AnonymBruker Skrevet 16. august 2019 #1 Skrevet 16. august 2019 Jeg er gutt og vurderer å søke på barnevern neste år. Jeg vet det er utrolig mange jenter i studiet, så lurer på om dere gutter føler dere velkomne under studiet? Lurer også på om det er faglig tyngde i studiet, og er det anerkjent som et godt karrierevelg? Hvilke råd har du til en som vurderer å søke? Og hvorfor mener du eventuelt at jeg ikke burde søke? Er det mange alternativ med tanke på mastergrad? Anonymkode: fc329...d91
AnonymBruker Skrevet 16. august 2019 #2 Skrevet 16. august 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er gutt og vurderer å søke på barnevern neste år. Jeg vet det er utrolig mange jenter i studiet, så lurer på om dere gutter føler dere velkomne under studiet? Lurer også på om det er faglig tyngde i studiet, og er det anerkjent som et godt karrierevelg? Hvilke råd har du til en som vurderer å søke? Og hvorfor mener du eventuelt at jeg ikke burde søke? Er det mange alternativ med tanke på mastergrad? Anonymkode: fc329...d91 Det er et svært godt valg, menn går også gjerne foran i køen (det trengs menn så godt som i alle helseyrkene). Evt kan du vurdere master i barnevern ved uia Anonymkode: 1cd09...4d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå