Gå til innhold

Er dere menn flinke på å gi komplimanger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min siste kjæreste var veldig flink til å gi meg komplimanger. Jeg følte meg sett og selvbilde ble bedre. Har også noen kompiser som gir komplimanger innimellom. Min nåværende fbw gir aldri komplimanger. Ikke en eneste gang i de 9 mnd jeg har kjent han har jeg fått et komplimang.

Jeg kjenner jeg blir usikker på meg selv, selvbilde er ikke det samme og noe mangler. Han liker tydeligvis det han ser og meg som person, for vi treffes flere ganger i uken og snapper hver dag. 

Så.... Er dere menn flinke på å gi komplimanger? Og hvis dere ikke gir, hvorfor ikke? 

Anonymkode: c9b07...2c2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skrives "komplimenter" 😉

Anonymkode: e0543...c11

• Liker 6
Skrevet (endret)

Jeg gir komplimenter til de damene som fortjener, trenger det og som setter pris på det. Noen må bare holdes litt nede på jorda ettersom de får komplimenter av alle andre - da gidder ikke jeg.

Endret av SM30
  • Liker 2
Skrevet

Har vært veldig dårlig på akkurat dette :)  My bad. Men skal prøve etter beste evne å bli bedre på det. Det å si det til min kjære og ikke bare tro at mine handlinger selv om de alltid reflekterer dette faktisk gir akkurat det svaret. Jeg må bli bedre å faktisk si det til min kjæreste også. For det er bare ikke mangel på å kunne gi dette til henne, som jeg har blitt helt hodestups forelsket i :) pokker ta også :) 

• Liker 1
Skrevet
7 hours ago, SM30 said:

Jeg gir komplimenter til de damene som fortjener, trenger det og som setter pris på det. Noen må bare holdes litt nede på jorda ettersom de får komplimenter av alle andre - da gidder ikke jeg.

Hvordan vet du at de alltid får det da? Jeg får aldri komplimenter, og de få gangene jeg får det er det ironisk nok «Du er veldig pen, men det hører du sikkert hele tiden🙄». Og hva er poenget med å holde folk nede på jorda? Jeg har en veldig kjekk kompis, og sier hele tiden hvor fantastisk kjekk han er selv om han sikkert hører det av mange andre. Du virker noe bitter.

Anonymkode: 1ee67...d62

• Liker 1
Skrevet

Kjæresten min er flink til å gi komplimenter. Men jeg tror det er fordi han er ganske åpen og rett fra levra, så hvis jeg har pyntet meg og ser fin ut, så sier han det med en gang. "Oi nå var du pen".

Den andre siden av dette er jo at han plumper ut med det meste annet også. Som at jeg lukter hvitløk når jeg har spist aioli.

Man får det ene med det andre.

Anonymkode: f7fe1...358

• Liker 2
Skrevet

Jeg gir masse komplimenter hele tiden! Jeg har fått høre at jeg ikke må si det hele tiden fordi jeg "vanner det ut". Sånt synes jeg er rart. 

Jeg får nesten aldri komplimenter selv, selv om jeg er aldri så kjekk og flott. Når jeg får det er det typisk et forsøk på å få meg i senga (ja, damene gjør det noen ganger - merkelig nok kommer komplimentene først da). 

Jeg har konkludert med at det er unorsk å gi komplimenter. Det er ikke det at vi ikke vil, men en mann som gir komplimenter virker fort italiensk i væremåten. Det fenger liksom ikke. Det mottas ikke godt. Men, jeg har bestemt meg for å gi faen. Ciao. 

Skrevet

Menn er ulike. Han jeg nå er sammen med, er god på å gi komplimenter. Jeg er riktignok kvinne, men jeg kan si noe om hvorfor jeg selv ikke er så god på det. Først og fremst er jeg ikke oppvokst med at vi gir noe særlig komplimenter, og det faller ikke veldig naturlig for meg. For det andre betyr ikke komplimenter så voldsomt mye for meg selv heller. Blikkene han gir meg, måten han stryker på meg, slike ting kommuniserer mye av det samme på måter som bedre når inn til meg. Samtidig kan jeg godt kommunisere med ord om jeg vet det betyr noe for den andre.

Anonymkode: 41d13...f2a

Skrevet

Jeg er kanskje i overkant flink til det..
Samtidig virker det jo kul umulig for oss menn å gi komplimenter til damer uten at det blir tatt som at vi er ute etter sex.... Men nåde oss menn om vi tror damer er ute etter noe annet enn å være høflige når DE gir OSS komplimenter...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...