AnonymBruker Skrevet 16. august 2019 #1 Skrevet 16. august 2019 Er dame og har hatt en fin første-date. Men når tar man da kontakt etter daten? Samme kveld eller dagen etter? Tenker at det er fint å kunne tenke gjennom litt samme kveld om man vil møtes igjen. Men tar ingen kontakt er det fort gjort at begge tenker at den andre ikke er interessert... Hva gjør dere? Anonymkode: 59246...d49
AnonymBruker Skrevet 16. august 2019 #2 Skrevet 16. august 2019 Jeg har lest kanskje 100 artikler om dette etter jeg ble singel, samt en del videoer av menn som lærer kvinner hva menn vil ha (i know ), det som går igjen, som 100/100 artikler og hva disse mennene sier er IKKE.TA.KONTAKT, er mannen interessert tar han kontakt. Uansett. Ingen unntak. Og jeg gjentar, er mannen interessert vil du høre fra han. Anonymkode: e86f7...c61 2
AnonymBruker Skrevet 16. august 2019 #3 Skrevet 16. august 2019 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva gjør dere? Anonymkode: 59246...d49 Ingenting. Singellivet er best Anonymkode: e410b...cf1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2019 #5 Skrevet 16. august 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ingenting. Singellivet er best Anonymkode: e410b...cf1 Nyter singellivet selv. Love it!😘 Anonymkode: 49358...f5d 1
Søgni Skrevet 16. august 2019 #6 Skrevet 16. august 2019 Jeg tiltrekker meg nok tydeligvis menn som ikke er så opptatte av å "være jeger", eller "være den som viser interesse". For hver eneste gang jeg har tatt initiativ, eller tatt kontakt først, så har dette blitt godt mottatt, og det har faktisk virka som det har blitt satt pris på. Faktisk så har jeg aldri opplevd at initiativ fra min side, har blitt sett negativt på. Jeg tenker jo at man ikke kan sitte på hver sin tue med usikkerheten sin og vente på tilbakemelding Så jeg tar glatt kontakt dersom jeg ønsker det. 7
Egenskap Skrevet 16. august 2019 #7 Skrevet 16. august 2019 unngå kontakt via sms eller sosiale medier i ettertid, det utvanner rett og slett hele dating opplevelsen. La date stunden få bli bevart til noe magisk og eksklusivt.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2019 #8 Skrevet 16. august 2019 Så forstår jeg rett: Jeg bør ikke ta noe kontakt direkte etter daten og heller vente på hans utspill? Men hvis jeg ikke hører noe og har lyst til å sjekke om han vil møtes igjen: Er det da ok om jeg tar kontakt om noen dager? ts Anonymkode: 59246...d49
AnonymBruker Skrevet 16. august 2019 #9 Skrevet 16. august 2019 7 minutter siden, AnonymBruker said: Så forstår jeg rett: Jeg bør ikke ta noe kontakt direkte etter daten og heller vente på hans utspill? Men hvis jeg ikke hører noe og har lyst til å sjekke om han vil møtes igjen: Er det da ok om jeg tar kontakt om noen dager? ts Anonymkode: 59246...d49 Ja, det tenker jeg er innafor. Samtidig, det har liksom aldri slått feil hos meg at når jeg var den som etterhvert ga lyd fra meg så var de ikke spesielt interesserte, bare litt småkeen liksom. Og de virkelig interesserte har aldri latt det gå upåaktet hen.. da jeg leste alle artiklene tenkte jeg bare søren, så mye jeg kunne spart meg om jeg bare aldri hadde gitt lyd fra meg. Men selvsagt, det er ikke feil eller desperat å sende en hyggelig melding etter noen dager, sikkert greit å få svar fremfor å undre også. Anonymkode: e86f7...c61 3
AnonymBruker Skrevet 16. august 2019 #10 Skrevet 16. august 2019 Jeg sender allerede samme dag en sms hvor jeg sier noe om noen fin tid sammen. Jeg er kvinne. Gidder ikke spill så jeg sier noen ord samme dag. Anonymkode: caf1e...e93 6
Coronas Skrevet 16. august 2019 #11 Skrevet 16. august 2019 Hva ønsker du å gjøre? Om du vil vente så gjør du det, hvis du vil ta kontakt med en gang, da gjør du det. Du er den du er. Hvis det plager han du dater så er nok ikke han drømmemannen uansett. 3
AnonymBruker Skrevet 16. august 2019 #12 Skrevet 16. august 2019 Jeg synest det er helt ok å sende en melding samme kveld eller dagen etter med takk for en hyggelig date. Jeg hadde ikke spurt om "når skal vi treffes igjen", det hadde fått kommet senere. Anonymkode: 84fef...499 2
mammahjarte Skrevet 16. august 2019 #13 Skrevet 16. august 2019 Ta det som faller deg inn naturlig, det du har lyst til. Det som er indremotivert, med mindre du har lyst til å spela "the dating game". Som er falsk, plagsom og basert på kva alle andre trur er riktig. Når det kjem til kjærleik er det best å gjera det som du tenkje er riktig. Om han/ho miste interessen etter ein virkelig fin date fordi du sendte melding for seint eller for tildig er den personen uansett ikkje noke å samla på. Einaste rådet eg kan gi deg er å ikkje væra for ivrig, det kan jo skremma folk. F.eks ikkje fri etter fire timar liksom. 2
Jr.Garcon Skrevet 16. august 2019 #14 Skrevet 16. august 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har lest kanskje 100 artikler om dette etter jeg ble singel, samt en del videoer av menn som lærer kvinner hva menn vil ha (i know ), det som går igjen, som 100/100 artikler og hva disse mennene sier er IKKE.TA.KONTAKT, er mannen interessert tar han kontakt. Uansett. Ingen unntak. Og jeg gjentar, er mannen interessert vil du høre fra han. Anonymkode: e86f7...c61 100/100 merkelig. Jeg hadde aldri tenkt noe negativt om dama tok kontakt etterpå - hadde syns det hadde vært positivt- men nå tilhører ikke jeg millenniumsgenerasjonen. 2
AnonymBruker Skrevet 16. august 2019 #15 Skrevet 16. august 2019 Hvis jeg har hatt en skikkelig bra date med en fyr, har han alltid vært ganske tydelig på at han vil sees igjen på daten og jeg har fått en melding samme kveld (med takk for ikveld og vil fjerne finne på noe neste uke blabla). Har jeg ikke hørt et pip hadde jeg ikke tatt det spesielt positivt. Anonymkode: 6b573...05a 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2019 #16 Skrevet 17. august 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis jeg har hatt en skikkelig bra date med en fyr, har han alltid vært ganske tydelig på at han vil sees igjen på daten og jeg har fått en melding samme kveld (med takk for ikveld og vil fjerne finne på noe neste uke blabla). Har jeg ikke hørt et pip hadde jeg ikke tatt det spesielt positivt. Anonymkode: 6b573...05a Men tror du ikke noen menn også tenker sånn? At de gjerne ønsker at kvinnen viser at hun vil møtes igjen og er interessert? Og så er det forskjell på å takke for daten og invitere på ny date. Jeg har bestemt meg for å takke for daten og se hva som skjer derfra. Som voksen kvinne trenger jeg at mannen jakter litt på meg og viser tydelig at han vil ha meg. Det tenner meg faktisk - og da blir det sex tidligere på mannen. Så pluss pluss for begge parter der😃 ts Anonymkode: 59246...d49
AnonymBruker Skrevet 17. august 2019 #17 Skrevet 17. august 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Er dame og har hatt en fin første-date. Men når tar man da kontakt etter daten? Samme kveld eller dagen etter? Tenker at det er fint å kunne tenke gjennom litt samme kveld om man vil møtes igjen. Men tar ingen kontakt er det fort gjort at begge tenker at den andre ikke er interessert... Hva gjør dere? Anonymkode: 59246...d49 Du tar jo kontakt når du føler for. Så enkelt er det! Tenke selv vet du 🙂 Anonymkode: bfa41...dc2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2019 #18 Skrevet 17. august 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du tar jo kontakt når du føler for. Så enkelt er det! Tenke selv vet du 🙂 Anonymkode: bfa41...dc2 Dårlig erfaring med det, skjønner du... Og liker at mannen er litt på. Sist jeg var et et forhold, var jeg veldig ivrig etter første date og spurte om vi skulle treffes etc. Og vi fortsatte å treffes i over et år etterpå. Men da var jeg sikker på at jeg ønsket det. Litt mer vanskelig når jeg er litt usikker selv. Da ønsker jeg i alle fall at mannen er skikkelig interessert.... ts Anonymkode: 59246...d49
AnonymBruker Skrevet 17. august 2019 #19 Skrevet 17. august 2019 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men tror du ikke noen menn også tenker sånn? At de gjerne ønsker at kvinnen viser at hun vil møtes igjen og er interessert? Og så er det forskjell på å takke for daten og invitere på ny date. Jeg har bestemt meg for å takke for daten og se hva som skjer derfra. Som voksen kvinne trenger jeg at mannen jakter litt på meg og viser tydelig at han vil ha meg. Det tenner meg faktisk - og da blir det sex tidligere på mannen. Så pluss pluss for begge parter der😃 ts Anonymkode: 59246...d49 Kan godt hende noen menn tenker sånn, men ikke de mennene jeg klikker godt med. Han som nå er kjæresten min var en aktiv pådriver hele veien, Hadde han vært mer passiv hadde det nok ikke blitt oss. Den litt tradisjonelle dynamikken er riktigere for oss begge. Men det er jo personavhengig. Det er ikke noe riktig eller feil. Men hvis du trenger at mannen jakter på deg, kan jo ikke du jakte på ham. Da må du heller finne deg en mann som både vil ha deg og er typen til å ta initiativ. Anonymkode: 6b573...05a
AnonymBruker Skrevet 17. august 2019 #20 Skrevet 17. august 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dårlig erfaring med det, skjønner du... Og liker at mannen er litt på. Sist jeg var et et forhold, var jeg veldig ivrig etter første date og spurte om vi skulle treffes etc. Og vi fortsatte å treffes i over et år etterpå. Men da var jeg sikker på at jeg ønsket det. Litt mer vanskelig når jeg er litt usikker selv. Da ønsker jeg i alle fall at mannen er skikkelig interessert.... ts Anonymkode: 59246...d49 Menn liker nok best kvinner som er selvsikkre, trygge på seg selv. Som er direkte og tar egne valg i livet. Så høres ut som dating ikke er noe for deg, bygg deg opp som menneske først. Skal du ha det bra med andre må du først ha det bra med deg selv. Usikkerhet og nøling er utrolig avstøtende. Anonymkode: bfa41...dc2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå