Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest celine
Skrevet

Kjøpt pc'er til min mor og barna mine!!

Min mor fordi: Det er så inderlig kjipt å ikke få sendt henne mail når det er noe.... Jeg må strekke ut hånden etter telefonen, slå nummeret og er hun ikke hjemme, må jeg gå rundt å huske på å ringe opp igjen :evil:

Guttene får pc fordi: Jeg vil ha pc'n min for meg selv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg hadde tatt lappen :D

Samme her

Skrevet

JEg hadde betalt dem rett ned på noe av gjelden min. De ville nesten halvert gjelden min faktisk, og da kunne jeg blitt fortere ferdig med gjelden min og dermed bli gjeldsfri og så fått bedre råd når den dagen kom!

Ikke så morsomt, det ville blitt gjort med en bismak. Men dess fortere jeg får nedbetalt gjeld dess fortere ville jeg fått bedre råd uansett! :P

Skrevet

Den egoistiske delen av meg ville brukt pengene på klær, ting jeg egentlig ikke har bruk for, men har lyst på, og reise.

Den fornuftige delen ville brukt pengene på fellesskapet. Noe vi trenger, sparekonto, konto til uforutsette ting...

Ville nok blitt en blanding av disse delene.

Gjest gjest1
Skrevet

Samme her

jeg også, når jeg tenker meg om...

Skrevet

Jg hadde brukt allt til å betale ned gjeld.

Gjest gammel gjest
Skrevet
Hvis du fikk 25.000 kroner, hva ville du brukt dem til, og hvorfor?

Jeg ville tatt en billig ferietur til syden et sted, gått til frisøren og farget/klippet håret, og betalt resten ned på et dyrt forbrukslån jeg har.

He-he...ville gjort akkurat det samme - nesten. Tatt en laang ferie og nedbetalt et j...vla dyrt forbrukslån!

Skrevet

Jeg tror jeg hadde spart det meste... vi har nemlig planer om å pusse opp badet i nær fremtid. Tror også jeg hadde kosta på noen nye klær... :wink:

Gjest Darcy
Skrevet

Jeg ville brukt ca 5000,- og spart resten.

Skrevet

Jeg hadde vel spart pengene, som alle andre penger jeg har "til overs". Har spare dille :-?

Gjest lilletroll
Skrevet
Hvis du fikk 25.000 kroner, hva ville du brukt dem til, og hvorfor?

Jeg var i den situasjonen i fjor høst, og da brukte jeg dem til silikonoperasjon.

Gjest gjesta
Skrevet

Hadde kanskje brukt 5000 på ferie, og så hadde jeg spart resten.. tror jeg..

Gjest marthepia
Skrevet

Jeg tror faktisk jeg ville spart mesteparten i tilfelle jeg ville få bruk for dem senere. Men jeg ville nok brukt noen 1000 på meg selv først :P

Skrevet

Jeg hadde nok brukt pengene på oppussing.

Skrevet

fikk 25 000 kr i går jeg,,

men det var feriepengene det da...

så da må noe gå til lån og husleie og noe brukes på ferie... så så lenge værte den gleden

Skrevet

Jeg ville forsøkt å få med sambo på ferie. Etter 5 år sammen har vi enda ikke hatt en ferie alene, så den er etterlengtet (fra min side i hvert fall :tunge1: ).

Skrevet

Jeg ville brukt litt av dem på en storbyferie, og resten ville jeg spart.

Gjest Aloha
Skrevet

Ville fikset bilen ... - igjen! Ville i tillegg kost meg litt ekstra de nærmeste månedene med shopping, restaurantbesøk etc. Og så ville jeg prøvd å brukt noen tusenlapper på å betale ned litt lån.

25.000,- kan bli borte før man aner ordet av det....dessverre. :-?

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Jeg ville vurdert å bruke 10 000,- av dem på en laptop til min kjære. Og så kunne jeg brukt 5000,- på morro, og spart 15 000,-.

Men siden jeg vet hvor fornuftig jeg er, ville nok det hele gått til sparing. Vet jeg kommer til å trenge en del penger en stund frem i tid nemlig.

Skrevet
Jeg ville vurdert å bruke 10 000,- av dem på en laptop til min kjære. Og så kunne jeg brukt 5000,- på morro, og spart 15 000,-.

Det var litt av et regnestykke. :wink:

:ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...