Chelsea Skrevet 28. februar 2007 #521 Del Skrevet 28. februar 2007 Jeg fikk endelig laget Frk. Stellas osteboller, veldig gode! Litt søte så kanskje jeg skal kutte ut sirup neste gang evt. ha i litt havsalt. Gleder meg til å prøve ukas oppskrifter, midt i blinken for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 28. februar 2007 #522 Del Skrevet 28. februar 2007 Jeg har liten matlyst og liten energi til å lage mat som er mer avansert enn pølse med brød så jeg utsette all matlaging til litt senere. Men mannen min kommer hjem neste uke, og da kan det hende jeg gidder og prøve noe nytt og spennende. Osteboller bærpai og tomatsuppe står ihvertfall øverst på kokelisten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cornygirl Skrevet 2. mars 2007 #523 Del Skrevet 2. mars 2007 Hei! Her var det mye spennende mat! Kan jeg få bli med eller? Jeg vet ikke hvor mye jeg har å bidra med, men jeg har iallefall et par oppskrifter jeg kan komme med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 3. mars 2007 Forfatter #524 Del Skrevet 3. mars 2007 Klart du kan. Velkommen skal du være!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cornygirl Skrevet 3. mars 2007 #525 Del Skrevet 3. mars 2007 Kan noen legge ut en liste over hvem som skal legge ut oppskrift og i hvilken uke de skal legge ut? Da er det lettere for meg å huske når det er min tur! :icon_razz: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 3. mars 2007 #526 Del Skrevet 3. mars 2007 Vet at jeg ikke er med her, men i kveld skal jeg lage middelhavspanne. Håper den er god! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 5. mars 2007 #527 Del Skrevet 5. mars 2007 er det jeg som skal legge ut i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chelsea Skrevet 5. mars 2007 #528 Del Skrevet 5. mars 2007 er det jeg som skal legge ut i dag? ← Ja, ser sånn ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 5. mars 2007 #529 Del Skrevet 5. mars 2007 ok, kommer senere i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cornygirl Skrevet 5. mars 2007 #530 Del Skrevet 5. mars 2007 I kveld skal jeg lage carbonara Jeg bare lurer på en ting.. Hvor mange porsjoner er oppskriften til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 5. mars 2007 #531 Del Skrevet 5. mars 2007 Er det "min" carbponara du skal lage? Den gir vel ca 4 porsjoner, tror jeg. Husk å ha i mer væske enn det står i oppskriften! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cornygirl Skrevet 6. mars 2007 #532 Del Skrevet 6. mars 2007 Skulle det ikke komme ny oppskrift i går? Venter i spenning jeg! Laga carbonara i går, den var kjempegod! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 6. mars 2007 #533 Del Skrevet 6. mars 2007 Jeg laget tomatsuppa i dag, og den var både enkel og veldig god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 7. mars 2007 #534 Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) her kommer min oppskrift: finnbiff/reinskav (denne er veldig enkel med fix ferdig toro pose) en pose reinskav en pakke viltsaus fra toro en pakke fløtesaus fra toro noen skiver brunost dæsj tyttebær dæsj rømme krydder stek kjøttet sammen med krydder som salt, pepper, viltkrydder, rosmarin og gastromat. ikke stek kjøttet for lenge. ca 8 min. saus: bland sammen toro posene og kok sammen. tilsett noen biter brunost, en dæsj tyttebær, en dæsj rømme og litt ekstra krydder (samme som brukt til å steke sammen med kjøttet. kok sammen sausen og ha i kjøttet. kok i ca 15 min bon appetitte! Endret 7. mars 2007 av mee mee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninen Skrevet 7. mars 2007 #535 Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) Dette ser veldig godt ut! Gleder meg til å prøve Men hva er "Noen biter brunsaus"? Endret: Nå skjønte jeg det tror jeg. Det skal stå brunost Endret 7. mars 2007 av Ninen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 7. mars 2007 #536 Del Skrevet 7. mars 2007 Dette ser veldig godt ut! Gleder meg til å prøve Men hva er "Noen biter brunsaus"? Endret: Nå skjønte jeg det tror jeg. Det skal stå brunost ← ja det skulle det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 7. mars 2007 #537 Del Skrevet 7. mars 2007 En stund siden jeg har vært her nå. Hvordan ser lista ut? Laget carbonaraen her om dagen. Veldig god, og ble veldig godt motatt av gjestene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cornygirl Skrevet 7. mars 2007 #538 Del Skrevet 7. mars 2007 Kan noen som har litt oversikt oppdatere lista? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cornygirl Skrevet 12. mars 2007 #539 Del Skrevet 12. mars 2007 Kommer det ikke ny oppskrift i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 12. mars 2007 #540 Del Skrevet 12. mars 2007 Er det min tur? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå