AnonymBruker Skrevet 16. august 2019 #1 Skrevet 16. august 2019 Jeg er ganske dårlig på dette egentlig. Bruker uniform på jobb, så det er så lett å bare hive på meg noe enkelt før jeg skal på jobb og da kommer jeg jo hjem i samme klærne. Ellers bruker jeg normalt fine BHer og stringtruser. Men jeg har liksom ikke pleid å gjøre så mye ekstra da vi som regel har sex på kvelden etter vi er nydusjet. Trusen blir også fort revet av når vi har sex, så har alltid tenkt det ikke er så mye vits med penere undertøy 😂 Men her om dagen skulle jeg møte noen venninner på kafe og jeg tok på meg en svart tettsittende jeans, en pen bluse med et par knapper åpen i utringingen, øredobber og litt ekstra sminke. Da kommenterte han at jeg var så fint kledd og lurte på om jeg skulle på fest😂 Var innom en undertøysbutikk på ferie i sommer. Han hater shopping, men fikk plutselig øyene opp da det var mange sexy truser der. Men fransk åpning, blonder bak osv. Så nå har jeg kjøpt litt finere undertøy samt strømper og strømpeholdere. Tror det vil falle i god smak. Tror også jeg skal prøve å pynte meg litt mer innimellom selv om det er hverdag. Det er jo kjekt når slik blir lagt merke til også og man føler seg jo mer vel. Hva gjør dere for å pynte dere for typen? Anonymkode: 626ad...77b
LeneXCII Skrevet 16. august 2019 #2 Skrevet 16. august 2019 Mannen tenner ikke noe spes på undertøy, tror han er for kåt til egentlig å bry seg om slike detaljer... Men han synes "commando" er helt fint
AnonymBruker Skrevet 16. august 2019 #3 Skrevet 16. august 2019 Enkel kjole uten undertøy. Han er veldig klar på at ingenting kan måle seg med det. Anonymkode: 326a6...463 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2019 #4 Skrevet 16. august 2019 Vadmelssekk. Og JA, før dere spør: Han som ønsker det slik. Anonymkode: 990b0...fbf
LeneXCII Skrevet 16. august 2019 #5 Skrevet 16. august 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enkel kjole uten undertøy. Han er veldig klar på at ingenting kan måle seg med det. Anonymkode: 326a6...463 Nei, det blir aldri feil hos oss heller!
FluffyJuggernaut Skrevet 16. august 2019 #6 Skrevet 16. august 2019 (endret) Kjæresten min er ikke så opptatt av undertøy, han vil bare ha det av. Så jeg investerer i undertøy jeg føler meg fin/sexy i, det setter tonen for hvordan jeg føler meg, og det setter han veldig pris på. Endret 16. august 2019 av FluffyJuggernaut 1
bullehurk Skrevet 16. august 2019 #7 Skrevet 16. august 2019 Bytter på stayups og hofteholder/strømper under skjørt/kjole. Er ikke helt ung lenger.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2019 #8 Skrevet 16. august 2019 1 time siden, bullehurk skrev: Bytter på stayups og hofteholder/strømper under skjørt/kjole. Er ikke helt ung lenger. Mmmmm....best thing ever 😍 Skulle vært påbudt 😛 Anonymkode: 932e4...9d5 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2019 #9 Skrevet 16. august 2019 Jeans & tskjorte Anonymkode: d4f2f...efa
Puff Skrevet 16. august 2019 #11 Skrevet 16. august 2019 Han foretrekker uten tvil hvitt, enkelt bomullsundertøy.
SardintrollReturns Skrevet 18. august 2019 #12 Skrevet 18. august 2019 Gubben blir tent av at jeg har på lyseblå jeans, så den er ikke spesielt vanskelig. Om jeg i tillegg har hvit truse på meg under, er det en bonus for ham. Lurer på hva det er med akkurat de fargene, men hjernen er rar. 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #13 Skrevet 18. august 2019 Bestemortruse Anonymkode: e6a91...3e3 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #14 Skrevet 18. august 2019 Hos oss handler undertøyet mest om hvordan jeg føler meg. Jeg liker å kjenne meg sexy og det smitter over på han. Men; er man lykkelig med rutinen med sex og kvelden etter dusj er man enda så forelsket at undertøy ikke betyr noen ting!! Anonymkode: c44d5...366
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå