Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvis du fikk 25.000 kroner, hva ville du brukt dem til, og hvorfor?

Jeg ville tatt en billig ferietur til syden et sted, gått til frisøren og farget/klippet håret, og betalt resten ned på et dyrt forbrukslån jeg har.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg ville gitt pengene til Høyre, i håp om å bli invitert med på frokostmøte sammen med andre rikinger.

Skrevet

Kanskje kjøpt ei ny bukse, det kan jeg trenge. Om jeg var riktig helgig hadde jeg klart å overtale min samboer til at vi kunne dra en plass på en ferie. Antakelig hadde mesteparten gått inn i den sparekontoen som heter "egenkapital til fremtidig kjøp av bolig" og rommer alt som er tilovers i hverdagen. Denne potten skal gå til det jeg ønsker emg i livet, hus, bil, unger katt og hund(vel, dyrene er det han som ønsker seg) og kan jo aldri bli stor nok uansett, så litt ekstra der hadde alltid kommet godt med.

Jeg er nok ikke typen til å "leve i nuet", jeg sparer det jeg kan til denne fremtiden... som jeg håper kommer, når bare minst en av oss får fast jobb, for på to vikaiater er det ikke så lurt å ta opp huslån akkurat...

Gjest SumoBryter
Skrevet

Jeg ville gitt det meste til lånekassen :ler:

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg hadde kjøpt meg en MAC Powerbook, for nå er jeg lei av treg jobbmaskin. Et eventuelt overskudd ville gått inn på tenkekontoen (som nok kommer godt med etterhvert) :)

Gjest Sesselja
Skrevet

Jeg hadde nok kjøpt et par nye klesplagg, og så hadde jeg spart resten til kommende flytteutgifter og/eller barn.

Skrevet

Lagt pengene i "nytt kjøkken"-potten! ;)

Gjest gjest1
Skrevet

Fornuftig: Spart dem

Ufornuftig: Dratt til New York igjen!

Skrevet

Jeg ville kost meg litt ekstra i sommer.

Skrevet

Det hadde nok gått til huskjøp.. Og kanskje litt til en wekend et eller annet sted..

Skrevet

..og sansynligvis ville 5k gått til akvarie og øl!

Skrevet

Ville forlenget sydenturen vi skal på med en uke.. og kanskje oppgradert hotellet... og shoppet selvsagt. :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Spart de. Har nok i hverdagen til at det ikke er noe spesielt jeg ønsker meg, shopper når jeg vil og drikker så mye øl jeg vil, reiser til syden når jeg vil (dvs aldri). Så jeg hadde satt de til "kjøpe hus" -kontoen. Morsomt å se at det vokser! (Og gubben satt i kvellinga....)

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg hadde dratt til frisøren, kjøpt meg noen jeans og spart det resterende.

Skrevet

Brukt 5000 på div. ting (regninger, klær, putta litt i feriepotten). Spart resten.

Julie

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg hadde tatt meg en tur til utlandet, og så ville jeg spart det som eventuelt ble igjen. :sjarmor:

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Jeg hadde tatt laseroperasjon på øynene.

Skrevet

brukt en del (kanskje 5000) på klær og annet tull.,, resten hadde jeg spart... skal som kjent til new york å gifte meg neste år og da trenger man alle de penga man kan få :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...