AnonymBruker Skrevet 17. august 2019 #1 Skrevet 17. august 2019 Hei! Skal ut og fly, tenkte å ta med meg middag som jeg kan spise på flyet. Skal lage pastasalat og vil ta litt dressing på. Men så ble jeg veldig usikker på om dette regnes som flytende. Vil nødig miste middagen pga dressingen, hva tenker dere? Anonymkode: 1e2c1...57f
reiseglad Skrevet 17. august 2019 #2 Skrevet 17. august 2019 Om du har mindre enn 100 ml, kan du ha dressingen på en liten flaske eller boks og ha i en gjennomsiktig pose? Så er du i alle fall sikker. Vet at bløtkake er flytende, så da spørs det om salaten har mye flytende dressing på... 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2019 #3 Skrevet 17. august 2019 Dressing er flytende, så samme regler som for annen væske gjelder. Anonymkode: 6088e...23e
AnonymBruker Skrevet 17. august 2019 #4 Skrevet 17. august 2019 Det er flytende ja, så du må fylle det over en liten beholder på 100 ml (som du da kan ha maks 10 stk. av, totalt 1 liter). Man får kjøpt hendige reiseflasker på apotek og lignende, som man kan bruke til å fylle andre væsker over i. Anonymkode: 70bbf...0bc
AnonymBruker Skrevet 17. august 2019 #5 Skrevet 17. august 2019 Da er det tørre poteter du mener? Ikke sånne i saus, for de er flytende. Rema 1000 har noen veldig gode pastasalater fra Bama med en liten dressingpose til. Kjøper du en slik, og tar selve salaten over i en matboks, kan du ha den lille posen sammen med den øvrige tillate væsken. Anonymkode: 40300...575
AnonymBruker Skrevet 17. august 2019 #6 Skrevet 17. august 2019 Det går høyst sannsynlig greit. Men man kan møte på noen som er ekstra strenge. Hvorfor ikke gjøre livet litt lettere for deg selv, og lage noe som helt sikkert går greit? Anonymkode: 0487d...ee5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå