Gjest Anna81 Skrevet 11. mai 2005 #1 Skrevet 11. mai 2005 Vi vil ha stående brus i glassflasker på bordet under middagen, men problemet er at ingen butikker selger brus i glassflasker lenger (untatt cola). Hva ville dere ha gjort? Ha ½ l flasker i plast eller bare kjøpe 1 ½ l flasker? :-? :-? :-?
Gjest Gjesta Skrevet 11. mai 2005 #2 Skrevet 11. mai 2005 Hvis jeg skulle hatt mineralvann stående på bordet, hadde jeg valgt de vanlige halvliterne i plast.
Gjest Anonymous Skrevet 11. mai 2005 #3 Skrevet 11. mai 2005 ja jeg føler det blir så mye "mas" på de som skal servere vist de skal helle oppi brus også.. Vet ikke helt jeg
Tinema Skrevet 11. mai 2005 #4 Skrevet 11. mai 2005 Personlig liker ikke jeg flasker på bordet i det hele tatt, men jeg tror nok at hvis jeg skulle hatt det, heller ville kjøpt ½ liter på plast enn store 1½ liters. Hvis du har tenkt å stille dem på bordet som de er, er jo de små mer "usynlige" enn de store.
Gjest Anonymous Skrevet 11. mai 2005 #5 Skrevet 11. mai 2005 Vi skal ha 1/2 l. flaske på bordet undermiddagen og vi skal ha 1 1/5 liter flaske i baren resten av kvelden..
Gjest Anonymous Skrevet 11. mai 2005 #6 Skrevet 11. mai 2005 Vi skal ha 1/2 l. flaske på bordet undermiddagen og vi skal ha 1 1/5 liter flaske i baren resten av kvelden.. ja vi hadde også tenkt oss noe sånt..
Minerva Grey Skrevet 11. mai 2005 #7 Skrevet 11. mai 2005 Dersom du ikke må ha Solo og Sprite og slikt, så har du liten cola på glass, Mozell (dyr men pen) og Farris (likeså) som gjør seg greit på bordet dersom du er 'allergisk' mot plastikk.
Nella Skrevet 11. mai 2005 #8 Skrevet 11. mai 2005 Personlig liker ikke jeg flasker på bordet i det hele tatt' date=' men jeg tror nok at hvis jeg skulle hatt det, heller ville kjøpt ½ liter på plast enn store 1½ liters. Hvis du har tenkt å stille dem på bordet som de er, er jo de små mer "usynlige" enn de store.[/quote'] Er det mulig å kontakte coca cola/ringnes å spørre om de selger deg noen av de glassflaskene restaurantene har for anledningen tro? Vet ikke, men verste man kan få er et nei
Trampe Skrevet 11. mai 2005 #9 Skrevet 11. mai 2005 Det ville jeg også gjort. Det kan da ikke være noe problem det...
Gjest Soon Mrs S Skrevet 11. mai 2005 #10 Skrevet 11. mai 2005 Kommer ikke til å ha sette frem brus på bordet, men vann i karafel skal stå fremme. Hvis det skulle være noen som vil ha brus/ alkoholfri alternativer får de det av servitørene(får håpe vi får noen da). Det var min tanke... Meny og valg av drikke kommer til å stå på fremsiden av festprogrammet
philippa starck Skrevet 11. mai 2005 #11 Skrevet 11. mai 2005 Sett for guds skyld ikke 1,5 liters flasker med brus på bordet!!! :o
Tinema Skrevet 11. mai 2005 #12 Skrevet 11. mai 2005 Vi kommer kun til å ha vannkarafler stående på bordet. Flasker syns jeg kanskje kommer til å ødelegge pynten som man har brukt noe tid på å sette sammen. Har selv servert i en del brylluper og andre store fester, og det er ikke så mye ekstra arbeid om folk vil ha mineralvann av noen slags, eller øl for den saks skyld. Men som philippa starck sier, så sett for guds skyld ikke 1½ liters flasker på bordet.
eliassen Skrevet 12. mai 2005 #13 Skrevet 12. mai 2005 kan man ikke kjøpe brus på glassflasker hos Roma og Grans?????
Gjest gjest1 Skrevet 12. mai 2005 #14 Skrevet 12. mai 2005 Vi kommer kun til å ha vannkarafler stående på bordet. Flasker syns jeg kanskje kommer til å ødelegge pynten som man har brukt noe tid på å sette sammen. Har selv servert i en del brylluper og andre store fester, og det er ikke så mye ekstra arbeid om folk vil ha mineralvann av noen slags, eller øl for den saks skyld. Men som philippa starck sier, så sett for guds skyld ikke 1½ liters flasker på bordet. Kor kjøper de vann-karaflar???
Blueberry Skrevet 12. mai 2005 #15 Skrevet 12. mai 2005 Du får eplemost på flaske også. Du trenger ikke å tilby gjestene all verdens brus heller.
Gjest Brudeberta Skrevet 12. mai 2005 #16 Skrevet 12. mai 2005 kan man ikke kjøpe brus på glassflasker hos Roma og Grans????? Har de glassflasker da? :klø: Tror ikke jeg har sett det der.
Tinema Skrevet 12. mai 2005 #17 Skrevet 12. mai 2005 Kor kjøper de vann-karaflar??? Vannkarafler får man kjøpt mange steder, billige og dyre, Ikea har til ogmed noen, som denne de har karafler der vi skal ha vårt bryllup så det er ikke noe vi behøver å tenke på.
Gjest gjest1 Skrevet 12. mai 2005 #18 Skrevet 12. mai 2005 Vannkarafler får man kjøpt mange steder, billige og dyre, Ikea har til ogmed noen, som denne de har karafler der vi skal ha vårt bryllup så det er ikke noe vi behøver å tenke på. Prøver å få tak i billige, men det er ikkje så lett...
Jannibrud Skrevet 12. mai 2005 #19 Skrevet 12. mai 2005 Jeg mener bestemt å ha sett glassflasker på store dagligvareforretninger som Maxi. Hvis jeg ikke lurer deg nå da :-?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå