AnonymBruker Skrevet 16. august 2019 #2 Skrevet 16. august 2019 Litt begge deler, men ofte i butikk. Er jeg på senteret og går forbi kondomeriet er det vanskelig og ikke fylle på nattbordskuffen😏 Anonymkode: a811f...822
SardintrollReturns Skrevet 24. august 2019 #3 Skrevet 24. august 2019 Jeg går i butikk og betaler det jeg evt. kjøper med kontanter. Høres kanskje litt teit ut, men jeg vil ikke ha noe slikt på utskriften.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #4 Skrevet 24. august 2019 Kjøper i butikk og med vanlig bankkort. Har 0 problemer med at det synes og jeg har møtt mange kjente både i og ute for butikken. Bryr meg ingenting om det. Anonymkode: 5ae3d...6b7
Husmor2 Skrevet 24. august 2019 #5 Skrevet 24. august 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjøper i butikk og med vanlig bankkort. Har 0 problemer med at det synes og jeg har møtt mange kjente både i og ute for butikken. Bryr meg ingenting om det. Anonymkode: 5ae3d...6b7 Er helt enig med deg~ det kan også ligge en form av spenning i akkurat dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå