AnonymBruker Skrevet 16. august 2019 #1 Del Skrevet 16. august 2019 ? Anonymkode: 05d5f...3bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2019 #2 Del Skrevet 16. august 2019 Litt begge deler, men ofte i butikk. Er jeg på senteret og går forbi kondomeriet er det vanskelig og ikke fylle på nattbordskuffen😏 Anonymkode: a811f...822 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SardintrollReturns Skrevet 24. august 2019 #3 Del Skrevet 24. august 2019 Jeg går i butikk og betaler det jeg evt. kjøper med kontanter. Høres kanskje litt teit ut, men jeg vil ikke ha noe slikt på utskriften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #4 Del Skrevet 24. august 2019 Kjøper i butikk og med vanlig bankkort. Har 0 problemer med at det synes og jeg har møtt mange kjente både i og ute for butikken. Bryr meg ingenting om det. Anonymkode: 5ae3d...6b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Husmor2 Skrevet 24. august 2019 #5 Del Skrevet 24. august 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjøper i butikk og med vanlig bankkort. Har 0 problemer med at det synes og jeg har møtt mange kjente både i og ute for butikken. Bryr meg ingenting om det. Anonymkode: 5ae3d...6b7 Er helt enig med deg~ det kan også ligge en form av spenning i akkurat dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå