Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har som vanlig problemer med å finne ut hva jeg skal kjøpe til kjæresten :oops: Han har bursdag denne uken. Vi har også vært sammen i et halvt år. Har lyst til å kjøpe noe spesielt til han :sjarmor: Hva gir dere i bursdagsgave til kjæresten??!

Videoannonse
Annonse
Gjest Lottemor
Skrevet

oki hær er noen forslag :

-smykke

-armlenke

-klokke

-parfyme

-ring

Graver gjerne inn noe på annhenger ,ringen,armlenken eller baksiden av klokken :)

og uansett roser.....selv om vi ikke tror det blir de fleste gutter glad for blommster :)

Gjest BOB-KÅRE
Skrevet

Hva med å overraske han med en trekantopplevelse? Få med deg en annen jente, det blir garantert en gave han aldri glemmer.

Skrevet

Du må vite hva han er interresert i, en begynnelse..

Dersom han f,eks liker biler, handle en leke støtdemper til ham.

Overrask ham med hans sexfantasi!!! Grrrrr.. det river!

Det er en fin og uforglemmelig presang oxo..

Skrevet

Jeg synes det er en dårlig ide å invitere en annen jente i senga... Og hvis hun ville, har de bare vært sammen i 1/2 år, stakkars eminel, ikke hør på BOB KÅRE :roll:

Han er nok litt frustrert stakkars..?

Hva med å kjøpe en tøff fleece jakke eller noe sånt? Det nærmer seg høst :briller:

Gjest BOB-KÅRE
Skrevet

Vinga, nå er det vel GUTTENS store dag, hvis hun vil gi noe som virkelig vil være noe stort for han på bursdagen, så må en trekant være en bra tanke.

Man må jo VILLE glede noen, med en bursdagsgave, ikke bare ta hensyn til seg selv, og hva man selv liker å gi?

Skrevet

Ja, Bob-Kåre, og hvis man vet/tror/er redd for at man selv ikke takler en trekant uten at forholdet tar slutt, skal man selvfølgelig gi det likevel, for å glede gutten på bursdagen hans. At han kanskje ikke blir like glad i ettertid når forholdet er over, er en bagatell vi bare ser bort ifra.

:roll::roll::roll:

Gjest BOB-KÅRE
Skrevet

Jeg tvinger da ingen til å gi gutten det som kanskje ville vært mest vellykket?

Hun spurte om råd, og jeg ga mitt.

Skrevet
Hva med å overraske han med en trekantopplevelse? Få med deg en annen jente, det blir garantert en gave han aldri glemmer.

Han får ikke alt han ønsker seg vet du!! Hvis jeg noen gang skulle vært med på en trekant så ville jeg vært med to gutter, og det hadde ikke gått bra... :ler2: Nei jeg tror heller jeg følger rådet til Lottemor jeg, og kjøper noe romantisk :rodme:

Han har mange varme jakker, men takk for tips Vinga :):) Og Ghost; jeg skal overaske han med noe som ''river'' ja :sjarmor: !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...