Gå til innhold

Iphone xs til 13 åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min lillesøster ønsker seg iphone xs. Hun sier at " alle i klassen har det" . Kan dette stemme ? åssen telefon har deres tenåring?

Anonymkode: 30773...1c2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

15 år: Arvet iphone 6s

11 år: Ny iphone SE

Anonymkode: e993e...eb3

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min lillesøster ønsker seg iphone xs. Hun sier at " alle i klassen har det" . Kan dette stemme ? åssen telefon har deres tenåring?

Den metoden har vi vel alle brukt, at alle andre har? Flertallsteknikken. 

Hva skal en 13. åring med en så dyr telefon? Og hvor bor denne tenåringen, i beste Bærum der alt handler om å ha dyrst mulige eiendeler? 

Du forstår sikkert at mitt klare svar her er nei, en på tretten år trenger ikke en telefon til en rormue, selv om alle andre har. 

Anonymkode: 63c7f...ea6

• Liker 2
Skrevet

Nieser på 12 og 15: begge har iPhone XS..

Anonymkode: 1723e...0e1

Skrevet

Hun bor på landet.

Skrevet

Jeg hadde aldri i verden gitt en iPhone XS til en 13-åring. Synes det er alt for kostbart å gi til barn.

• Liker 2
Skrevet

Hvor mye koster en Iphone egentlig? 4-5000? Det er jo helt vilt. En venninne hadde samme problem. 14åringen hennes fikk kommentarer på at hun "bare" hadde Samsung. Heldigvis har denne 13 åringen selvtillit og svarte tilbake at det brydde hun seg ikke om og bare lo. At hun hadde andre ting å bruke pengene på. Da ble det stille. 13 åringen fortalte det til meg og bare ristet på hodet. Hun er moden og står heldigvis opp for seg selv. Men det er ikke lett i den alderen. Jeg hadde gått sammen med andre foreldre og snakket om hvor mye penger man er villig til å bruke på sånt. 

Anonymkode: 5e162...a1f

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mye koster en Iphone egentlig? 4-5000? Det er jo helt vilt. En venninne hadde samme problem. 14åringen hennes fikk kommentarer på at hun "bare" hadde Samsung. Heldigvis har denne 13 åringen selvtillit og svarte tilbake at det brydde hun seg ikke om og bare lo. At hun hadde andre ting å bruke pengene på. Da ble det stille. 13 åringen fortalte det til meg og bare ristet på hodet. Hun er moden og står heldigvis opp for seg selv. Men det er ikke lett i den alderen. Jeg hadde gått sammen med andre foreldre og snakket om hvor mye penger man er villig til å bruke på sånt. 

Anonymkode: 5e162...a1f

En iPhoneXS koster det dobbelte. 

Anonymkode: 5b57e...a3c

Skrevet

Men nå har det jo kommet switch/swap som gjør at man bare kan betale en fast sum i måneden. Jeg regner ikke med at flertallet har råd til å kjøpe ut en telefon med en gang

Skrevet

14-åringen har IPhone X. Jeg har Android selv. Vi bruker Swap og prisen er ikke ille. 

Anonymkode: 45070...1b4

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hun bor på landet.

Det gjør mine nieser også, men det har jo ikke noe å si. 

Anonymkode: 1723e...0e1

Skrevet

14 åringen har iphone 8+, de fleste av vennene hennes har en av x modellene. 

Anonymkode: 5c89c...335

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...