AnonymBruker Skrevet 16. august 2019 #1 Skrevet 16. august 2019 Hvilke fliser har du over kjøkkenbenken? Jeg er så usikker at jeg er redd for å gå for det «kjedelige valget» hvite «subway tiles». Hva har dere gått for? Inspirer meg! Anonymkode: 7b2de...bb6
AnonymBruker Skrevet 16. august 2019 #3 Skrevet 16. august 2019 2 minutter siden, MortenMinstelønn skrev: Jeg er fornøyd med dette. De var utrolig fine, men tenker de passer godt på det kjøkkenet på grunn av den brune benkeplaten og ikke det svarte kjøkkenet. Uansett tusen takk for svar. Ts Anonymkode: 7b2de...bb6 2
AnonymBruker Skrevet 16. august 2019 #4 Skrevet 16. august 2019 Må du ha fliser, og vil du ha fliser? Har sett så mange løsninger uten fliser i det siste, og synes det er penest. Hva med bare fliser/glass bak vask og ovn? Våtromsmaling? Anonymkode: 050cb...207
AnonymBruker Skrevet 17. august 2019 #5 Skrevet 17. august 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Må du ha fliser, og vil du ha fliser? Har sett så mange løsninger uten fliser i det siste, og synes det er penest. Hva med bare fliser/glass bak vask og ovn? Våtromsmaling? Anonymkode: 050cb...207 Nei, vi «må» ikke, men vi har svarte fronter med svart benkeplate. Så da blir det vel mye svart. Likte komboen her med svart og marmor da, men redd det er en trend som går over🤔 ts Anonymkode: 7b2de...bb6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå