Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest SumoBryter
Skrevet

Det sies at kvinner elsker sko og elsker å shoppe sko.

Jeg er vel ikke kvinne jeg da, jeg avskyr skohandel og den kjempeslitsomme jakten etter et par brukbare sko, som både ser bra ut og er behagelige.

Men jeg liker ikke de sko jag har for tiden, så ofte går jeg og ønsker at jeg kunne kjøpe meg nye, men ute på gaten når jeg ser på andre menneskers sko ser jeg at mine ikke er så verst (selv om de er ca 5 år gamle), og tanken på å shoppe sko får meg til å grøsse.

Jeg har i min skoskap: 2 par joggesko begge 6 år gamle, 1 par Cat fjortis sko ca. 5 år gamle, Et par hvite stoffsko som jeg kjøpte i fjor og er ganske ubehagelige, et par høye støvletter ca 5 år de også, 1 par beige vinterstøvler fra ett år siden, et par høyhælede støvletter som jeg ikke kan bruke noe særlig og et par relativt nye sandaler.

Videoannonse
Annonse
Gjest Spacegirl
Skrevet

Jeg har:

1 par joggesko

1 par sandaler

1 par svarte og røde tøysko

1 par beige tøysko

1 par svarte finsko med høye hæler

1 par svarte lave skinnsko

1 par militærstøvler

1 par svarte støvletter

1 par høye svarte støvletter

1 par Ole Brumm tøfler

oj, det var visst endel det... kan ikke fordra å handle sko

Skrevet

You dont want to know.... :wink:

Jeg har vel en ca 40 par, tenker jeg. Pensko, mokasiner, joggesko,aerobicsko, fjellsko, skisko, støvletter, sandaler, flip-floper, step-in-sko, ballerinasko, sko med høy hæl, sko med lav hæl....ja, jeg liker sko...!

Skrevet

Hmm...

1 par joggesko

1 par sandaler

1 par slipperser

1 par høye støvletter

1 par middels høye støvletter

2 par fjellsko

1 par små sommersko

3 par gode vintersko

1 par brudesko :bryllup:

Jeg har vel ikke så mange sko. Ikke mer enn absolutt nødvendig egentlig - man skal jo skifte sko inn i mellom.. Skal kjøpe nye sko når jeg får lønn - de har fått så mye fint i butikkene nå :)

Skrevet

2 par jeg bytter på til daglig

1 par joggesko

2 par vinterstøvletter

1 par skikkelige vinterstøvler

3 par sandaler

1 par Adidasslippers

1 par gummistøvler

3-4 par pensko, men flere av disse er opp mot ti år og ikke akkurat brukbare lenger....

Skrevet

Jeg har:

5 par joggesko

3 par "hverdagssko"

3 par høye støvletter

1 par ankel støvletter

1 par fjellsko

1 par vintersko

2 par bunadsko

6 par pensko

8 par sandaler

2 par gummistøvler

2 par golfsko

1 par brudesko

:roll::roll::roll:

Jeg synes jeg aldri har noen sko å ha på meg :hoho:

Gjest SumoBryter
Skrevet
Jeg har:

5 par joggesko

3 par "hverdagssko"

3 par høye støvletter

1 par ankel støvletter

1 par fjellsko

1 par vintersko

2 par bunadsko

6 par pensko

8 par sandaler

2 par gummistøvler

2 par golfsko

1 par brudesko

:roll::roll::roll:

Jeg synes jeg aldri har noen sko å ha på meg :hoho:

:ler:

Skrevet

Har:

2 par joggesko

1 par bunadsko

2 par pensko

4 par sandaler

1 par mokasiner

1 par trekkingsko

1 par "vanlige sko" hehe

Hater forøvrig å kjøpe sko.

Gjest gjest1
Skrevet

jeg har:

3 par brune støveletter m/høy hel

3 par svarte støveletter m/høy hel

2 par joggesko

1 par militærstøvler

3 par svarte sko m/høy hel

1 par hvite m/høy hel

1 par bunadsko

2 par støveletter i pels, lav hel ( i brunt og svart)

1 par støvler

3 par sandaler

4 par tøysko i forskjellige farger

Men har heller aldri sko å ha på..... :oops:

(Kommer det en tråd om antall vesker eller ringer tør jeg ikke svare...)

Skrevet

to hverdags skopar

et par støvletter

Et par cherrox

jo og så bunadsko og et par finsko

Gjest Anonymous
Skrevet

2 par ridestøvler og tre par nesten utslitte sko som har siste levetiden i stallen.

2 par vinterstøvletter (det ene paret blir stallsko til høsten for det er så slitt i læret.)

2 par lave småsko

2 par kjippkjapper

2 par originale, pene 50-talls selskapssko (kjøpt på loppemarked)

1 par stygge joggesko

2-3 par andre sko med litt hæl, men som jeg aldri bruker.

HAr sjelden fargeglade sko, men vi får vel se til sommeren! Jeg har egentlig ikke mange pene sko, men jeg steller pent med de jeg har (rense, imprignering/skokrem)

Skrevet

Et par støvletter (som egentlig ikke er så innmari gode å gå langt i, og ikke er de så altfor varme heller)

Et par vinterskoletter, gode. (ecco)

Et par lave, sorte sko, som jeg går mye i (også ecco)

Et par svarte medhel, som jeg går i om sommeren, og ellers har stående på jobb, ganske gode å gå i.

Et par sandaler, også de sorte og med hel, og ecco, kjempegode når man bare har brukt dem en ukes tid og fått gnagsårene på helen til å gro. (hatt dem i mange år, gnagsår hver sommer, men bar første uka)

Dett er de skoene jeg bruker til vanlig.(ulike tider av året da)

I tillegg to par pensko, et par gode og et par vonde (kjøpt på tilbud i en hast fordi jeg oppdaget at jeg og penskoa mine var i hver vår del av landet, dagen før jeg trngte dem) Og et par bunadsko, eller tre (vel, ett par som er for store, og et par som er passe men som må til en skomaker før de kan brukes, de er ikke her hos meg, men jeg er lovet at de skal komme i løpet av sommeren (mamma hr dem))

Ja, også er det vel 3 par stoffsko i skapet som jeg ikke har brukt på noen år. Der tror jeg det stopper.

I tillegg til tre par (men jeg finner bare igjen to) tøffler/ladder som farmor har strikka da. Kjempedeilige, for det er så gulvkaldt her.

Jeg har ikke noe mot å kjøpe sko jeg, bare det at det er så vanskelig å finne noen som ikke kniper eller glipper (jeg har liten fot og smal hæl, det meste glipper bak, om det ikke er så smått at det kniper...)

Skrevet

Vet helt ærlig ikke, men det er ikke få. Jeg har skodilla de luxe, og har i de fleste farger.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg aner ikke hvor mange sko jeg har, men det er vel noen til enhver anledning. Men tror ikke jeg har unormalt mange par, for å si det slik. :wink:

Gjest Leola
Skrevet

Jeg har følgende sko:

1 par svarte med lav hæl

1 par svarte med høy hæl

1 par offwhite med flat hæl

1 par flip flop`er i sølvfarge

1 par basket-lignende sko

1 par joggesko

1 par lave skoletter uten hæl

1 par høyere skoletter med litt hæl

1 par svarte støvletter til knærne med høy hæl

1 par skoletter med høy hæl

2 par gummi-støvler (til hagebruk & penere bruk)

Ellers bruker jeg noen avlagte joggesko fra sønnen min når jeg jobber i hagen.

Må kjøpe meg noen gode sandaler til sommeren, måtte kaste mine fra ifjor ...

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg har seks par sko bare på jobben..............

Men jeg er ikke skogal, og jeg hater å shoppe sko. Jeg har skikkelige Donaldbein, 40 i bredden og 38 i lengden, så det er utrolig vanskelig å finne sko som passer...

Så når jeg først finner fex et par joggesko som virkelig er gode, kjøper jeg gjerne to like par.

Så har jeg naturligvis to par bunadssko, to par brudesko ............ for det trenger man jo..... :ler:

Fire par sorte støvletter, to par cowboystøvletter, fem par sandaler, seks par pensko............. masse par joggesko, noen par motesko (som stort sett får stå i fred) skikkelige vintersko og vanlige gå-på-butikken-sko.... tre par slipperser, hagesko, tre par aerobicsko...... Pluss noen til.

Ja, jeg har eget skorom........ :sjarmor:

Skrevet

Orker ikke telle, men jeg har endel. Elsker sko (og vesker)!

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Orker ikke skrive opp alle her,men har ca 30 par sko.

Gjest Porselen
Skrevet

Tror ikke jeg skal telle dem, men det er mange....... jeg elsker skobutikker.......

pene sko får meg til å sikle.... og det er alltid plass til et par sko til.

Det er aldri for mange sko, men det er for lite skohyller... min mann er dessverre ikke enig :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...