Gå til innhold

Ring som endrer farge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en ring som ble solgt som stainless steel, men men nå er kantene begynt å bli misfarget. Hva kan jeg gjøre for å forhindre dette? Jeg har brukt gjennomsiktig neglelakk, men det må gjøres veldig ofte, så håper på en mer permanent løsning.. Eller eventuelt få den sølvforgylt, er det en mulighet mon tro? 

image.jpg

Anonymkode: 0ee12...cf4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forsølving (ikke sølvforgylling) er en mulighet, men du må være forberedt på at dette også kan slites bort under bruk. Evt. kan du gjenta det ved behov, om ringen betyr mye for deg? 

(Sånn ellers ser det ut som du har blitt grundig lurt, om den ringen ble solgt som rustfritt stål.) 

Anonymkode: ec47c...4bd

Skrevet

Takk for svar. Den kostet ikke mye, så sånn sett er det ikke allverdens krise, men den sentimentale verdien er på plass. 

Er forsølving noe som kan gjøres hos alle gullsmeder eller er det andre steder også?

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar. Den kostet ikke mye, så sånn sett er det ikke allverdens krise, men den sentimentale verdien er på plass. 

Er forsølving noe som kan gjøres hos alle gullsmeder eller er det andre steder også?

Jeg vet ikke om alle gullsmeder tar imot varer til forsølving, men det er garantert ikke vanskelig å finne noen som gjør det. :) 

Anonymkode: ec47c...4bd

Skrevet

Hvorfor kjøper du falske smykker? Det et tacky! 

Anonymkode: c0e57...029

Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Fordi jeg ikke har råd til å kunne prioritere ekte saker, men lykkelig er jeg selv med falske på fingrene :)

• Liker 1
Skrevet

Kanskje den egner seg best til pynt? Jeg aner ikke hvor mye det vil koste å få den forsølvet, men det kan jo hende at det ikke vil lønne seg.

Anonymkode: 26a8d...6ec

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ingenting som heter falske smykker. Et smykke er et smykke.

Falske merkevarer er noe annet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...