Gjest gjesta Skrevet 12. mai 2005 #21 Skrevet 12. mai 2005 Jeg ville ha kjøpt ny sykkel til sønnen min for han har vokst fra den gamle. Og resten ville jeg har brukt til en langhelg i Gøteborg. Hadde tatt med meg unger og samboer og tilbrakt mesteparten av tiden på Liseberg.
Furstina Skrevet 12. mai 2005 #22 Skrevet 12. mai 2005 Åhhh... jag vet inte.. jag vet att jag säkert skulle ha lagt pengarna på att betala ner lite på huslånet... men att jag samtidigt drömmer om att spendera dem på en resa eller nåt. En resa för hela familjen vore drömmen men jag är nog allt för förnuftig för det - jag hade nog spart dem för förnuftigt bruk.
aline Skrevet 12. mai 2005 #23 Skrevet 12. mai 2005 satt 5000 til bruk og kos, og 20.000 som nedbetaling av lån.
Klips Skrevet 12. mai 2005 #24 Skrevet 12. mai 2005 Jeg er i den situasjon at jeg fikk 10 000 ut av det blå. ikke nok til at det monner på huslån (som vi betjener greit nok som det er), men litt mye til bare å sløse bort. Reiser tar vi oss jo også råd til rett som det er... kanskje en ekstra reise? Er helt blank, jeg, har satt det på en konto til jeg får en god ide... :o
Gjest Anonymous Skrevet 12. mai 2005 #25 Skrevet 12. mai 2005 Reist til Paris og EuroDisney med familien
Gjest Anonymous Skrevet 12. mai 2005 #26 Skrevet 12. mai 2005 Jeg fikk omtrent den summen for noen måneder siden. Var ikke et sekund i tvil - kjøpte iMac til meg og iPod til mannen. Det lå inne et forslag om å bytte fronter på kjøkkeninnredningen, men jeg vinglet ikke så veldig i valget mitt!
LilleBille Skrevet 12. mai 2005 #27 Skrevet 12. mai 2005 Spart ca 50% og puttet resten i sommerferiepotten. Fikk litt penger ut av det blå for en stund siden - og vurderte lenge om jeg skulle bruke det på noe jeg har ønsket meg lenge -- og ikke sett at jeg kunne ta meg råd til - eller vært fornuftig å spart en del/puttet det i sommerferiepotten. Jeg vurderte da at sommerferien har jeg spart til lenge - og den ligger i budsjettet - og ny solseng og en Mp3 spiller med masse kapasitet ville jeg ellers ikke ha samvittighet til å kjøpe bare til meg selv.. så jeg jeg handlet - og venter nå bare på fint vær så jeg kan nyte det
thei Skrevet 12. mai 2005 #28 Skrevet 12. mai 2005 Det hadde vært moro det!!! Jeg ville brukt noen tusen på klær til hele familien og forhåpentligvis lettet billånet med ca 15000!!
Gjest Formosiss Skrevet 12. mai 2005 #29 Skrevet 12. mai 2005 Jeg ville kjøpt meg en G5 mac, eller en iBook/Powerbook. Resten ville jeg spart, eller tatt en tur på IKEA for ;-)
Gjest Chica Skrevet 12. mai 2005 #30 Skrevet 12. mai 2005 Jeg er så kjedelig at jeg ville nedbetalt billånet mitt jeg... Selv om en shoppingtur til Barcelona eller noe sånt frister også...
Gjest Dalwhinnie Skrevet 12. mai 2005 #33 Skrevet 12. mai 2005 Tror jeg hadde tatt kjæresten med på en langhelg til Budapest, kjøpt digitalkamera og spart det som var igjen. Fikk 5000 uventet for et par måneder siden, og de gikk rett i Tivoli-anlegg som jeg hadde ønsket meg lenge :-)
Gjest gjest 0 Skrevet 12. mai 2005 #34 Skrevet 12. mai 2005 Jeg hadde spyttet minst 5000 inn i ferie til sommeren, sydentur eller en langhelg i paris. Vi har lyst til å gjøre begge deler, men er usikre på om vi har råd. Jeg hadde gitt 5000 til bestemor for jeg skylder henne det for en bilreparasjon og spart resten til høsten. Da begynner skolen igjen og jeg skal ut med 25 000 kr til skole og bøker... Det holder desverre ikke studielånet til når jeg må betale husleie og andre utgifter i tillegg. Pam
Gjest Anonymous Skrevet 12. mai 2005 #35 Skrevet 12. mai 2005 Spart de. SÅ kjip er jeg... Men smart! Hadde gjort akkurat det samme.
Gjest Embla s Skrevet 12. mai 2005 #36 Skrevet 12. mai 2005 Hadde bare satt de på kontoen og gjort som jeg ellers gjør. Kanskje shoppet litt?
Gjest Turi Skrevet 13. mai 2005 #37 Skrevet 13. mai 2005 Betalt kredittkortregningen jeg fikk fordi jeg gikk til frisøren og handlet klær UTEN å ha fått 25 000 først..... (og dermed kunne jeg brukt feriepengene til ferie istedet for til å betale ned kredittkortgjeld ) :-) *vil ha*
momo Skrevet 13. mai 2005 #39 Skrevet 13. mai 2005 Jeg hadde kjøpt noen nye møbler til den nye leiligheten vi får og fiksa litt på huset vårt før vi skal selge det.
Gjest Spacegirl Skrevet 13. mai 2005 #40 Skrevet 13. mai 2005 Jeg har ikke gjeld å nedbetale og er ikke noe flink til å spare, så jeg hadde nok kjøpt sykkel, digitalt kamera, akvarium med utstyr, og endel utstyr til pc'en (ekstern harddisk, nytt lydkort, kanskje ny prosessor). Nå er jeg så heldig at jeg får 10 000 igjen på skatten, så da skal jeg iallefall kjøpe nytt digitalkamera. Og muligens joggevogn til søstra mi, for det har hun ønsket seg lenge.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå