AnonymBruker Skrevet 16. august 2019 #1 Skrevet 16. august 2019 Skulle på toalettet på et kjøpesenter i dag, det var et unisex toalett, jeg la merke til et plagg som lå i bosset. Det var en fin dame truse som var helt bløt i skrittet av utflod, lå også merkelapper og kvittering av ny truse som var blitt kjøpt. Jeg fikk spontan tenning og begynte å lukte på trusa, den luktet syrlig og deilig fitte. Kuken min holdt på å sprenge, jeg bare måtte tømme ballene mine, tror jeg tok max 10 drag før den første strålen med sæd bare sprutet ut av kuken min. Jeg lot hele ladningen komme i skrittet på trusa. Jeg brettet trusa fint å la den oppi bosset igjen. Er dette jeg gjorde innafor eller snakker vi lege/psykolog Anonymkode: c62c5...854
Goodolddays Skrevet 16. august 2019 #3 Skrevet 16. august 2019 Bla bla og tror det er dig som er udflåd🤪
MortenMinstelønn Skrevet 16. august 2019 #4 Skrevet 16. august 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Er dette jeg gjorde innafor eller snakker vi lege/psykolog Jeg tror potensielt alle har behov for lege/posykolog. Det jeg ikke forstår er behovet for å dele dette på en guide for kvinner. Tror nok 99. 997% av norske kvinner sveiper til venstre med denne tråden som bakgrunn. Men hva vet jeg. Jeg har glemt å runke i August fordi jeg er altfor opptatt av å jage et spøkelse i leiligheten. 2
AnonymBruker Skrevet 16. august 2019 #5 Skrevet 16. august 2019 1 minutt siden, MortenMinstelønn skrev: Jeg tror potensielt alle har behov for lege/posykolog. Det jeg ikke forstår er behovet for å dele dette på en guide for kvinner. Tror nok 99. 997% av norske kvinner sveiper til venstre med denne tråden som bakgrunn. Men hva vet jeg. Jeg har glemt å runke i August fordi jeg er altfor opptatt av å jage et spøkelse i leiligheten. Har du prøvd å ringe Åndenes Makt eller Lilli Bendriss? Strødd salt rundt leiligheten , hellig vann? Anonymkode: 5f2d6...b82 2
WhiteSwan Skrevet 16. august 2019 #6 Skrevet 16. august 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du prøvd å ringe Åndenes Makt eller Lilli Bendriss? Strødd salt rundt leiligheten , hellig vann? Anonymkode: 5f2d6...b82 😂😂 1
MortenMinstelønn Skrevet 16. august 2019 #7 Skrevet 16. august 2019 (endret) 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du prøvd å ringe Åndenes Makt eller Lilli Bendriss? Strødd salt rundt leiligheten , hellig vann? Er som menn flest. Vil ikke spørre om hjelp. Men du kjenner spøkelser. Feige som faen. Åpner opp alle skapene på kjøkkenet og det er det. Eller drar av deg dyna når du sover. Det er bare små hint. Vis deg, da for pokker. Gjør en innsats. Men neida. At så mange ikke tror på spøkelser, kan spøkelsene takke seg selv for! Edit. Tråden dreide seg om noe enda rarere. Og der kan jeg ikke bidra med noe fornuftig. Beklager. Endret 16. august 2019 av MortenMinstelønn 2
Minitroll Skrevet 16. august 2019 #8 Skrevet 16. august 2019 Trenger vel ikke å søke hjelp annet enn at du mangler impulskontroll, og for alt du vet kan det jo være cum fra en annen mann som nettopp har kjøpt ny dametruse og kastet den gamle.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2019 #9 Skrevet 16. august 2019 2 timer siden, Minitroll skrev: Trenger vel ikke å søke hjelp annet enn at du mangler impulskontroll, og for alt du vet kan det jo være cum fra en annen mann som nettopp har kjøpt ny dametruse og kastet den gamle. Det luktet og smakte fitte😊 Anonymkode: c62c5...854
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå