Gjest Malte Skrevet 11. mai 2005 #1 Skrevet 11. mai 2005 Jeg bruker lite mascara, men nå må jeg kjøpe ny. Hadde en brun Kanebo silk performance, ikke vannfast, sist og var i grunnen fornøyd. Jeg trenger ikke å forlenge vippene. Har du en mascara du vil anbefale, og hva koster den? Og hvor lenge kan man ha en mascara før man må kaste den? Takk for svar.
glaciera Skrevet 11. mai 2005 #2 Skrevet 11. mai 2005 Kanebo 38 grader var den jeg ville anbefale... Ellers liker jeg godt både Guerlain og Rubinstein sine mascaraer, de koster litt over NOK 200.
Gjest Gjesta Skrevet 11. mai 2005 #3 Skrevet 11. mai 2005 For tida liker jeg Lancome sine mascaraer godt, og spesielt Flextencils, som gir både bøy og lengde til vippene.
Gjest hjalmarlover Skrevet 11. mai 2005 #5 Skrevet 11. mai 2005 Vil på det varmeste anbefale: YSL Faux Cils maskara Koster 200 kr Helena Rubinstein Queen Lash maskara Koster 200 kr Gosh Lift`n maskara Koster 70 kr
Gjest Anonymous Skrevet 12. mai 2005 #6 Skrevet 12. mai 2005 Vil på det varmeste anbefale: YSL Faux Cils maskara Koster 200 kr Helena Rubinstein Queen Lash maskara Koster 200 kr Gosh Lift`n maskara Koster 70 kr Hvilken effekt får du av øueen lash mascaraen? Lengde,volum,bøy?
Gjest Anonymous Skrevet 12. mai 2005 #7 Skrevet 12. mai 2005 queen skulle det stå.. Hva slags øyenvipper har du forresten. Korte eller lange?
Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2005 #8 Skrevet 13. mai 2005 Jeg er svoren tilhenger av Lancome sine mascaraer, særlig "Hypnose". Den er knallbra!!!! Koster vel rundt 200 tror jeg, og varer ca 3 mnd. (etter det blir den litt tørr og klumpete, men leste et sted at man ikke skal bruke mascaraer lenger enn 3 mnd uansett så er jo greit nok).
Shoegal Skrevet 13. mai 2005 #9 Skrevet 13. mai 2005 lancome er absolutt best på mascaraer. selv har jeg brukt definicils i flere år. har selvsagt prøvd andre innimellom, men finner alltid tilbake til denne. min favoritt!
Gjest hjalmarlover Skrevet 13. mai 2005 #10 Skrevet 13. mai 2005 Hvilken effekt får du av øueen lash mascaraen? Lengde,volum,bøy? De skal ikke så mye til å få mine vipper lange,så det klarer de aller fleste maskaraer på meg(denne er super). De ser også mer fyldige og tette-uten at de klumper. Det vil si...Legger du maaange lag,vil den nok begynne å klumpe etterhvert. men det er det som er så GENIALT! Ett eneste strøk holder så har du lengde,volum og bøy(ekstra effekt for du jo seff med vippetang). Den kan gi litt for mye farge og se veldig sminket ut på dagtid-men til fest er den bare SUPER! Sverger til Rimmel eller Gosh til daglig! :-) Og dessuten ser den jo grådig lekker ut da! :-?
Smilla78 Skrevet 17. mai 2005 #11 Skrevet 17. mai 2005 Isadora build up extra volum mascara er også veldig bra. Ble veldig overrasket for jeg hadde ingen høye forventninger til dette merket. Ellers er hypnose fra lancome også helt rå.
Milly:) Skrevet 21. mai 2005 #12 Skrevet 21. mai 2005 Borghese er den beste mascaraen jeg noen gang har prøvd. Kjøpte den i USA (de har ikke merket i Norge), og nå ser jeg at de endelig har fått den inn på strawberrynet (kanskje fordi jeg har mast litt på dem ) til bare en hundrelapp. Man får myke, lange øyenvipper med volum, og den klumper aldri. Anbefales!
Lumiah Skrevet 21. mai 2005 #13 Skrevet 21. mai 2005 YSL Faux Cils er min favoritt for tiden. Koster vel i overkant av 200kr på Esthetique. :-)
smil Skrevet 21. mai 2005 #14 Skrevet 21. mai 2005 Jeg liker også isadora. Har en type som er blank på den ene siden og sort på den andre. Billig er den også.
trøll Skrevet 21. mai 2005 #15 Skrevet 21. mai 2005 Anbefaler hypnose (fra Lancome) på det sterkeste.
liv Skrevet 21. mai 2005 #16 Skrevet 21. mai 2005 Var test av maskara, tror det var på tv2 hjelper deg, og da vant isadora i allefall.. Den jeg alltid har brukt. Veldig god.
Ibenholt Skrevet 25. mai 2005 #17 Skrevet 25. mai 2005 Borghese er den beste mascaraen jeg noen gang har prøvd. Kjøpte den i USA (de har ikke merket i Norge)' date= og nå ser jeg at de endelig har fått den inn på strawberrynet (kanskje fordi jeg har mast litt på dem ) til bare en hundrelapp. Man får myke, lange øyenvipper med volum, og den klumper aldri. Anbefales! Skriver under på det Milly sier her, altså. Jeg har akkurat samme erfaring, og den er den mest fantastiske jeg har vært borti (og jeg lover, jeg har prøvd MAAAAAANGE - om ikke alle snart?) Jeg føler iallfall at jeg kan garantere bra resultat. Den er helt utrolig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå