AnonymBruker Skrevet 16. august 2019 #1 Skrevet 16. august 2019 Var ute å handlet i går da en mann kommenterte tærne mine, han sa jeg hadde flotte tær. Jeg ble litt paff, men fikk stammet frem takk og et lite smil Hvordan hadde du reagert visst en fremmed man sa du hadde fine føtter/tær Syns det var litt søtt av ham, men også litt strange Han var en pen muskuløs mann med blondt hår og blå øyne. Anonymkode: d9af4...89a 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2019 #2 Skrevet 17. august 2019 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan hadde du reagert visst en fremmed man sa du hadde fine føtter/tær Betyr det så mye hvordan andre hadde reagert? Hvordan reagerte du? Likte du det? At han så deg og likte det han så og sa det til deg? Eller likte du det ikke? Anonymkode: ceabf...ea8
Raptor Skrevet 17. august 2019 #3 Skrevet 17. august 2019 (endret) Da var han nok en fotfetisjist.. Endret 17. august 2019 av Raptor
Bamseklemmer Skrevet 17. august 2019 #4 Skrevet 17. august 2019 På 16.8.2019 den 16.12, AnonymBruker skrev: Han var en pen muskuløs mann med blondt hår og blå øyne. Helt sikkert! Men synes det er vakkert å høre at han gjorde det. Sånn er jeg bestandig uten at jeg mener noe seksuelt med det. Kanskje er jeg best på usynlige flørter jeg da, elsker å se responsen, og får stort sett et smil tilbake. Dere tror sikkert jeg gjør det til alle, nei, jeg har lett for å se ann personer som liker det. Det er stort sett humorrelatert, så jeg har aldri fått et klask fra ei kvinnehånd enda😂
Katten.2.0 Skrevet 17. august 2019 #5 Skrevet 17. august 2019 Høres ut som du er den som vil komplimenter tærne til damer. Du liker ikke tilfeldigvis gutter i stramme jeans?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå