Gå til innhold

Dere som tar Udos choice...

Fremhevede innlegg

Gjest Catwoman
Skrevet

Nå har jeg prøvd meg på udos choice oljen, helte litt over rundstykket i sta..... synes smaken var noe merkelig.

Den inneholder jo bare olje, nesten, så jeg trodde det skulle smake som vanlig olje.

Dere andre som bruker den oljen... hvordan innntar dere den? Lar det seg gjøre å ta den på skje og svelge rett ned?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

sambo tar 1 ss i proteindrikk..er ikke godt å bare oljen ene alene...

Gjest tivoli
Skrevet

jeg har brukt kapsler morgen og kveld i flere år..

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg tar 1 ss ,og så et glass melk.

Skrevet

Tropisk nektar fungerer etter sigende veldig bra. Det var det eneste som tok noenlunde knekken på smaken sier de som har prøvd.

Gjest Anonymous
Skrevet

Udos choise er omega 3,6 ,9 olje fra planterike.

Godt for pms ,leddene ,huden, hjerte,betennelse,osv

Skrevet

Jeg må bruke juice for å få den ned, den smaker mildt sagt merkelig, ja. :-? Enten tar jeg først en skje olje, for så å skylle ned med juice, eller jeg blander oljen i et halvt glass juice.

Gjest tivoli
Skrevet

derfor er det veldig greit med kapsler. Jeg tar det for mange ting; også det som er nevnt over. men startet med Udo`s Choice pga migrene og jeg innbiller meg at det hjelper forebyggende.

Gjest Catwoman
Skrevet

Får prøve å ta den på skje da.... med et stort glass vann eller kaffekoppen klar etterpå.

Jeg drikker ikke juice noe særlig, så å blande med den kommer jeg ike til å prøve.

Jeg vet at det finnes kapsler, men de så så store ut, tenkte kanskje jeg syns de ble for store å svelge.

Gjest Anonymous
Skrevet

Ikke bare det ,men med kapsler får du i deg 6 mg ,og i 1 ss er det 12 mg.

Skrevet
jeg har brukt kapsler morgen og kveld i flere år..

Jeg har også tatt kapslene i flere år. Tror nok ikke jeg ville orket å drikke oljen, da smaken har en tendens til å komme opp igjen hos meg - som med tran.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg bare tar det på en skje og drikker det, jeg bryr meg ikke om at smaken er fæl. Noe må man tåle for å få bra helse :) Det er så braat det er fra planter denne oljen. jeg vil ikek ta fiskeolje lenger på grunn av all forurensingen.

Skrevet
Jeg bare tar det på en skje og drikker det, jeg bryr meg ikke om at smaken er fæl. Noe må man tåle for å få bra helse :)  Det er så braat det er fra planter denne oljen. jeg vil ikek ta fiskeolje lenger på grunn av all forurensingen.

:ler::ler: Ja for det er sikkert mye mindre forurensing på planter.. :tunge1:

Gjest Gjesta
Skrevet

Det er jo selvfølgelig snakk om økologiske planter det her da, ellers faller jo hele vitsen bort.

Gjest Catwoman
Skrevet

prøvde det på skje rett i munnen..... jeg holdt på å spy faktisk, og det skal veldig mye til før jeg får den følelsen av ting jeg spiser. Men rein olje.... det funker ikke helt nei.

Får gi bor flasken til noen som vil ha den isteden.

Da tror jeg heller jeg lettere får i meg tablettene,

De kapslene rundt, hva er de laget av? noen som vet det?

Skrevet

Da jeg tok olje før, blandet jeg det av og til i smoothie. Det funka greit. Men kapsler er mer praktisk synes jeg. og det er meningen at man skal ta 2 om dagen, så da blir det jo 12 mg.

Gjest Embla s
Skrevet

Kjør det sammen med en banan i blender. Fin start på dagen :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har prøvd flytende udos et års tid, av og på. Jeg får brekninger bare av og tenke på det idag. Fri flyt fiskeolje fungere likegodt for huden ihvertfall. Og ikke minst blodsirkulasjonen..

Men jeg leste en artikkel på nettet, at om du tar udos choice pga. at det er en planteolje, kan du likesågodt spise solsikkefrø og andre frø osv. har akkurat samme effekt, og ikke minst billigere..

Så jeg mener udos choice er en smule oppskrytt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...