Pauliss Skrevet 16. august 2019 #1 Skrevet 16. august 2019 Usikker på hvilken mat man kan ta med seg gjennom sikkerhetskontrollen, noen som har tips til mat
AnonymBruker Skrevet 16. august 2019 #2 Skrevet 16. august 2019 Jeg har hatt med meg påsmurte rundstykker Gikk fint det, pakket dem i plastfolie(eller var det aluminium?). Hadde på salat, løk, paprika, skinke, ost og majones. Ingen som sa noe i sikkerhetskontrollen. Kjeks menes jeg jeg hadde med også, og en tom flaske jeg fylte på på gaten. Anonymkode: 630f6...0ba 1
Eske Skrevet 16. august 2019 #3 Skrevet 16. august 2019 Alt som ikke er flytende skal går greit, sats på brødskiver, wraps, kjøttboller, kylling, egentlig hva som helst så lenge det er i fast form og uten saus (ikke alle er strenge på saus, men noen er, den er jo teknisk sett flytende). Til baby gjør de unntak for barnemat på glass/smoothieposer.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2019 #4 Skrevet 16. august 2019 Du kan ha alt unntatt suppe og puddinger/ yoghurt og annet væskebasert. Anonymkode: cfed5...aa6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå