da er det som regel en grunn til det. Men i stedet for å være en Mann og jobbe med problemet og fikse forholdet til kona/samboer, er mange menn feige kyllinger og løper etter en kvinne som gir dem sex for det er jo dem som det er så synd på. 

Anonymkode: fdafc...474

Skrevet
2 minutter siden, Alex1977 skrev:

Det er vel en grunn til at mange kvinner skrur igjen krana. Disse mennene har en tendens til å behandle kona/samboeren som inventar. De ser henne rett og slett ikke. Og så klager de samme mennene på at kona ikke vil ha sex med dem. Er det så forbanna rart da? Attpåtil er disse mennene så frekke at de er utro. Hva med å ta vare på det man har?

• Liker 1
Skrevet
22 minutter siden, Alex1977 skrev:

Helt sikkert mange tilfeller der det ikke er sex i forholdet og en finner løsninger for det. Men.. Jeg har blitt kontaktet av mange menn på dating er apper som ikke legger skjul på at de lever i gode forhold men ønsker spenning på si.

To menn som begge er gift chattet jeg en stund med. Han ene var gift med en syk kvinne så pga det var det ingen sex. Kan være løgn eller ikke, men gjennom chat så fikk jeg inntrykk av at det kunne stemme. Jeg var helt tydelig på at jeg aldri kom til å treffe han, han forstod det. 

Chattet også en stund med en annen gift mann. Var aldri snakk om å treffes, hadde aldri vært aktuelt for meg heller.  Han var ensom i forholdet, så jeg tror han var inne på dating app for å rett og slett chatte. 

Tror nok mange, både menn og kvinner kan være på dating apper for å chatte og ikke nødvendigvis sex. 

Anonymkode: 9d6a1...cec

Gjest DEN NAKNE GARTNER
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Søker kun sex. Er det vanlig å ha regler for seg selv i den forbindelse ? Eks møte ei maks så og så mange ganger for ikke å få følelser. Kan menn (og kvinner) være så kyniske? Holde på i åresvis, bak ryggen på sin kjære. Sikkert individuelt, men sett litt i løpet av noen single år og lest en del artikler om temaet. Virker som det er så mange. 

Anonymkode: d57b9...33a

Menn (eller kvinner) som er i forhold som gjør ting de må skjule for partneren sin, er mennesker som ikke velger å forplikte seg i forholdet. Tenker at man ikke skal tvinge noen til å bli noe de ikke vil være - så løsningen er vel å fortelle dem hvor døren er. 

Gjest Alterego666
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det kyniske er kvinner og menn som innleder forhold med disse gifte/samboende folkene som vil være utro.

Anonymkode: d9ddb...463

Ok, takk. Da er vi enige om at kvinner og menn holdes til den samme standard.

Jeg tenker at det er den gifte/samboende parten i en utroskapsaffære som må bære den moralske byrden, men dette er et tema som er dekket i et utall andre tråder på KG.

Gjest DEN NAKNE GARTNER
Skrevet
1 time siden, Alterego666 skrev:

Ok, takk. Da er vi enige om at kvinner og menn holdes til den samme standard.

Jeg tenker at det er den gifte/samboende parten i en utroskapsaffære som må bære den moralske byrden, men dette er et tema som er dekket i et utall andre tråder på KG.

Ja det er det - og likevel måtte du dele meningen din før du viser til at den diskusjonen taes i en annen tråd. 

Forøvrig, har veldig lyst å høre gode argumenter på hvorfor du mener at man automatisk får et "moralskt frikort" når man er "den andre kvinnen eller mannen". Å være menneske betyr at man har et moralsk ansvar for det en selv mot seg selv eller andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...