AnonymBruker Skrevet 16. august 2019 #1 Skrevet 16. august 2019 Jeg har verdens beste huseiere, og jeg elsker egentlig å bo der. Men da vi har finni ut at jeg skal flytte inn i huset til typen, så må jeg jo evnt si opp... Men er det veldig kort tid å leie? Jeg har to mnd oppsigelse... Jeg er redd de kan bli sure e.l. Anonymkode: 210fc...b13
AnonymBruker Skrevet 16. august 2019 #2 Skrevet 16. august 2019 Så for å ikke gjøre utleier sure, så vurderer du droppe bli samboer, og heller fortsette leie en god stund til? Joda, det er kort tid å si opp etter 4 måneder, men that's life. Mange sier opp enda tidligere. Er bare å si sannheten, si at dere har bestemt dere for at du skal flytte inn til typen, og at du dermed må si opp. Du må forholde deg til oppsigelsestiden, men du kan si til utleier at du kan flytte tidligere dersom dem finner noen som ønsker overta før din oppsigelsestid er over. Jeg leide en leilighet for noen år siden, både jeg og utleier ønsket langtidsleie, og huseier reduserte leieprisen noe for at dem ville ha voksen person og langtidsleie. Bare 2,5 måneder ut i leieforholdet mistet jeg daværende jobb, og fikk nytt jobbtilbud i en annen by. Sånt skjer. Anonymkode: 513ec...c7b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå