:-) anna Skrevet 11. mai 2005 #1 Del Skrevet 11. mai 2005 Om de som vil skriver seg på liste her så kan det være hver sin gang å komme med sin beste oppskrift. Også lager vi andre de ulike rettene hjemme hos oss selv og kommer med tilbakemeldinger Noen interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
philippa starck Skrevet 11. mai 2005 #2 Del Skrevet 11. mai 2005 *fnis* Jeg leste "Er det noen som vil være med i en NATTklubb?" og det vil jeg jo!! Men i en MATklubb har jeg nok fint lite å tilføye... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 11. mai 2005 #3 Del Skrevet 11. mai 2005 JA! Det høres morsomt ut!! Jeg vil være med :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valmue i.i. Skrevet 11. mai 2005 #4 Del Skrevet 11. mai 2005 Jeg er med! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 11. mai 2005 #5 Del Skrevet 11. mai 2005 Jeg er med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 11. mai 2005 #6 Del Skrevet 11. mai 2005 Jeg vil også være med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 11. mai 2005 #7 Del Skrevet 11. mai 2005 *rekker opp hånda* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 14. mai 2005 #8 Del Skrevet 14. mai 2005 Skjer det ikke noe mer her? Kanskje jeg skal ta litt ansvar da, for en gangs skyld Vi er altså 6 stk: :-) anna søndagsengel? Valmue -Fisken- Nella Tex For dere er vel fremdeles med? Hvordan skal vi gjøre dette da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Étoile Skrevet 14. mai 2005 #9 Del Skrevet 14. mai 2005 Jeg vil også være med! *rekke opp hånda* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 14. mai 2005 #10 Del Skrevet 14. mai 2005 Kan jeg få bli med også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 14. mai 2005 #11 Del Skrevet 14. mai 2005 Jeg synes det høres morsomt ut. For meg er det et slit å finne på, så inspirasjon vil jeg gjerne hente. Min beste oppskrift er nok ikke noen hverdagsrett..... Hilsen Trille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 14. mai 2005 #12 Del Skrevet 14. mai 2005 Så bra! :-) Da ser lista slik ut: :-)anna søndagsengel? Valmue -Fisken- Nella Tex Trille Magolia Étoile Har dere forslag til hvordan dette kan gjøres? Eller hva har du tenkt, :-)anna? Vi kan jo f.eks. finne en bestemt dag å gjøre dette på, f.eks. annenhver fredag? Kanskje starte øverst på lista, sånn at :-)anna kommer med den første oppskriften? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 14. mai 2005 Forfatter #13 Del Skrevet 14. mai 2005 Sårri... har vært litt lite på nett her... vaska terrassen i dag.. Annenhver fredag høres lurt ut... Og jeg starter gjerne. Starter med en dessert jeg... jeg skal lage den til 17. mai selv, og dette er en dessert jeg lager omatt og omatt... Men ikke akkurat helsekost.... Sjokolademousse (festporsjon.... stor skål) 500 gram god mørk sjokolade 6 egg 120 gram sukker 5 dl kremfløte 1) Knekk sjokoaden opp i biter og smelt den i vannbad. (Jeg pleier å ta en liten kjele og henge den på hankene oppe i en større kjele med kokende vann i bunnen. Men det går også fint å smelte sjokolade i mikrobølgeovn. Men da må man gjøre det i mindre porsjoner, og ta ut bollen ofte for å røre i sjokoladen. ) 2) Pisk krem av kremfløten 3) Pisk egg og sukker til eggedosis 4) Bland den smeltede sjokoladen med eggedosisen Og bland til slutt forsiktig i kremen. Tøm over i pen bolle og sett kaldt i et par timer. Pynt med sjokoladeblader, sølvkuler, jordbær eller hva man enn har lyst på... Så er det bare å nyyyyte.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 14. mai 2005 #14 Del Skrevet 14. mai 2005 Ok. Da har vi 2 uker på oss til å prøve :-) annas dessert. *slurp* gleder meg allerede! Hilsen Trille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 15. mai 2005 #15 Del Skrevet 15. mai 2005 Jeg og!! Tror jeg lager den på fredag, da skal jeg feire at bacheloroppgaven er levert!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 15. mai 2005 #16 Del Skrevet 15. mai 2005 Hørtes mmmm ut Tenkte å lage til helga for da skal jeg ha familien hit på bursdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 15. mai 2005 Forfatter #17 Del Skrevet 15. mai 2005 Jeg skal ha vennefest på 17. mai der alle skal ha med seg et bidrag til et kakebord. Tenkte denne skulle være mitt bidrag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. mai 2005 #18 Del Skrevet 16. mai 2005 eh..... krehemt....... Atte...... jeg bare lurer assa........... Er det sånn at oppskriften MÅ følges til punkt og prikke....? Eller går det an å -heeelt hypotetisk naturligvis- fex bytte ut mørk sjokolade med lys, hvis en ikke er så veldig glad i mørk....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 16. mai 2005 Forfatter #19 Del Skrevet 16. mai 2005 Det går sikkert helt fint... men den smaker ikke mørk sjokolade altså. Min er ferdig og står i kjøleskapet akkurat nå Klar for morgendagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. mai 2005 #20 Del Skrevet 18. mai 2005 *venter på tilbakemelding* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå