Gå til innhold

Venner som ghoster, utrolig barnslig oppførsel.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikkert flere som har opplevd dette, men jeg syns det er så ufint. Jeg har en venninne jeg har kjent siden skoletiden, vi nærmer oss 40 og de siste 2 årene har hun trukket seg mer og mer bort. Hun fikk seg 2 hunder og hun sitter nesten bare hjemme med de. Hvis jeg har prøvd å ta initiativ til noe så har hun enten bare skrevet Nei! eller svart "Hehe 😜". Må si jeg HATER den emojien der. Og hva er greia med å ikke svare ordentlig? 

Plutselig kan jeg få en melding en lørdag om jeg har lyst å bli med en tur på pub. Men ofte har jeg hatt planer, da jeg ofte legger planer litt fram i tid. Mens andre felles venninner spør hun i god tid på forhånd. Og alt skal skje på hennes vilkår, hun vil aldri komme på besøk til meg, jeg må alltid dra til henne. Så på en måte har vi kanskje vokst fra hverandre. Men jeg driver hvertfall ikke og svarer barnslig om hun eller andre spør meg om noe konkret. Kjenner dette gjør at jeg blir lei meg :( Er ingen krangel i bildet her heller. 

Hun er singel og har ingen barn, så er ikke det at hun er så opptatt heller. Men det er kanskje ikke håp når alt skal være på hennes vilkår alltid..

Flere som har blitt ghostet av venner, og hvordan har dere taklet det? Kanskje vi kan oppmuntre hverandre :) 

Anonymkode: d1c44...ada

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da bryter du kontakten med henne. Utifra hva du forteller her så er hun ikke noe og samle på lengre. Det er bare for deg og gå videre med ditt liv og la støvet senke seg over henne. Så prioterer du de vennene som du har og gir verdighet i vennskapet du har med dem.

Anonymkode: c8896...70b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...