Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tips til pyjamaser med lange bein??? Så lei av beina som kryper opp til knærne/lårene og strammer til der. Barn 1 år. 

Anonymkode: c7df0...96c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Cubus har trange pysjamaser som fungerer.

Vi har samme problem, Men det er fordi han sparker og vrir seg så mye 

Anonymkode: 7c12c...b08

Skrevet

Lindex👌

Anonymkode: b9526...bb0

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Lindex👌

Anonymkode: b9526...bb0

Er de vi bruker nå, kroppen er lang men beina er kort... Bruker 74 nå da, blir det kanskje bedre i 80 og 86?

Cubus har trange pysjamaser som fungerer.

Vi har samme problem, Men det er fordi han sparker og vrir seg så mye 

Anonymkode: 7c12c...b08

Takk for tips. Har en fra Cubus, men syns den utvidet seg så fort i halsen, til slutt fikk hun armen ut der 🙄 Vi har kanskje en liten Houdini da...

• Liker 1
Skrevet

Body og nattpose bruker vi, helt gull 😊

Anonymkode: 116a0...35e

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tips til pyjamaser med lange bein??? Så lei av beina som kryper opp til knærne/lårene og strammer til der. Barn 1 år. 

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er de vi bruker nå, kroppen er lang men beina er kort... Bruker 74 nå da, blir det kanskje bedre i 80 og 86?

1 år og bruker str 74? Ja, er sikker på at det blir bedre om du bytter til større str nå! 

Anonymkode: 5a238...d0c

Skrevet

1 år og bruker str 74? Ja, er sikker på at det blir bedre om du bytter til større str nå! 

... Hun bruker 74 generelt, noe 68 enda også. 80 nå vil så klart funke, men hele pyjamasen blir lengre og hun får lett beina inn i kroppen på pyjamasen og sitter fast. 

• Liker 1
Skrevet

Aha, men kanskje en smalere modell, men i samme str vil funke?  

Eller bruk body og nattpose som andre har foreslått :). Med nattpose blir det også ofte mindre tulling rundt i senga og om man går for hel pysjamas er det ikke sikkert den blir surret til da. 

Eller kanskje sokker utenpå for å holde buksebena nede? 

Skrevet

Nøstebarn har lange armer og ben på produktene sine. Ikke det billigste, men en helt klar favoritt på alle måter her i huset

• Liker 2
Skrevet

Sånn har vi det og. Eg gadd ikkje styra med det lenger, sove i body og strømpebukser nå. Eller body og vide kosebusker. Kjøpte større nattdraktar men då vart det for vidt oppe. Har ikkje så mykje todelt lenger, ho bruke 68, 74 og 80 alt etter plagg og bruksområde.

Skrevet

Aha, men kanskje en smalere modell, men i samme str vil funke?  

Eller bruk body og nattpose som andre har foreslått :). Med nattpose blir det også ofte mindre tulling rundt i senga og om man går for hel pysjamas er det ikke sikkert den blir surret til da. 

Eller kanskje sokker utenpå for å holde buksebena nede? 

Vi har sovepose, men hun er en turner før hun til slutt slukner og da er posen så ugunstig. Hun drar den liksom ned på fronten ved å krabbe, og da strammer den sånn i nakken på henne. Men det er kanskje ikke farlig, selv om det ser unehagelig ut?.. Sokker funker heller ikke, men takk for tips :smilyblomst: 

1 time siden, Tillia skrev:

Nøstebarn har lange armer og ben på produktene sine. Ikke det billigste, men en helt klar favoritt på alle måter her i huset

Jeg skal sjekke ut nøstebarn sine. Gjør i grunn ikke noe om de koster litt hvis kvaliteten er bra. 

40 minutter siden, mammahjarte skrev:

Sånn har vi det og. Eg gadd ikkje styra med det lenger, sove i body og strømpebukser nå. Eller body og vide kosebusker. Kjøpte større nattdraktar men då vart det for vidt oppe. Har ikkje så mykje todelt lenger, ho bruke 68, 74 og 80 alt etter plagg og bruksområde.

Takk for tips, det er jo ikke så dumt. Får gjøre det i allefall til vi eventuelt finner pyjamaser vi orker :fnise:

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vår på 16 med bruker 74 og 80. Pysjer i 80 er kjempelange i kroppen og akkurat passe i beina. 

Har ikke noen tips, lurer på det samme.. Har vel egentlig bare slått oss til ro med at hun holder varmen selv om leggene er eksponert. 

Anonymkode: c7506...404

Skrevet

Nå vet jeg ikke kroppsfasongen på din, men jeg har hørt at Name It er lange og litt smalere enn andre merker. Jeg er akkurat i samme båt selv, vurderer å bytte til str 80 på min. Men jeg er redd det blir aaaltfor stort da, siden 74 overhodet ikke er for trangt rundt magen og sånt, bare korte på armer og bein... Sukk!

Anonymkode: b7c73...ae7

Skrevet

Jeg synes lindex og cubus var videre i formen på både body og pysj, i forhold til kappahl og HM. 

Men lange og gode pysjer fant vi på name it. Sommerpysjer derfra var vide i kroppen, men langermede var ganske smale. Eneste som irriterte meg var glidelås, jeg foretrekker knapper. 

Anonymkode: 778c7...ded

Skrevet

Hva med Polarn og Pyret? Pysjamasene er iallfall store i størrelsen, så beina blir for lange for våre barn som er lange i overkroppen og korte i beina. 

Anonymkode: 3f774...4e8

Skrevet

Vår på 16 med bruker 74 og 80. Pysjer i 80 er kjempelange i kroppen og akkurat passe i beina. 

Har ikke noen tips, lurer på det samme.. Har vel egentlig bare slått oss til ro med at hun holder varmen selv om leggene er eksponert. 

Anonymkode: c7506...404

Til tulla her på 2år og3 mnd har jeg akkurat pakket vekk noen bukser i str 74. Hun har enda regndress i bhg i 74, passer perfekt! Hehe ;) 

men - på pysj bruker vi en str større enn hun bruker ellers i klær. Hun bruker noe 80, men mest 86 nå, så pysj blir 92 :) 

Anonymkode: 9231f...686

Skrevet

Sy på litt mer stoff?

Anonymkode: 007b4...9f2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...