Maleficente Skrevet 16. august 2019 #1 Skrevet 16. august 2019 (endret) http://mat.tv3.no/oppskrifter/hellstroms-kjokken/hellstroms-torsk-i-soyasmor Jeg tenker på potet og hvitløk puré. Hva menes med kok opp, hell av vannet, kok opp på nytt osv.? Og, dere mat glad mennesker hva tenker denne om denne oppskriften? 😳😅 Endret 16. august 2019 av Maleficente
applestories Skrevet 17. august 2019 #2 Skrevet 17. august 2019 (endret) Regner med han mener at du skal ha hvitløk i vann, koke opp, helle av vannet når det begynner å koke, ha på nytt vann, koke opp, helle det av når det begynner å koke, ha i nytt vann.. 3-4 ganger står det. Og så skal potetene moses for seg, hvitløken for seg, før det skal blandes til en mos. Ikke rart det tar lang tid å lage slik mat 😳 Endret 17. august 2019 av applestories 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2019 #3 Skrevet 17. august 2019 6 minutter siden, applestories skrev: Ikke rart det tar lang tid å lage slik mat 😳 Ha,ha, tror ikke jeg har så velutviklede smaksløker at det hadde vært noe poeng å holde på sånn bare for å få meg middag. Anonymkode: cc7b1...e1b 1
_popcorn_ Skrevet 17. august 2019 #4 Skrevet 17. august 2019 kok opp, hell av, kok opp, hell av, er nok for å minske den skarpe smaken noe. Andre oppskrifter på potetmos med hvitløk er med bare rundt 1/4 mengde hvitløk, og kokes kun en gang. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå