Gjest Anonymous Skrevet 11. mai 2005 #1 Skrevet 11. mai 2005 Hei. Tror dere min mann er utro når han sier daglig han elsker meg, vi har masse sex, og han alltid kommer hjem så fort han kan? Han har en venninde som han (over lang tid) har nektet for det er noe mer enn vennskap-har bare dårlig feeling på det. (sms av typen savner deg og er glad i deg tidligere) Sier han ikke ser noen grunn til å fortsette med meg hvis han hadde hatt følelelser for andre! Hva tror dere menn (som best kjenner menn)???? takknemlig for alle svar-dette tar livet av meg snart
Gjest Been there... Skrevet 11. mai 2005 #2 Skrevet 11. mai 2005 Dette er som tatt ut av boka for en mann som HAR vært utro, angrer som en hund og vil gjøre hva som helst for å ikke miste dama si.
Robban43 Skrevet 11. mai 2005 #3 Skrevet 11. mai 2005 Dette er som tatt ut av boka for en mann som HAR vært utro' date=' angrer som en hund og vil gjøre hva som helst for å ikke miste dama si.[/quote'] Ja det lukter litt "svidd" av den oppførselen. Hvis du er tøff nok konfronter ham og se på øyne, fargen i ansiktet og humørforandring. Kan mange ganger si mer en ord. Håper ikke dine anelser er riktige :oops:
Gjest Anonymous Skrevet 11. mai 2005 #4 Skrevet 11. mai 2005 Har spurt rett ut, maaaange ganger over lang tid. Han ser meg rett inn i øynene å neker. Har t.o.m spurt han om han ville tilgitt meg utroskap og det sier han nei til
Gjest Anonymous Skrevet 11. mai 2005 #5 Skrevet 11. mai 2005 Jeg har det på omtrent samme måte. Han er min kjæreste og beste venn. Vi er mye sammen, og jeg føler han bryr seg om meg. Samtidig kan jeg stusse når han sender "savner deg" og "glad i deg" meldinger til en spes venninne. (Jeg vet dette fordi han sendte en melding ment for henne feil, slik at den havnet hos meg). Uansett velger jeg å stole på han når han sier det kun er meg, og at han ikke savner henne slik. Men jeg vet hvordan tvilen kan gnage...og at en kan bli forferdelig sjalu eller tvilende uten å ville det. Jeg har vel ingen løsning eller profeti. Men du bør kanskje finne ut hvilket forhold mannen din og denne jenten har hatt. Om de kun har vært venner...så er det kanskje lov å savne? Eller er det jeg som er hjernevasket nå?
Gjest Anonymous Skrevet 11. mai 2005 #6 Skrevet 11. mai 2005 aglemte å legge til at oppførselen med å komme rett hjem etter jobb og daglige kjærlighetserklæringer ikke er noe nytt-sånn har han vært alle årene vi har vært sammen. Masse sex også
Gjest Anonymous Skrevet 11. mai 2005 #7 Skrevet 11. mai 2005 Sånn for orden skyld: Da vi var gjennom en utroskapshistorie her for en tid tilbake, gjorde han alt han kunne for at jeg ikke skulle merke det. Gjemte mobilen i sekken eller lommen, slo den av osv. Han kom alltid i rett tid fra jobb og vi hadde sex med vanlige intervaller. Jeg merket det på oppførselen hans ellers. Han var utrolig stresset fordi han prøvde å fortrenge samvittigheten. Det lar seg ikke skjule nr man har levd sammen lenge.
Gjest Anonymous Skrevet 11. mai 2005 #8 Skrevet 11. mai 2005 Etter å ha lest alle tre innleggene dine her fra deg, tror jeg ikke du har noe å frykte. Lykke til videre Fra en kvinne
Gjest Bellatrix Skrevet 11. mai 2005 #9 Skrevet 11. mai 2005 Etter å ha lest alle tre innleggene dine her fra deg, tror jeg ikke du har noe å frykte. Lykke til videre Fra en kvinne leser ofte at folk synes kjæresten er for lite presis, for lite flink til å snakke og har for lite sex. så er det jammen meg galt om han sier han er glad i deg, savner deg, kommer presis og dere har mye sex. ikke rart menn blir forvirret i forhold til hva vi vil.
Laina Skrevet 11. mai 2005 #10 Skrevet 11. mai 2005 Hmmm... Jeg kan bare svare for enkelte av kameratene mine. Jeg har hatt ihvertfall 2 kamerater som har vært i forhold, og har skrevet sånne meldinger til meg. Og det har ALDRI vært noen form for seksuell kontakt mellom oss! Den ene var sammen med bestevenninnen min. Jeg ble kjent med ham gjennom henne. Hun har aldri hatt noe sjalusi overfor meg, da hun kjenner meg godt nok til å vite at jeg aldri ville innlatt meg på noe slikt... Den andre kameraten min var sammen med en særdeles sjalu jente, og hun snakket noen få ganger om at hun var litt redd for vårt vennskap. At hun ble sjalu da hun så hvor glad han var i meg. Han sa som sant var, at jeg var den beste vennen hans, og han sa også at hvis det var et problem for henne, ville deres forhold aldri fungere, da han ikke var villig til å gi slipp på meg som venn. Dette godtok hun, og vi ble etterhvert svært gode venner. Jeg ville bare nevne dette, fordi jeg vet hvordan det kan være å være venninnen i slike forhold. Enkelte menn har behov for å ha jentevenner. Vi kan brukes til andre ting enn kamerater. Og det er mange menn som klarer å ha rene, platoniske forhold til jenter.
Gjest Anonymous Skrevet 12. mai 2005 #11 Skrevet 12. mai 2005 Gutter som har behov for å ha en annen bestevenninne enn kjæresten sin, og som sender savner deg og glad i deg meldinger til henne, hadde ikke vart lenge hos meg. ALT tilsier jo at det er feil da. For hvis hun virkelig er bare en venn, så kan hun jo sammenliknes med kompisene hans ikke sant? Får de savner deg/glad i deg medlinger kanskje? Neppe... Når man er sammen med noen er det han/hun som er ens beste venn av det motsatte kjønn, noe annet blir unaturlig, og det er dømt til å bli problemer ut av det.
Gjest Gjesta Skrevet 12. mai 2005 #12 Skrevet 12. mai 2005 Gutter som har behov for å ha en annen bestevenninne enn kjæresten sin, og som sender savner deg og glad i deg meldinger til henne, hadde ikke vart lenge hos meg. ALT tilsier jo at det er feil da. For hvis hun virkelig er bare en venn, så kan hun jo sammenliknes med kompisene hans ikke sant? Får de savner deg/glad i deg medlinger kanskje? Neppe... Når man er sammen med noen er det han/hun som er ens beste venn av det motsatte kjønn, noe annet blir unaturlig, og det er dømt til å bli problemer ut av det. I mine øyne har man et mye større problem om man ikke kan beholde og fortelle vennene sine at man bryr seg om dem og er glad i dem kun fordi de er av det motsatte kjønn!!! Å legge dette til grunn for at partneren roter rundt med andre blir rett og slett for dumt. Om man ikke stoler på den man er sammen med burde man ikke være i forholdet overhode!!!
Gjest Anonymous Skrevet 12. mai 2005 #13 Skrevet 12. mai 2005 Du ser vel også hvor merkelig det er om man har en venn som "tilfeldigvis" er av motsatt kjønn som man hele tiden savner og er glad i på SMS? Man skriver da ikke savner deg mld til venner slik?
Gjest Gjesta Skrevet 12. mai 2005 #14 Skrevet 12. mai 2005 Du ser vel også hvor merkelig det er om man har en venn som "tilfeldigvis" er av motsatt kjønn som man hele tiden savner og er glad i på SMS? Man skriver da ikke savner deg mld til venner slik? Hvis man har venner som bor langt unna en selv så er det klart man ofte savner den/de, og jeg ser ikke noe galt i å fortelle den personen det, uavhengig hviket kjønn de har. Venner er venner uansett!! Om dette er venner man har hatt over lengre tid, også før man ble sammen med sin nåværende kjæreste, ser du hvor unaturlig det blir å slutte å utrykke følelser kun fordi en kjæreste har kommet inn i bilde? Hvorfor er det greit å si glad i deg eller savner deg til en kompis når man er singel og ikke når man har partner? Jeg skjønner ikke helt logikken din for det at kompiser ikke sier glad i deg til hverandre er bare tøv. Å hvorfor bruker du begrepet hele tiden? Jeg vil tro de fleste gjør dette en gang i bland, ikke 14 ganger i uka..
Gjest Anonymous Skrevet 12. mai 2005 #15 Skrevet 12. mai 2005 Poenget mitt var at når en mann aldri sender glad i deg/savner deg meldinger til kompiser, så blir det litt rart når man gjør det til en venninne. Hvorfor er han ikke glad i og savner kompisene? Hvorfor er det bare venninnen han har følelser for? Det er jo klart det er noe mer bak enn bare vennskap da.
Gjest Gjesta Skrevet 12. mai 2005 #16 Skrevet 12. mai 2005 Er det dette spesifikke tilfelle du mener nå eller generelt?
Gjest lala_land Skrevet 12. mai 2005 #17 Skrevet 12. mai 2005 Jeg gjorde akkurat det samme, sendte mld. hele tiden, ringte henne, forgudet henne og jeg var aldri utro. Hun hadde vel aldri møtt noen som meg da vel, og jeg hadde vel funnet "the one" derfor så ga jeg alt. Akkurat som din gjør. Det skal du f.... meg sette pris på. Skikkelig utakknemlig hvis du misbruker den der... Og hvis han er tulling og mistankene dine skulle vise seg og stemme så er det jo han som er dusten!! Go girl work it..
Gjest lala_land Skrevet 12. mai 2005 #18 Skrevet 12. mai 2005 Jeg gjorde akkurat det samme, sendte mld. hele tiden, ringte henne, forgudet henne og jeg var aldri utro. Hun hadde vel aldri møtt noen som meg da vel, og jeg hadde vel funnet "the one" derfor så ga jeg alt. Akkurat som din gjør. Det skal du f.... meg sette pris på. Skikkelig utakknemlig hvis du misbruker den der... Og hvis han er tulling og mistankene dine skulle vise seg og stemme så er det jo han som er dusten!! Go girl work it..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå